UTILE: Kitul anti-pană, o soluţie ieftină şi facilă pentru evenimente neprevăzute
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Pe şoselele patriei întâlnim pericole zi de zi. Fie că vorbim de şoferi neatenţi sau de alte obstacole, mai mult sau mai puţin naturale. Iar printre efectele nedorite de care ne lovim se numără şi penele de cauciuc. Acestea pot fi cauzate de diverşi factori, dar aici discutăm pene cauzate de cuie, cioburi şi alte asemenea obiecte ”uitate” pe şosea. Pe lângă roata de rezervă, care nu îi este la îndemână în fiecare moment al existenţei sale, ce altă soluţie mai are automobilistul la dispoziţie?
Am căutat pentru voi şi am găsit un răspuns independent de clasica roată de rezervă pe care din ce în ce mai mulţi tind să nu o mai aibă în portbagaj pentru a câştiga spaţiu: kit-urile de pană. În cazul de faţă, vorbim de un kit Slime, pe care am încercat să îl testăm pentru voi în condiţii speciale. Cum funcţionează acesta, cât costă şi alte detalii de acest gen aflaţi mai jos.
AVANTAJE ŞI DEZAVANTAJE
Evident, printre avantajele clare ale kitului de pana Slime se numără preţul mai mic decât cel al unei roţi de rezervă (kitul costă 126 de lei pe site-ul oficial al importatorului Slime în România, iar o rezervă de soluţie este 37 de lei) şi spaţiul pe care îl puteţi astfel economisi în maşină. Tot la capitolul avantaje notăm şi disponibilitatea unui compresor în kitul de pană Slime, element care în alte cazuri trebuie achiziţionat separat.
De asemenea, timpul de depanare este foarte scurt (maximum 15 minute – noi am avut nevoie de zece minute cu tot cu fotografiile de rigoare), iar cel care se pune pe treabă nu se va murdări la fel ca în cazul schimbării cauciucului.La capitolul dezavantaje intră mai ales limitările pe care le ai. Asta pentru că dacă gaura din pneul tău depăşeşte şase milimetri sau ai avut ghinionul de a-ţi tăia flancul cauciucului, kitul nu îţi mai este util. Bineînţeles, aceste “simptome” nu fac decât să-ţi arate că pneul este bun de aruncat, nici măcar profesioniştii din vulcanizări nefiind dispuşi să îl repare.
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Sfaturi si idei auto
-
Pe lângă kilometrajele date înapoi sau accidente neraportate de câtre vânzători, cei care intenționează să cumpere o mașină second-hand trebuie să se ferească acum și de mașinile care au suferit avarii de la inundații sau apă. (23.06)
-
Vi s-a întâmplat să faceţi mai multe pene într-un an? Anvelopele automobilului pe care îl conduci se uzează prea rapid sau inegal? Automarket îţi prezintă cinci greşeli de întreţinere care ar putea cauza această problemă. (21.11)
-
Din moment ce sezonul rece se apropie cu paşi repezi şi inevitabili, Automarket vă prezintă o listă de zece sfaturi pentru menţinerea siguranţei rutiere în condiţii de iarnă. (15.11)
- Noul Volkswagen Tayron a intrat în producție
- Mild-hybrid sau PHEV? Răspundem cu ajutorul noilor Ford Puma facelift și Kuga facelift
- KTM, producătorul austriac de motociclete, ia masuri pentru evitarea falimentului
- Viitorul Volkswagen Golf va fi dezvoltat împreună cu Rivian
- Mercedes-Benz: 40 de ani de la debutul Seriei 124, ulterior devenită Clasa E
PS: barbatii adevarati au rezerva si mastercard...
AM ZIS
Plus ce -a zis unkle mai sus, cuiul ala tre sa intre intr-un anumit fel, nu in dreapta , nu in x, y. Chiar si un cui il scoti greu, eu am luat unul exact cu cateva zile inainte sa schimb anvelopele vara-iarna si am incercat sa-l scot (anvelopa scoasa de pe janta) si nu iese asa usor. Mai ales ca ati scris in articol ca nu trebuie demontata roata. Cuiul nu sta drept ca sa-l scoti cu clestele sau cu orice altceva din afara, se pliaza pe anvelopa
Întrebarea ta nu îşi are locul aici. Soluţia testată de noi este utilă pentru un anumit tip de pană. Pentru altele, există alte soluţii.
EXISTA ASA CEVA PE LA LEXUS SAU VW, OPTIONAL SAU STANDARD.
L-AM TESTAT DE MULTI ANI SI CONCLUZIA ESTE UNA SINGURA: nu !!!!!
De Romania oare? sau de lene. Ia-ti car cu roti de lemn.
Sper ca nu pentru cei 2 ani garantati de producator. In cazul acesta .... kitul este neinteresant.
Se poate intampla sa ai o pana minora si sa nu fie neovie sa schimbi roata sau se poate sa faci 2 pene...
va dati seama ce tampenie e sa cumperi un kit de 150 ron sa dai cel putin 37 ron pe un sticloci de maclavais din ala cand poti tine rezerva o pui te duci cu roata intepata la vulcanizare (cand ai timp) si dai 10-15 ron(maxim) si iti pune dop/petic in functie de marimea gaurii.....si gata!
si tineti cont ca e flaconul e pt roata mica de 14-15 ca daca ia un 235-55-r17 numai dai 37 lei pe 473 ml....in fine....
gradina e mare....poarta e deschisa...prea multi sar gardul...de fuduli sau de-ai dr......
il am mereu in masina, langa rezerva. nu din lenea de a schimba o roata, insa in anumite situatii in care sa zicem nu iti permiti sa te murdaresti, e asul din maneca.
Solutia este cercetata si dezvoltata de Fakir, in Romania, dupa o formula proprie, brevetata.
Va fac aceasta recomandare din doua motive: in primult rand pentru ca este o solutie pur romaneasca, in al doilea rand noi credem ca este mult mai performanta decat alte variante de import. Informatii legate de preturi gasiti direct pe website.