Viitorul Audi A1 nu va avea quattro

De Bogdan Mirică
Publicat Joi, 19.11.2009
Surse neoficiale anunta ca viitorul entry-level in gama Audi, micul A1, nu va beneficia de serviciile unei tractiuni integrale quattro.

Asteptat sa debuteze pe piata europeana in luna august a anului viitor, cel mai mic membru al gamei Audi, A1 nu va beneficia de serviciile unei tractiuni integrale, desi conceptul care il anticipa fusese prezentat publicului sub numele Metroproject Quattro.

Surse germane sustin ca greutatea si costurile de implementare ale unui sistem quattro ar face din A1 un model incapabil sa actioneze ca entry-level in gama Audi. Presa internationala anunta si o singura transmisie automata, un S-tronic cu sapte rapoarte.

Noul A1 va fi urmat in 2011 de o varianta Sportback si in 2012 de o versiune cabrio. Nu excludem nici existenta unei versiuni de performanta S1, care ar urma sa debuteze in 2011 cu un propulsor 1.4 TFSI, capabil sa dezvolte aproximativ 160 de cai putere.

Comentarii (17)

  • da, asa da
    11 3
  • cat costa ?
    7 3
  • Claudiu
    Audi
    mama ce beton e:)
    7 4
  • T-auVWtdi
    dar vai am luat un sasiu de polo, am schimbat caroseria cu una misto cu leduri am pus un interior antic tipic audi am pus motoare de polo si ibiza si il vindem la 18-20 de mii de euro ca e premium.....vaiii si cum sa nu ajungem pe primul loc in lume la profit cand dam astfel de tepe...masina cu aceleasi costuri de productie cu ibiza vandut la pret dublu/triplu.....nu exista marca audi, exista doar vw cu alta caroserie.
    17 12
  • @cel de mai sus...
    Dupa aceeasi logica ai putea afirma ca nu cumperi Bugatti si tot un VW cu alta caroserie. E cale lunga din spatele tastaturii pana in spatele volanului. Costurile de productie SUNT mai mari, la calitatea constructiei si a componenteleor e si normal. Tind sa te anunt ca o masina nu e doar o caroserie cu becuri si un motor. Sunt multe alte componente care difera la masinile grupului. De la suspensie la finisaje, toate sunt speciale fiecarui produs. Audi are printre cele mai frumoase interioare din industria auto, aste nefiind o parere personala... Crezi ca o Skoda poate concura cu vre-o masina premium - Lexus, Mercedes, BMW..? Uite ca Audi poate, iar in unele cazuri o poate chiar mai bine - vezi RS4 Avant.
    13 8
  • "ci tot un VW cu alta caroserie...."
    8 5
  • vw tdi
    Pentru tine VTEC e un motor diesel si cu asta am spus tot. prost esti tu si incult ca nu sti nici macar ca vw-audi-seat-skoda impart 60% din componente. Apropo uite-te cate plusuri au fost la comentarii....o sa intelegeti ca nu sunt singurul cu aceasta parere...dar bine la tine vtecul e motor diesel ce rost are sa vb cu tine de masini nu stiu.
    8 13
  • @ T-au VWtdi
    Reteta VW este copiata si de PSA, insa nu cu acelasi succes .
    Reteta VW este aplicata si de PSA-ul tau insa cu un succes mult mai mic decat VW . Peugeot 107=Citroen C1=Toyota Aygo; Mitsubishi Outlander=Peugeot 4007=Citroen C-Crosser; Mitsubishi MiEV va avea clone identice Peugeot si Citroen . Peugeot 207 imparte aceieasi platforma cu Citroen C2 si Citroen C3, Peugeot 308 imparte platforma cu Citroen C4, Peugeot 407 imparte platforma cu C5, mai putin suspensia pneumatica . Studiaza interioarele Peugeot si Citroen, au aceleasi butoane, aceieasi climatizare, etc .
    10 2
  • tar....nii au vw tdi
    1. 308 nu imparte platforma cu C4, Citroen primeste doar resturile de la Peugeot, adica platforma de 307.
    2. 407 da imparte platforma cu C5, insa au permis asta pentru ca in curand va aparea 408 si din nou Peugeot va avea ceva diferit....ceva sa se evidentieze de pretul scazut al Citroenului fara a prostii clientul
