TVR scoate Typhoon in 2007
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Moare sau nu TVR? Celebrul constructor britanic de supercaruri se afla intr-o situatie limita din punct de vedere financiar insa saga britanica nu pare sa se fi termiant, in ciuda zvonurilor sumbre legate de viitorul companiei.
Colegii de la Autocar anunta faptul ca Nikolai Smolenski si David Oxley, cei care conduc TVR, nu vor renunta la viitorul model al gamei, anuntatul Typhoon, cel care se va alatura actualelor Sagaris, Tuscan si Tuscan cabrio. Typhoon va dispune de un motor de 600 de cai si va fi fabricat in doar 60 de exemplare, urmand sa redefineasca linia supercarurilor moderne.
Se pare ca planurile sefilor TVR prevad aparitia noului model pana la sfarsitul acestui an. Mai mult, dupa ce in 2007 vor fi produse 480 de exemplare TVR, atelierele britanice vor scoate nu mai putin de 5000 de masini de pe benzile de productie. In plus, britanicii au in vedere pentru 2010 lansarea unui alt model nou, Cerbera.
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Industrie
-
Mini își revizuiește planurile sale de electrificare din cauza ritmului prea mic al vânzărilor de mașini electrice. Motoarele termice vor face parte din ofertă și după 2030. (18.04)
-
Constructorul italian de automobile anunță un nou nivel de echipare de bază pentru SUV-ul Grecale. Acesta înlocuiește vechiul nivel GT și se numește chiar Grecale. Motorizarea este una mild-hybrid și oferă 300 de cai putere. (18.04)
-
Porsche a stabilit un nou record pe Nürburgring pentru mașinile cu transmisie manuală cu noul 911 GT3. Pilotul de uzină Jorg Bergmeister a reușit să înregistreze un timp de 6:56.294 cu un 911 GT3 din 2025 echipat cu transmisie manuală în 6 trepte. (18.04)
-
Noul Audi A6 Sedan: cel mai aerodinamic Audi de serie cu motoare termice
-
Noul Volvo S90 facelift: display central de 11.2 inch și versiune PHEV cu 80 km autonomie electrică
-
Acesta este noul Subaru Outback: două motorizări cu până la 260 CP
-
STUDIU: Mașinile electrice, mai fiabile decât termicele
-
Viitoarea Mazda MX-5 va primi un motor aspirat natural mai mare
Comentarii (0)