Bugatti Chiron, supercarul de aproape 1.500 de cai putere, a fost dezvăluit cu numai un an în urmă, iar până în prezent s-a comercializat în 300 de unități, în condițiile în care producția planificată este de 500 de unități.
Prin urmare, producătorul se gândește deja la succesorul său și anunță că dezvoltarea acestuia va începe în 2019, însă pentru lansarea propriu-zisă pe piață va trebui să așteptăm până în preajma anului 2023.
"Am vândut exemplarul cu numărul 300 din cele 500 și producem 70 de unități pe an. Nu mărim producția. Așa că întrebarea "ce va urma" trebuie să-și găsească un răspuns în 2019. Anul viitor este unul de predezvoltare în care evaluăm diferite idei", spune Wolfgang Durheimer, șeful celor de la Bugatti, în cadrul unor interviuri acordate cu ocazia Salonului Auto de la Frankfurt.
Anterior, oficialii Bugatti au menționat ca electrificarea gamei este pasul natural pentru constructor, însă Durheimer a precizat că, cel puțin pentru succesorul lui Chiron, nu a fost luată încă o decizie finală în acest sens.
"Electrificarea poate fi un subiect de discuție pentru Bugatti, dar nu am decis încă", a precizat el.Cu numai câteva zile în urmă, fostul pilot de Formula 1 Juan Pablo Montoya a reușit o performanță majoră: la volanul unui Chiron, columbianul a reușit să efectueze un test 0-400-0 km/h în numai 42 de secunde.
Via Motor Authority
Rog frumos, sa imi explice si mie evangelistii electrificarii de pe situl asta care este logica transfamarii celui mai puternic supercar intr-o jucarie electrica. sincer
PS m-am gandit....va face acelasi lucru...dar mai bine
ce va face mai bine? cate minute vei putea conduce cu motoru la maxim?,
deja chiar si varianta pe benzina stoarce rezervoru foarte repede, o baterie va fi consumata in doar cateva minute, asta ca sa nu mai vorbim de dinamica pe drum cand va avea cateva sute de kile in plus de la baterie,
cred ca noi doi avem definitii foarte diferite a ce inseamna "mai bine"
Crezi ca esti dispus sa risti un pariu, ca in 5 ani, tehnologia va bate pasul pe loc sa-ti confirme indoileile (epuizarea instantanee a bateriilor, greutatea lor, etc?)
Eu zic sa renunti la scepticismul asta inutil.
sa nu uiti sa treci pe "orar" : peste 5 ani noul model va fi mai bun decat actualul. In orice definitie vrei tu.
Dar am indoieli ca urmatoarea generatie va fi un model pur termic
se vede ca nu ai vazut testul lui Chriss Harris cu Chiron, filmat in Oman, daca taceai filosof ramaneai.
da hibrid, corect, dar asta ar adauga mult la greutate, deci si-ar pierde din dinamica, mai ales daca ar fi plug in hibrid
sper sa mai existe situl asta peste cinci ani si sa fim amandoi inca activi , sa vedem cu ce o sa se manance viitorul bugati