Toyota şi BMW sunt pe cale să semneze o înţelegere privind împărţirea tehnologiei vehiculelor alimentate cu pile de combustibil. Cele două companii au anunţat un parteneriat în acest sens încă din iulie 2012, dar echipele celor doi parteneri au avut nevoie de timp pentru a stabili ce elemente vor folosi şi cum va funcţiona parteneriatul lor. Atât BMW, cât şi Toyota au testat în ultimele decenii o serie de autovehicule alimentate cu hidrogen, bazate într-o oarecare măsură pe modele de serie. În ceea ce priveşte înţelegerea dintre cei doi constructori, Toyota le va furniza nemţilor de la BMW tehnologie privind vehiculele alimentate cu pile de combustibil, dezvoltată în regie proprie din 1992 până în prezent.
În baza tehnologiei pe care o va obţine de la Toyota, BMW va construi un prototip pe care îl va prezenta public până în 2015. Versiunea de serie a acestui vehicul este aşteptată să debuteze pe piaţă în 2020, estimează japonezii de la Nikkei.
Până atunci, companii precum Daimler, General Motors, Nissan, Honda şi Hyundai sunt aşteptaţi să lanseze şi ei propriile vehicule alimentate cu hidrogen.Vehiculele alimentate cu pile de combustibil sunt propulsate de motoare electrice, care sunt alimentate folosind curentul electric generat de o reacţie chimică între hidrogen şi oxigen. În comparaţie cu un vehicul electric alimentat cu acumulatori, acestea au o autonomie de până la cinci ori mai mare, comparabilă cu un automobil convenţional, cu toate că nu emit noxe poluante în niciun moment şi pot fi alimentate în doar câteva minute de la o staţie de alimentare. Singura problemă rămâne modernizarea actualei reţele de alimentare cu carburant pentru a implementa pompele de hidrogen.
Via Reuters
Cred ca e o greseala. Germanii inventeaza tot ce exista pe acest pamant. Mai ales cei de la BMW. Eu zic sa-i lase cei de la Toyota pe BMW-isti sa-si inventeze propriile super tehnologii si sa aiba aceaesi rata de motoare stricate.
Deci dragi fani ai BMW-urilor, de ce credeti voi ca cei de la BMW au nevoie de tehnologie de la Toyota si nu invers ? Daca nu v-ati prins, va deschide ochii realitatea: japonezii fac lucruri mai bune ! SI cand ii aud pe unii ca BMW si Audi sunt PREMIUM, dar ajung cu nemiluita prin service-uri din cauza problemelor la motoare ma amuz nespus.
Baiatu', asa cum ziceam, n-are nimeni nimice cu masinile germane, ci cu ghertoii care le poseda in Romanica, se cred destepti si ii desconsidera pe cei care au o masina non-germana. Si faptul ca va iau la misto si scot in evidenta trasaturile de caracter care va definesc, nu se datoreaza faptului ca sunt trist, ci ca, dimpotriva, imi face mare placere aceasta activitate. Repet, nu cu masinile nemtesti am ce am, ci cu toti imbuibatii care le conduc si care cred ca, daca ai un Pasat TDI de 100 de ani l-ai apucat pe Dumnezeu de picior si considera util sa-i considere fraieri pe aia care au ales o masina non-germana.
Si inca ceva, spre deosebire de voi, defectele masinilor germane le-am constatat pe proprie piele. Si tot spre deosebire de voi, masinile germane pe care le-am posedat nu au fost rable cu numere de Bulgaria, ca tot ma acuza un imbecil ca, vai doamne, critic marcile germane, pentru ca nu-mi permit decat Logan.
Voi la fiecare articol de doi lei îl faceți constitutie..
In primul rând BMW a făcut motoare pr Hydrogen înaintea lui Toyota cu mulți ani in urma.
In al doilea rând cum va uitati la asta ca Toyota si Lexus vor fi motorizate de motoare Diesel BMW, motoare hibride , hidrogen au vreo 10 ani pe piața si mai admitem unii sunt mai avansati unii nu, Dar motorul Diesel care are mai mult de 100 de ani pe pământ si japonezii nici in 2013 nu-l pot face la fel de fiabil ca Un motor German, cred ca totuși asta spune ceva după 100 de ani de la inventie sa ajungi sa cumperi de la nemti.
Am o corolla din 2007 cu un amarat de 1.4 D-4D cu numai 90 de caluti. Am 80.000 km facuti cu masinuta si nu am schimbat decat becurile de la faruri. Si nu mi s-a intamplat niciodata sa nu porneasca masina.
Mi se pare mie sau Toyota e lider la vanzari pentru ca face masini fiabile ? Iar cand vorbim de hibride eu am auzit ca exista Prius si altele.
Cand va ajunge Toyota sa puna pe masini motoare diesel de la BMW sigur nu-mi mai iau Toyota. Prefer Logan cu motor de Renault decat Toyota cu motor de BMW. Insa sper sa-si vada japonezii de treaba ca pana acum si sa nu se coboare la nivelul BMW.
Imi pare rau, tu hulesti ghertoii cu TDI, dar nu dovedesti decat ca esti putin limitat, stii dc? pt ca faci generalizari, ii pui pe toti in aceeasi oala si toate marcile si toate modelele, si chiar daca ai avut o masina nemteasca cu probleme nu inseamna nimic, orice masina poate avea probleme, iar daca nu mai vrei sa ai una f bine, dar stii cum e asta? Daca ai avut o deceptie cu-o blonda inseamna ca nu mai vrei sa auzi de blonde? sau invers, de brunete? Daca da, atunci chiar ai o mare probleme si denota limitare, una e sa vorbesti cand e cazul de probleme la anumite marci, alta e sa vii la fiecare stire cu "huo VAG, huo Bmw", esti caraghios, tu si altii, care chiar daca negati asta, incercati voi cumva sa bagati pe gat marcile japoneze si radeti de cei care aleg alte marci, in special nemtesti, dc?? Cine sunteti voi sa stabiliti care e prost dupa marca pe care o are? Cu cat injurati si huliti mai mult gratuit si fara rost, cu atat sunteti mai penibili.
Sau de fapt BMW se chinuie sa faca ceva de vreo 10 ani si nu le iese prea bine si iau tehnologia de la japonezii care au pus-o la punct in 2-3 ani. Pai daca japonezii continua sa-si faca treaba tot la fel, in 10 ani BMW da faliment daca nu colaboreaza cu ei sa mai ia din tehnologie.
Vedeti ca mai e un articol legat de fiabilitatea motoarelor si BMW se pare ca sta foarte prost, dar ceva mai bine ca Audi, daca vreti sa va consolati.
Cu siguranta sunt si la fel de fiabile, cand ai bani doar de tricicleta si nu-ti permiti nici o roata de Logan.