Viitoarea generatie Audi A4 va "slabi" 150 de kilograme
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Desi publicul inca se bucura de actuala generatie, noul A4 incepe deja sa prinda contur in atelierele de creatie din Ingolstadt. Audi intentioneaza sa faca din modelul de clasa medie un concurent imbatabil pe segmentul premium, cu mult peste ceea ce ofera BMW si Mercedes.
Drept pentru care ia in calcul un intens proces de reducere a masei pentru viitoarea generatie. Rivalul lui Seria 3 ar putea pierde pana la 150 de kilograme, obiectiv clar, fixat de Heinrich Timm, seful Lightweight Design Centre din cadrul Audi. Atingerea acestui obiectiv ar aduce la o tinuta de drum imbunatatita, performante cu mult peste cele actuale, un consum redus si emisii scazute.
Cele 150 de kilograme vor fi pierdute prin folosirea unei structuri din aluminiu, a unor materiale compozite, cum este fibra de carbon, si prin perfectionarea metodelor de productie. Filosofia experimentata pe viitorul A4 va fi mai apoi preluata de intreaga gama a constructorului german din Ingolstadt.
via | autoblog
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Modele noi
-
DS a publicat primele imagini oficiale cu un viitor SUV coupe electric. Noul model, al cărui nume nu a fost încă dezvăluit, promite o autonomie de 750 de kilometri. (21.11)
-
Hyundai a dezvăluit oficial noul său etalon, Ioniq 9. Acesta este un SUV electric cu 3 rânduri de scaune și este cel mai avansat model din actuala gamă a mărcii sud-coreene. (21.11)
-
BMW a anunțat oficial că a produs primele prototipuri de teste ale viitorului Neue Klasse X. Vehiculele destinate testelor au fost produse în Ungaria, la uzina de la Debrecen. (20.11)
- Aceștia sunt finaliștii pentru titlul de Mașina Anului 2025 în Europa: Dacia Duster pe listă
- Noul Audi A5L debutează în China: ampatament lung și formă de sedan clasic
- Prima imagine cu interiorul noului Hyundai Ioniq 9
- Noul Hyundai Elantra N TCR Edition: versiune inspirată de cursele de turisme
- Noul BMW iX3 Neue Klasse, dezvăluit într-o serie de imagini patent
Peste 5 ani vor intra in vigoare obligatoriu normele euro 6 si daa ati urmarit comunicatele, mai multi constructori au proiecte cu materiale super usoare si extensii sau joint -venture pentru gama mica tocmai ca sa reduca emisiile.
Ma mir ca nu spun nimic despre motoare sau evacuari. Sa intelegem ca in aceste 2 domenii s-a ajuns la o limita a dezvoltarii?
S-au descoperit noi metale / materiale pe Terra cu aceleasi proprietati, dar mai usore decat stim noi? sau s-a descoperit vreo formula magica pt obtinerea unor aliaje "minune" ?? din cate stiu eu nu... atunci? fac masinile mai mici? nici vorba!
Eu cred ca normele astea de poluare impuse de Uniunea Europeana imping constructorii catre lucruri nesabuite... totul are o limita..
Singura problema este pentru asiguratori deoarece sasiurile astea sunt proiectate sa preia tot socul unui accident asadar el se deformeaza usor la impact, tie iti salveaza pielea dar ies dauna totala. .