La prezentarea conceptului care prefațează noul Tesla Model 3, imaginile cu interiorul au stârnit surprindere, întrucât acesta era dotat cu un singur ecran de mari dimensiuni amplasat central.
Pe instrumentarul de bord lipseau orice fel de informații cu privire la viteză sau nivelul de încărcare al bateriei, însă la vremea respectivă s-a considerat că, în versiunea de producție, aceste elemente vor fi introduse.
Iată însă că CEO-ul Elon Musk are din nou puterea să surprindă, după ce a anunțat într-o serie de mesaje publicate pe rețeaua de socializare Twitter că ecranul central va fi singurul disponibil pe Model 3. Astfel, nu vor exista detalii de bază pe instrumentarul de bord, dar nici tehnologia Head-Up Display, care este implementată de numeroși alți constructori.
Musk justifică această decizie prin faptul că, în cele din urmă, mașinile Tesla vor deveni autonome, moment în care persoana aflată în spatele volanului nu va mai conduce și, implicit, nu va mai avea nevoie de informații detaliate."Cu cât o mașină este mai autonomă, cu atât ai nevoie de mai puține informații.
Cât de mult te uiți la instrumentarul de bord când ești într-un taxi?", întreabă americanul.Începând din toamna anului trecut, toate mașinile Tesla sunt echipate cu un pachet hardware capabil să le permită rularea autonomă în 2017, după un update software. Pachetul include 8 camere video, 12 senzori noi, un radar și o putere de procesare cu 40% mai bună. Tot acest pachet costă 8000 de dolari și va putea asigura vizualizarea drumului la un unghi de 360 de grade, pe o distanță de 250 de metri. Via Carscoops
Problema este că mărcile generaliste încep să scoată electrice cu autonomii aproape la fel, cu prețuri mai mici în viitorul apropiat, dar cu interioare mult mai atrăgătoare, deci nu știu cât de mare succes va avea această rețetă la Tesla 3.
Tin minte un test auto in care reviewerul zicea de GM Bolt ca e o masina de 35.000 cu interiorul unei masini de 10.000
Si ceilalti au taiat costuri dar nu in locuri evidente.
Renault-Nissan au facut de exemplu o mare magarie pentru ca nu au inclus sitem de racire/incalzire pentru baterie. Aviz amatorilor, Zoe si Leaf se inchiriaza e o idee foarte proasta sa cumperi, daca o cumperi, dupa garantie ai un urias risc cu bateria.
Bolt, BMW, Tesla si Hyundai pot fi cumparate pentru ca au toate sistem de racire si bateria va tine mai mult timp.