După câteva luni de așteptare, atât cât a trecut de la prezentarea conceptului C-HR, Toyota a dezvăluit în cadrul Salonului Auto de la Geneva o versiune de serie a celui mai mic SUV din propria gamă.
Look provocator
Primul lucru pe care-l observăm în ceea ce privește noul model al japonezilor este faptul că acesta își păstrează liniile agresive demne mai degrabă de un concept decât de o mașină de serie. Toyota are astfel mari șanse să aibă cea mai "curajoasă" mașină din segment. Constructorul japonez încearcă să demonstreze astfel că este departe de a fi producătorul cu linii plicticoase de acum 4-5 ani, noile generații ale modelelor sale urmând un drum complet diferit de ceea ce obuișnuiam să vedem în showorom-urile brandului nipon.
În ceea ce-l privește pe Toyota C-HR, caracteristicile principale la nivel estetic vizează un look de coupe avantajat de faptul că portierele posterioare au mânere poziționate atipic, în colțul superior, și geamuri foarte mici.
În rest, remarcăm look-ul dinamic și spatele cu stopuri modelate 3D, un artificiu care începe să devină comun pe modelele de generație recentă ale multor constructori auto.Două variante de motorizare: hibrid sau 1.2 Turbo
Fiind construit pe platforma celei mai recente generații Prius, noul C-HR va primi o versiune hibridă care vine cu un motor pe benzină de 1.8 litri care funcționează în paralel cu un motor electric. Sistemul generează 122 de cai putere, dar emite doar 90 de grame CO2/km.
Noul SUV de segment B al japonezilor va mai miza pe două motoare pe benzină, 1.2 și 2.0, dar ultimul nu va fi destinat Europei. În cazul versiunii 1.2 turbo, clienții se vor putea baza pe 115 CP și pe o cutie manuală sau pe una automată de tip CVT. Noul C-HR nu are versiuni diesel, iar cutiile automate standard sau cu dublu ambreiaj lipsesc din peisaj.
La nivel de dotări, Toyota C-HR vine încă din versiunea standard cu pachetul Safety Sense, care include alertă și frânare automată în caz de coliziune frontală iminentă, cititor de semne de circulație, cruise control adaptiv și asistent de fază lungă/scurtă.
Dimensiuni de segment compact
Deși look-ul său nonconformist ar putea să-l recomande în segmentul B, acolo unde există modele precum Renault Captur, Mazda CX-3 sau Opel Mokka X (facelift lansat de asemenea la Geneva), dimensiunile lui C-HR ni-l prezintă ca pe un rival direct al SUV-urilor imediat superioare: Qashqai, Kadjar, Sportage, Tiguan sau noul Seat Ateca, care a văzut și el lumina zilei la Salonul de la Geneva.
(informații la care au contribuit userii emil și MCB)
Eu am văzut mașina acum 2 ani la o prezentare restrânsă a lui Toyota și impresia lăsată este ca e mai mare decât un Juke sau un Captur.
Cand ai geanta intr-o mana, telefonul la ureche si mai si ploua...
Deschizi cu a 4 mana daca celelalte 3 sunt ocupate cu geanta, telefonul si umbrela.
Hai sa cautam nod in papura, de parca usile culisante se deshid mai simplu sau chiar clantele clasice....Eu vad altceva, un copil nu ar putea ajunge pana la clanta. N'ar fi chiar o problema dar totusi pozitionarea, din poze, nu pare foarte fericita.
Masina....am spus-o si cu alta ocazie, are un design ce depaseste limitele impuse de "sobrietate, maturitate, etc". Ca si francezii, japonezii/asiaticii par sa identifice nevoia de a iesi din masa amorfa de utilizatori de automobil. Asemanarea cu Civic e observabila dar Honda si-a cumintit designul asa ca nu vad o tragedie, mai ales ca acest C-HR cu toate muchiile, unghiurile si fantele sale are un design inchegat si cu o anumita logica.
Juke are un rival serios, acum.
nu cred ca vor mai schimba ceva...poate doar manerul usii spate :)
Parerea mea este ca nu va avea mare succes daca nu mai adauga motoare in Europa.
Cel mai probabil acel 1.2 nu va putea fi comandat cu 4x4 si fara cutie automata dublu ambreaj.
- lungime / latime / inaltime / ampatament: 4.350 / 1.795 / 1.565 / 2.640
La Qashqai avem: 4.377 / 1.806 / 1.590 / 2.646
La Juke avem:4.135 / 1.765 / 1.565 / 2.530
Va rog sa comparati voi aceste date si sa decideti care este concurentul.
Contradictie intre autori de articole pe aici ?
http://www.automarket.ro/stiri/se-pregateste-un-nou-atac-la-nissan-juke-toyota-a-anuntat-data-de-lansare-66881.html
Multumim pentru informatii
Poate reusiti sa revizuiti articolul
http://blog.toyota.co.uk/toyota-chr-geneva-motor-show-2016
Aveți dedicat un paragraf în știre :) Thanks.
Cred deci ca se va vinde in draci si-n Europa, indiferent de paleta motorizarilor.
este pus naspa si ditamai. am vazut ca mai toti il pun ditamai,eu nu sunt de acord. la volan trebuie sa fi atent la condus in fata si nu la filme pe tv .
iar cu navigatia care o folosesti destul de rar,auzi ce zice aia. nu iti trebuie tv de 30 cm .
poate sunt subiectiv. eu prefer mai mic si care sa se plieze -gen audi a8 . la cat de putin il folosesc ,mai bine acolo pitulat.
ca sa nu zic ca daca incearca una sa se suie peste tine la volan,il rupe garantat cu poponetul :))))
in rest totul la superlativ . desen + motor peste nota 10 +