Poveştile cu şoferi care încearcă îşi încearcă maşina să vadă dacă aceasta ajunge la viteza maximă specificată în cartea tehnică există de foarte mult timp în lumea auto. Iar după ce fenomenul camerelor montate pe bord a luat amploare în lume, încercările la care şoferii - mai ales cei din Rusia - îşi pun maşinile au devenit din ce în ce mai creative. Totuşi, puţine astfel de teste depăşesc ceea ce a încercat şi reuşit să facă un şofer german de 45 de ani.
Uwe Schrager, un neamţ care locuieşte în Saxonia Inferioară, a ţinut cu tot dinadinsul să-şi pună la încercare maşina. Problema lui nu era însă legată de fiabilitate sau de performanţe, ci de airbag-uri. Neavând încredere în specificaţiile Ford, Uwe Schrager şi-a izbit maşina, un Mondeo, de un copac pentru a fi sigur că airbag-urile sunt activate la impact. Din fericire pentru el, sistemele de siguranţă pasivă ale lui Mondeo au funcţionat, astfel că germanul a scăpat cu viaţă.
Iar airbag-urile au explodat aşa cum scrie la carte. Mai mult decât atât, poliţiştii care au ajuns la locul accidentului au analizat maşina şi au concluzionat că Uwe o lovise anterior de două ori de un perete, însă airbag-urile nu s-au activat din cauza vitezei de impact prea mici. "Medicii îl vor supune pe şofer la un test psihiatric pentru a determina dacă acesta are sau nu capacitatea de a deţine un permis de conducere. Aparent, acesta s-a lovit cu maşina de doi pereţi înainte de a se izbi de copac voluntar. Iar acesta nu este un comportament normal", a declarat un purtător de cuvânt al poliţiei.Uwe Schrager, a cărui alcoolemie era zero la momentul accidentului, se apără: "Ştiam că maşina are în dotare airbag-uri, dar nu am avut încredere că ele funcţionează, astfel că am vrut să le testez.
Am considerat că e mai bine să concep un accident la viteză mică în urma căruia am supravieţuit decât să aflu prea târziu că airbag-urile nu funcţionează într-un accident grav".via Carsguide
Daca tu reusesti sa pocnesti arbagurile cu un ciocan in dreptul lonjeroaneler inseamna ca esti tare,ele nu sar la lovitura propiu-zisa ci la deccelerare masini,viteza masini,daca sunt pasageri pe ambele scaune etc. si airbagurile la masinile dupa 2000 sunt in 2 trepte,daca viteza este mica el nu se umfla la maxim si daca viteza este mai mare el se umfla la maxim.
ce minte scurta aveti
la Dumintru Tinu cum a fost ?
Tine ti minte la mine, doar daca masina e folosita in serviciul politiei , e ceva de capul ei , in rest vorbe
Faza cu ciocanul a fost o exagerare desigur, dar sunt moduri de a le pacali, mult mai bune decat sa-ti faci masina zob in copac, asta era ideea.