Lansarea din această primăvară a supercar-ului suprem Ferrari a dus dorinţele potenţialilor clienţi la cote neobişnuite. Construit în doar 499 de exemplare, noul LaFerrari, prezentat în premieră mondială în luna martie la Geneva, a pus pe jar pasionaţii mărcii din toată lumea care îşi doresc în garaj una dintre maşinile care vor intra direct în istoria Căluţului Cabrat. Totuşi, anunţul făcut de Luca di Montezemolo, conform căruia pentru a fi pus pe lista de doritori ai modelului trebuie să îndeplineşti condiţia de bază de a fi client al cel puţin cinci modele Ferrari anterioare, a rărit considerabil rândurile doritorilor.
Unii dintre aceştia nu ezită însă să facă tot posibilul pentru a intra pe lista scurtă a candidaţilor pentru un exemplar La Ferrari. Iar cel mai recent exemplu vine din Filipine, acolo unde un client al mărcii şi-a comandat recent un F12 Berlinetta (foto) doar pentru a ajunge la magica cifră de cinci exemplare Ferrari achiziţionate până acum.
Fără să aibă vreo garanţie că noua sa achiziţie îi va aduce un LaFerrari în curte, filipinezul s-a înscris pe lista scurtă şi aşteaptă acum ca şefii mărcii italiene să-l anunţe dacă se califică sau nu pentru un exemplar al supercar-ului italian.
Vă reamintim faptul că LaFerrari este considerat succesorul lui Ferrari Enzo în gama constructorului italian.
Modelul din Maranello este animat de un sistem de propulsie hibrid care dezvoltă în total 963 de cai putere şi reuşeşte să facă 0-100 km/h în mai puţin de 3 secunde. Preţul unui exemplar LaFerrari este de un milion de euro fără taxe.via GT Spirit
PS da, e logic ca acele exemplare sa fie prioritare pt clientii fideli, pt colectionari etc... cum ar fi sa ajunga la un roman care a trecut din Dacie in BMW, din BMW in Bentley iar acum din Bentley direct in LaFerrari! (si sa il foloseasca ca masina de zi cu zi... fara a stii sa il aprecieze, fara cultura auto necesara...
pe de alta parte sunt sigur ca daca Larry Page sau Bill Gates ar comanda un LaFerrari ar fi serviti prioritar, chiar daca au doar unul sau niciun exemplar Ferrari achizitionat anterior! (din cate stiu eu ata Gates cat si George Soros folosesc ca masini personale mercedesuri din generatii anterioare... nefiind interesati de masini)
cred ca ar fi vai de italieni sa-l refuze pe miliardar.........
Altfel zis, se joaca la un nivel la care astfel de sume sunt total neimportante!!!
poi de ce sa isi aleaga clientii?????treaba asta e un fel de discriminare.....pan' la urma modelu LaFerrari e un produs comercial
ar fi mai corect ca toate modelele sa se vanda la licitatie(toate 499) si atunci orcine ar avea sansa sa aibe o asemenea masina....