Cei de la Tesla explică întârzierea prin caracterul prefecţionist al lui Elon Musk, care a dorit să echipeze SUV-ul cu două motoare şi să păstreze portierele spate cu deschidere verticală pentru a uşura accesul pasagerilor din spate. coeficientului aerodinamic.
După cum spun şi americanii, scopul acestor portiere este ca pasagerii să ”păşească, nu să urce în maşină”, iar acest lucru va fi posibil atât în parcări aglomerate, cât şi în garaje, datorită configuraţiei speciale a portierelor respective. Fanii sporturilor care necesită obiecte transportate pe plafon, cum ar fi schiuri, snowboard-uri, biciclete şi chiar caiacuri nu vor avea un viitor alături de pasiunea lor în compania lui Model X, deoarece aceste portiere ar putea să elimine orice posibilitate de montare a accesoriilor respective, care ar fi dus oricum la reducerea drastică aTesla Model X, primul SUV al mărcii americane, va fi lansat în 2015
Tesla Motors se pregăteşte de lansarea primului lor SUV. Modelul 100% electric va avea tracţiune integrală şi portiere cu deschidere verticală în standard.
Tesla Model X, SUV-ul electric al mărcii din California, va intra în producţie în 2014 şi va fi disponibil pe piaţă din 2015. Reprezentanţii Tesla spun că primele livrări vor avea loc în toamnă, la aproape doi ani de termenul iniţial de intrare în producţie al modelului electric cu tracţiune integrală şi portiere cu deschidere laterală. Americanii de la Tesla au reuşit o nouă "minune" a lumii auto, după mânerele retractabile ale lui Model S, sub forma portierelor cu deschidere verticală, care vor intra în fabricaţie într-o formă aproape la fel ca a versiunii concept, lucru pe care-l putem aştepta şi de la întregul design al caroseriei lui Model X. Acestea promit să fie cele mai practice portiere de acest gen, cei de la Tesla spunând că acestea sunt soluţia pentru acces uşor la cel de-al treilea rând de scaune, fără ca pasagerul să atingă al doilea rând de scaune atunci când urcă sau coboară din vehicul.
Tesla anunţă un timp 0-98 km/h sub cinci secunde pentru Model X şi manevrabilitate care să facă de ruşine cele mai rapide SUV-uri din lume şi multe modele sport. Fie ca va avea un motor sau două, Model X are tracţiune integrală, iar acuulatoarele sunt de 60 kWh sau 85 kWh, cel din urmă fiind oferit, cel mai probabil standard pentru versiunea cu două motoare.
Citeşte şi...
Intrebari & Raspunsuri
Close
Inchide notificarea pentru
sper sa nu se razgandeasca si sa le inlocuiasca cu unele normale.
Stii foarte bine ca utilitatea lor inseamna profituri frumoase pt constructor, cum am mai spus si cum toata lumea banuieste asta, este un segment in continua crestere si nu-si mai permite nimeni sa-l ignore, aproape toata lumea va face SUV-uri, de la Seat pana la Bentley si Lamborghini, de la Alfa pana la Rolls, in cativa ani toti vor avea asa ceva, va mai ramane Ferrari probabil.
dar sunt deacord cu tine, si oricum, ar fi fost nefiresc lipsa unui SUV in oferta unei companii americane
:)
Gluma ca gluma, mai reușită sau mai proastă, dar adevărul este că am cam rămas perplex când am citit mai sus cum că se urmărește pe viitor ca pasagerii să “pășească, nu să urce ȋn mașină”…Pardon?!? Cred că-i aievea, nu există! Da’ ce, bre, mașina trebuie să fie metrou sau telecabină? Măiculiță maică, dacă semnificația respectivei “axiome” este fix aceea la care mă gândesc instantaneu (recte: comoditatea = cuvântul de ordine al vremurilor de pe urmă), atunci…așteaptă-mă cu drag și spor, bicicleto (nu contează dacă s-ar bloca ghidonul; mare pagubă!!!)
Referitor la design partea din spate a masinii nu imi place absolut deloc,nu are o forma foarte armonioasa,iar cu portierele alea nu stiu ce sa zic,probabil vor atrage atentia foarte mult...Tesla este si deocamdata ramane o masina pentru cei mai evoluati,exclus Romania de pe harta Teslei...poate pe viitor.