Tesla a revoluţionat deja segmentul maşinilor electrice odată cu introducerea actualului Model S. Americanii vor să revoluţioneze acum şi reţeaua de dealeri, dar şi modul în care viitorii clienţi intră în contact cu modelul electric.
Tesla încearcă un sistem inovativ în Danemarca, Franţa şi Elveţia, denumit Pop-up Store, gândit pentru a putea fi adus cât mai aproape de public.
Americanii au anunţat deja pe site-ul lor oficial că showroom-urile mobile vor fi construite în interiorul unor containere speciale, cu o lungime de şase metri şi o adâncime de 10.5 metri, şi vor fi transportate cu ajutorul unor camioane pe tot cuprinsul Statelor Unite. Containerele vor fi suficient de încăpătoare pentru Model S şi pentru biroul agentului de vânzări.
Chiar dacă vorbim despre un spaţiu improvizat, containerul Tesla va fi echipat cu tehnologie de top, care va permite clienţilor să intre în contact direct cu toate echipamentele şi gadget-urile modelului american electric.
Primele containere americane Tesla Pop-up Store vor ajunge în Santa Barbara, California.
Va urma apoi metropola cea mai importantă din SUA, adică New York-ul.Potrivit unor analişti din industrie, soluţia gândită de Tesla este una extrem de bine aleasă, întrucât va ajuta un constructor cu o reţea de dealeri aproape inexistentă să ajungă tot mai aproape de public.
la noi show-room-ul asta "improvizat" s-ar potrivi cu un butoi mare de bere rece alaturi de un gratar mobil pe care sa sfaraie nemultumiti niste mititei sarati si picanti al dracului. Iarna, evident, un vin fiert cu ceva piper, cuisoare si un praf de scortisoara.
....sa moara Veta, ca'mi ploua'n gura.
@qaz
apropo de snobism, nu se laudau ei ca au calitate "premium" (din aia americana gen Lincon, come down) si ca pot concura oricand cu Mercedes, BMW, Porsche, Infiniti etc.?