În toamna anului trecut, Toyota a lansat noul SUV C-HR pe piața din Europa, iar constructorul japonez a surprins la vremea respectivă prin faptul că a oferit doar versiuni cu motoare pe benzină și o variantă hibridă.
Propulsia diesel lipsește complet din oferta Toyota C-HR, însă acest lucru nu a avut practic un impact negativ asupra vânzărilor. De altfel, oficialii Toyota au fost luați prin surprindere de succesul înregistrat de noul model: de la lansarea efectivă pe piață din luna octombrie 2016 și până în luna august 2017, Toyota C-HR s-a comercializat în 84.000 de unități în Europa, iar SUV-urile au ajuns să reprezinte 30% dintre vânzările japonezilor pe Bătrânul Continent, în creștere de la numai 12% cu un an în urmă.
"Cu mult timp în urmă ne-am gândit că nu vom vinde C-HR cu un motor diesel. La momentul respectiv, dealerii au fost împotriva deciziei și au spus că au nevoie de diesel. Dar trebuia să urmăm trendul pe termen lung al vehiculelor ecologice", spune Didier Leroy, vice-președintele executiv al Toyota.
Pe baza succesului înregistrat de C-HR, oficialul constructorului anticipează că Toyota nu va mai lansa niciun model nou în Europa care să aibă și versiune diesel.
Considerat al doilea om ca putere de decizie în cadrul Toyota după CEO-ul Akio Toyoda, Leroy a admis totuși ca aceasta este o opinie pur personală. "Opiniea mea, iar aceasta este opinia mea, nu a companiei, este că nu vom mai lansa nicio mașină cu motor diesel", a adăugat el.Pe de altă parte, succesul lui C-HR i se poate atribui atât creșterilor înregistrate în general de segmentul SUV-urilor, cât și designului inedit al noului model lansat de Toyota.
Via Autocar
Asta arata ca populatiile astea mai sudice sau mai sud-estice, cum ne place noua sa privim Europa, asa ca si cum am fi de prin nord-vestul Germaniei, nu-s chiar atat de inapoiate si inchistate in mentalitati vechi.
Hmmm, curios atunci cum de nu se gaseste in topul comunicat mai ieri alaltaieri unde se vorbea despre Qashqai,k evident mereu inovatorul Golf si alte modele comercializate pe batranul continent?...
Si mai curios, cum de nu se regaseste acest model in toate testele comparative cu vezi Noul CrossPolo, pardon T-Rock si alte modelel din aceasta clasa.
Redactia, sunteti pe frecventa?...
E clar ca daca C-HR a gasit 84.000 de clienti pana in August (deci nu include si luna respectiva), vorbim de o medie de 8.400 de auto/luna. E normal sa nu fie in top 20, cand altii vand mult mai mult, inclusiv Dacia cu Sandero (aproape dublu/luna).
In alta ordine de idei, vanzarile bune de CHR sun determinate mai degraba de excentricitatea modelului decat de motorizarea hibrida. Din pacate pentru ei, numarul de clienti excentrici (si cu ceva bani), nu e mare si e saturat repede. Volumele de vanzari nu se fac de catre fani/pasionati/excentrici/hipsteri etc. A se vedea vanzarile extrem de slabe ale noilor Alfa Romeo.
acuma nu stiu daca populatiile neaose din nordul tarii is mai putin inchistate dar cert e, ca la volanul Toyotelor astora mai mult am vazut femei si, aici ii raspund lui @ilici al 2 lea ......pentru unii dintre soferii de CHR bag mana'n foc ca nu's de fel niste hipsteri sau excentrici.
1) SUV
2) sistem Hibrid
3) dotari de confort in conducerea auto - camere video spate / fata cu prezentare pe ecran, semnalare unghi mort, asistenta la franare in caz de obstacole, avertizare parasire banda circulatie
Cu alte cuvinte, consumatorii STIU exact ceea ce isi doresc : si anume confort la superlativ din toate punctele de vedere.
Ei vor sa conduca cat mai in siguranta, sa parcheze cat mai in siguranta !!!! (da!!!), sa aiba o tinuta de drum cat mai confortabila, si mai ales sa conduca cat mai confortabil (NU schimbator de viteze pentru motoare termice, nici macar schimbatoarele automate, ci conducere auto gen e-pedal (adica dintr-o singura pedala)
si chiar autonom daca se poate...
restul cu stick si full-termice mai viseaza doar romanii... si nici romanii toti... ci o sectiune din ce in ce mai mica.. .
usurel cu boii in deal. Ingredientele succesului "enorm" le regasesti si la concurenti. In consecinta poate ne explici de ce acestia sunt in fata lui CHR....in conditiile in care nu au nici hibrid si nici cutie de tip E-pedal. Dar nu te du prea departe, te ajut eu, are legatura cu pretul.
Si asa bati toba cu E-pedalu' asta de parca e boca arsenic renascut! Nici macar hibrizii Toyota nu se conduc in stil E-pedal, asa ca las'o moarta'n papushoi de gargara. Intr-adevar cand lasi pe liber intra in regenerare de unde apare o usoara franare dar nu se apropie de E-pedal.
Nu te lasa baiete!!!
Tine-o sus si tare!!! O dai bine!! Votul iti da dreptate!
E rai astia, niste bubuli...
Nu te lasa! Suntem alaturi de tine.
Semnat: fanii
hai ca esti ... funny
Sper ca ”no offence” 4 u (in caz contrar imi cer scuze).
Am vrut doar sa iti smulg un zambet... sincer... si ti-am dat verde de doua ori ... la primul si mai ales la al doilea comentariu....
Desigur ca meritam si eu cel putin un rosu, dar imi doresc sa nu fi fost de la tine. Ptr ca imi esti simpatic... pe bune...
P.S. keep it up!
Semnat: Fani(ca) - nume de cod evident
totusi daca nici la gluma nu mai tinem, deja parca restul nu mai conteaza.. .
:)