    3. Ce are in comun interior de C4 cu 308? Cateva butoane....uite-te la butoanele de la Audi R8 de pe usa apoi uite-te la Golf....o sa ramai prost....
    4. Peugeot mereu da ceva ce numai are nevoie Citroenului...nu in acelasi timp cum fac cei de la VAG
    5. masinile de teren gen 4007 si C-Crosser sunt facute in colaborare cu Mitsubishi, e normal sa imparta multe componente, daca nu aproape toate.
    6. aceiasi poveste si la clasa mica....
    7. Cei de la Peugeot nu sunt asa de nesimtiti sa faca acelasi interior la 20 de masini, niciodata un c5 nu va avea acelasi interior cu un 407 sau un c6 cu 607 sau c4 cu 308....e normal sa mai iei un buton 2 insa nu toata masina ca deja e de rasul lumii
    8. Bafta
    7 10
  • bineinteles ca masinile din ""gurpul VW au multe componente comune , platforme etc. asta pt ca platforma golfului este una foarte reusita si se preteaza foarte bine la diverse dimesiuni si "preturi". Da , masinile din "grupul" VW seamana destul de mult ca design la componentele inerioare , dar macar sunt de buna calitate , spre deosebire de masinile de la PSA care "nu prea" Si informeazate la un service sau pe net si ai sa vezi ca intre skoda seat vw si audi sunt destule diferente la componente mecanice si nemecanice(cat si , clar vizibil , la calitate) cat sa faca diferenta .(totul sta in detalii) o platforma reusita cu diferente gandite bine asta inseamna o implementare buna a unei platforme comune (si cred ca vw o face cel mai bine - dovada fiind si noul loc 1 in lume)
    8 2
  • ...si "thumbs up-urile" (ori invers) multe pe care le primeste un comentariu nu sunt prea relevante sau elocvente.
    5 0
  • @melteanul cu Honda
    Copilas, ia zbori tu pe promotor, pe gsp, pe cancan ca astea's de tine. Hai fugutza ca incepe "State de Romania" si pierzi episodu. N-avem nevoie de trogloditi din astia carora abia le-au dat cosurile.
    Am inteles tact'o are o Honda pe care o conduci si tu noaptea prin parcare si abia astepti sa faci 18 ani sa le arati astora de la semafoare ce masina tare ai.
    Pt Automarket -> E chiar asa de greu sa dati un bann pe IP? O sa spuneti ca e dreptul fiecaruia sa comenteze. Eu zic ca e dreptul fiecaruia sa o faca in limetele bunului simt. Evident este o notiune pe care perosnajul in cauza nu o cunoaste.
    6 1
  • vampirecity13@yahoo.com
    Seamana cu BMW seria 1 la forma .
    0 0
  • cristi enache
    bucuros
    multumesc automarket si celor care posteaza.
    este foarte de folos ca putem sa ne dam cu parerea sau sa venim cu informatii pertinente!
    chiar merita !
    felicitari automarket!
    felicitari celor care posteaza, indiferent de acuratetze sau alte filtre elocvente.important e ca discutam!
    super fain, sincer!
    1 0
  • @cristi enache
    Nu zice nimeni sa nu discutam, dar in momentul in care iti incepi fiecare post cu o jignire si nu esti in stare sa legi doua propozitii intr-o fraza fara sa faci o eroare gramaticala, eu nu mai consider ca iei parte la discutie. Pt mine esti exact ca meltenii care deschid geamul la semafor si scuipa si injura in stanga si-n dreapta.
    Bun, inteleg lispsa de cunostinte gramaticale esentiale (scoala e obligatorie, dar o termina cine vrea), dar cand jignesti in continuu fara niciun fundament denota lipsa de "altceva". Probabil ca varsta e de vina, dar asta nu e scuza.
    1 0
  • cine a inceput ma cu jignirile? uite-te mai bine ca nimeni nu te-a jignit...tu ai sarit ca taranul cu injuraturile nu el.
    1 0
  • DanutzLavi
    audi
    beton!!!
    1 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru