Pilotul Titi Aur a inaugurat astăzi versiunea mobilă a şcolii sale de pilotaj. Aceasta este destinată companiilor şi permite deplasarea la locul de muncă al cursanţilor.
metri pătraţi reprezintă suprafaţa utilă a sălii de curs a Centrului Mobil de Conducere Defensivă, care poate acomoda 30 de cursanţi.
10
titluri de Campion Naţional Absolut deţine Titi Aur, dintre care 8 la Campionatul Naţional de Raliuri şi 2 la C.N. de Viteză în Coastǎ.
6000
de persoane au absolvit Cursurile Şcolii de Conducere a Devensivă a lui Titi Aur în ultimii doi ani.
Pilotul Titi Aur a inagurat versiunea mobilă a şcolii sale de pilotaj, destinată companiilor care nu îşi pot trimite angajaţii la instrucţie. Şcoala Mobilă de Conducere Defensivă constă într-un camion modificat special, care a primit echipamente de instruire în vederea îmbunătăţirii siguranţei în conducere a cursanţilor. Respectivul camion, cu toate echipamentele aferente, a costat aproximativ 100.000 de euro şi a intrat deja în "circuitul" de şcolarizare a angajaţilor companiilor din întreaga ţară. În cadrul Şcolii Mobile de Conducere Defensivă, cursanţilor li se predau noţiunile care le sunt necesare pentru a manevra automobilul în siguranţă, alături de tehnici de control a derapajului şi metode de ieşire dintr-un automobil răsturnat.
CURSUL DE PILOTAJ DEFENSIV
Cursul de Conducere Defensivă al şcolii patronate de Titi Aur include şase ore de teorie şi opt ore de practică. Respectiva şcoală oferă şi cursuri de conducere agresivă, de conducere sportivă şi chiar un curs de pilotaj în urma căruia se poate obţine licenţa de participare în CNR. Ultimul curs are un preţ de 1.000 de euro plus TVA şi se întinde pe două zile.
Celelalte cursuri au preţuri mai accesibile, iar toate pot fi abordate atât de companii, cât şi persoane particulare. Scopul final al acestor cursuri este o exploatare mai sigură şi mai eficientă a automobilelor, în orice condiţie pe care o vor întâlni cursanţii pe drumurile patriei.
"Conducerea defensivă şi, implicit, comportamentul la volan, reprezintă un subiect extrem de important însă, din păcate, destul de puţin abordat în România. Aceasta este premiza de la care am pornit atunci când am decis să punem bazele Centrului Mobil de Conducere Defensivă. Cei care optează pentru cursurile de conducere defensivă au la dispoziţie un simulator de răsturnare, simulator de tamponare şi de poziţie la volan, poziţia mâinilor pe volan, dar şi testarea timpului de reacţie, dându-le, astfel, posibilitatea de a se confrunta cu cât mai multe situaţii practice", a declarat Titi Aur.
CARTEA AUTO CONTROL
Cu prilejul acestui eveniment, Titi Aur a lansat şi cartea "Auto CONTROL – tehnici şi tactici de conducere defensivă şi sportivă". Respectiva lucrare a fost redactată de Norin Păuşan şi coordonată de pilotul Titi Aur.
Volumul are un preţ de 25 de lei plus taxe de transport (8 lei) şi poate fi comandată de pe site-ul cu acelaşi nume.Cartea Auto Control are scopul de a le inocula cititorilor cunoştinţele de bază în materie de conducere preventivă (n.r. cunoscută şi sub numele de defensive driving) în vederea eficientizării manevrării automobilului şi creşterii nivelului de siguranţă rutieră.
Da , intradevar o scoala in care se invata si ce trebuie . Adica , nu numai cum sa te dai cu masina pe strada. Ma bucur ca Titi a facut acest pas. Era mare nevoie de o astfel de scoala in care sa inveti de la un campion al genului cum poti sa controlezi masina in situatii mai mult sau mai putin critice . Bravo Titi ! Sper sa apara cat mai multe scoli de acest fel , deoarece avem destui profesionisti adevarati care ar putea arata altora adevarata arta a condusului auto . PS. Nu viteza ucide , ci prostia , ignoranta si neatentia !
@alinusu. Ai si nu ai dreptate. Personal , daca as fi pasager pe locul mortului intr-un autoturism , prefer sa merg cu 200 kmh avandu -l pe Titi Aur ( sau cineva atent si pregatit ) la volan , decat sa merg cu 80 kmh avand la volan pe cineva care a luat permisul dupa 20 de ore , nu are habar de cum se comporta , functioneaza o masina , si in plus mai vorbeste si la mobil .......Viteza poate produce lucruri rele doar atunci cand cel de la volan nu stie cand si unde trebuie sa o foloseasca . Chestia cu viteza legala este de asemenea relativa , acele praguri de viteza sunt alese pur si simplu aiurea. )cine are argumente stiintifice vis a vis de cum s-au stabilit acele praguri de viteza legala , il rog sa imi faca o demonstratie ) Nimic nu poate garanta ca o masina care circula cu 90 kmh pe un DN si intra pe contrasens in alt vehicul care circula tot legal ( 90kmh ) vor scapa vii doar ptr ca nu s-a depasit viteza legala . Pe drumul pe care circul zilnic , ( un bulevard cu 2 benzi pe sens , in localitate ) s-a marit pragul legal de viteza la 70 kmh ( deci se merge cam cu 80 kmh in mod curent .) De un an , de cand s-a marit viteza de la 50 la 70kmh , nu s-a mai intamplat nici un accident de circulatie pe acel tronson . Interesant , nu ? Asta asa , apropos de viteza .....
eu am vrut să zic că viteza împreună cu prostia etc. ucid; că dacă nu are viteză nu prea are ce să facă foarte rău oricât de prost ar fi!
acele viteze nu sunt puse aiurea! ele sunt calculate, în conformitate cu tipul drumului, ca tu să ai timp să observi pericolul şi să acţionezi pt a evita o coliziune.
în oraş sunt calculate la 50 maxim 60km/h în caz că este lovit un pieton, acesta să nu moară!
pe tronsonul ăla nu mai sunt accidente, probabil, pt că nu mai sunt aşa mulţi viteji care să îi depăşească pe cei care mergeau înainte cu 50.
Ford Otosan a anunțat oficial înființarea noii linii de asamblare a bateriilor pentru mașini electrice la uzina de la Craiova. Noile baterii produse în România vor ajunge la 3 modele electrice noi, asamblate la rândul lor în țara noastră. (30.10)
Ministerul Afacerilor Interne a lansat o nouă platformă online prin care șoferii agresivi vor putea fi reclamați. Pentru moment, doar persoanele înregistrate vor putea face astfel de sesizări online. (28.10)
acele viteze nu sunt puse aiurea! ele sunt calculate, în conformitate cu tipul drumului, ca tu să ai timp să observi pericolul şi să acţionezi pt a evita o coliziune.
în oraş sunt calculate la 50 maxim 60km/h în caz că este lovit un pieton, acesta să nu moară!
pe tronsonul ăla nu mai sunt accidente, probabil, pt că nu mai sunt aşa mulţi viteji care să îi depăşească pe cei care mergeau înainte cu 50.
Titi Aur a fost ca Steaua, se misca cu talent doar in tara. in competitii de top n-a facut nici un rahat.
Macar Aur nu e chiar atat de ignorant ca si Keleti.
Cel mai bine, suni la şcoala d-lui Aur şi întrebi.
Tel.0744837650
Tel.0745954115