Tesla Model 3 poate fi comandat în principalele țări europene: autonomie de 544 kilometri. Livrările încep în februarie

de Daniel Popescu
Miercuri, 05.12.2018
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Tesla Model 3 poate fi comandat și pe principalele piețe europene cu livrare în februarie 2019. Constructorul american anunță o autonomie oficială de 544 de kilometri.

Tesla își respectă ultima promisiune de a lansa Model 3 pe piața europeană în prima parte a anului viitor. Constructorul american a lansat deja configuratorul pentru Model 3 pe mai multe piețe din Europa, printre care se numără și Franța, Germania, Olanda, Marea Britanie, Suedia și Norvegia.

Cu această ocazie, Tesla a publicat și o serie de detalii tehnice specifice versiunilor europene. Astfel, pe piața europeană, Tesla Model 3 este disponibilă pentru început în două versiuni. Cea cu autonomie extinsă și tracțiune integrală oferă o autonomie maximă de 544 de kilometri conform standardului WLTP, în timp ce varianta de performanță oferă o autonomie de 530 de kilometri.

Așa cum era de așteptat, valorile de autonomie sunt ușor mai ridicate în Europa decât cele valabile pentru Statele Unite, acolo unde este utilizată o altă metodă de testare, cunoscută sub acronimul EPA.

Potrivit unor informații anterioare, Tesla a decis ca versiunea europeană a lui Model 3 să includă și un port CCS, pentru ca proprietarii să poată încărca mașina atât la Superchargere, cât și în alte rețele regionale dezvoltate în Europa, cum ar fi Ionity.

De asemenea, proprietarii Model S și Model X vor avea posibilitatea să cumpere un adaptor pentru a încărca de asemenea mașinile la stații CCS. În prezent, rețeaua de Superchargere Tesla din Europa are 430 de stații cu 3.600 de puncte de încărcare, iar compania va negocia cu constructorii europeni posibilitatea de a le permite accesora accesul la rețea.

Via Electrek

Comentarii (9)

  • Edikkk
    Maşina electrică reală, cu autonomie mare şi încărcare rapidă este o REALITATE !

    Singurul lucru a rămas preţul mare. Atât.

    Chargerele vor apare treptat, de obicei clienţii îşi vor monta la casă încărcare rapidă.

    Este timpul pentru maşinile full electrice.

    PS cine face mai mult de 500 km fără oprire ori e şofer de TIR ori nu are ce face.
    8 13
  • Am plasat comanda. Să vedem când ajunge!
    13 6
  • ACE - Craiova
    De dorit, ne-o dorim dar cati ne-o si permitem ?!
    Pacat ca in Romania nu există reprezentanta oficiala TESLA, stații Supercharger ci doar cca. 200 de statii electrice de incarcare...pentru moment...
    In 2-3 ani multi romani vor vira spre vehicule electrice.
    Bravos TESLA !!!
    11 4
  • Rudolf D.
    Autonomie la condus sportiv.

    https://www.youtube.com/watch?v=Ff0F5f9bmwc&t=9s

    Testul se refera mai ales pentru Germania. Unde poti conduce peste 500 de km pe Autobahn (~3 ore) ca sa ajungi la ski in Alpi fara sa fii sofer de tir sau un plictisit care n-are ce face.

    Deocamdata Tesla nu satisface pe multi din Germania din mai multe puncte de vedere.
    4 6
  • Edikkk
    Autobahn fără limită de viteză îți mănâncă cu fulgi cu tot REZERVORUL / BATERIA!!!

    Indiferent că este pe benzină, motorină, curent electric !!

    În Germania fac 3 ore cei cu punga plină de bani, restul nu.

    Iar cine are punga plină de bani, poate să ia avionul.


    PS repet cine face peste 500-600 km ori este şofer de TIR ori se plictiseşte de timpul său pe pământ.
    5 9
  • @Eddik
    Iti mananca rezervorul dar nu in 150 de km. Deci taie fulgii.
    In Germania si nu numai oamenii au bani si isi permit sa cheltuie inclusiv pe benzina cand e vorba de placerea lor.
    Avionul nu il iei pentru 500 de km pentru ca n-are rost. Esti dependent de orarul lui si in plus faci tot cam atat timp ca si cu masina, daca nu mai mult (drum aeroport, checkin, imbarcare, zbor, debarcare, drum aeroport -oras) si costa mai mult.
    Deci folosim masina ca e la dispozitia noastra cand avem noi chef si timp, e mai comod, si e si mai ieftin decat avionul.
    Pe bune acuma, te auzi ce spui?
    Deci, repeta dupa mine: Masina electrica e nefolositoare in afara localitatii pentru ca nu poti face distante decente cu ea si in plus dureaza o vesnicie incarcarea, care si ea nu se poate face oriunde.
    Ca de pretul de cost nu mai vorbim.
    Inteles acum?
    P.S.
    N-ai fost la ski niciodata, de aia nu stii ca la Zermatt sau oriunde altundeva prin Alpi nu e aeroport.
    7 4
  • @@Eddik - completare: si la cat freci masina intr-un oras aglomerat, autonomia ei e fix cat sa te duci la servici sa te duci la market si sa te intorci acasa! Singurul avantaj este lipsa poluarii dar pretul platit de posesorul masinii electrice este foarte mare!
    3 5
  • Da, si nu are nici sapca. Daca omul nu vrea, de ce va chinuiti.
    Am ajuns sa justificam inoportunitatea unei masini in romania cu consumul pe anumite bucati de autostrada din germania....
    Urmatorul argument probabil ca va fi ca are niste culori cam urate si deci...nu merita electrica.
    8 6
  • Pentru mine electrica perfecta trebuie sa coste pana in 20.000 euro ( dupa grant), sa fie de clasa mica/ harchback ( i3, smart) dar cu conditia sa stai la casa si sa o folosesti doar in oras. Pt orice altceva ai nevoie de self charging hybrid sau combustibil fosil. Pai chiar daca Tesla imi da 400 de km, cand ajung la munte in Romania nu am chef sa caut ca bezmeticul prize rapide, sa imi aleg hotelul/ pensiunea in functie de statii de reincarcare. Unde mai pui ca incarcatul la prize publice rapide costa chiar mult .Aia gratis mai mereu e ocupata. Plus ca in concediu sau la drum lung in Romania nu vreau sa am si range anxiety, e suficient traficul plin de idioti.
    6 4

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru