Tesla Model 3 este aici: are autonomie minimă de 350 de kilometri, costă 35.000 de dolari şi a primit deja 115.000 de comenzi

de Daniel Popescu
Vineri, 01.04.2016
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Tesla Model 3 va fi cea mai accesibilă maşină a constructorului american, va avea o autonomie de cel puţin 350 de kilometri, va ajunge de la 0-100 km/h în mai puţin de 6 secunde şi va avea un preţ de pornire de 35.000 de dolari în SUA.

Esential 350 de kilometri va fi autonomia minimă a lui Tesla Model 3
6 secunde este intervalul maxim de timp în care Tesla Model 3 va ajunge de la 0-100 km/h
Aşteptat cu sufletul la gură de o întreagă industrie auto, noul Tesla Model 3 a fost dezvăluit în California în cadrul unui eveniment special găzduit de CEO-ul Elon Musk. Cel mai accesibil model din gama constructorului american nu îşi dezamăgeşte fanii, întrucât are numeroase caracteristici atractive, în ciuda faptului că Tesla nu a oferit informaţii complete.

Din punct de vedere al designului, noul Tesla Model 3 este o combinaţie între un sedan şi un hatchback şi are o formă aerodinamică ce a permis un interior spaţios. Astfel, Tesla susţine că Model 3 oferă cel mai mult spaţiu interior pentru pasageri dintre maşinile cu motor cu combustie internă de aceeaşi dimensiune, în special datorită faptului că scaunele frontale sunt amplasate mai în faţă decât în mod obişnuit, dar şi prin prisma utilizării unui plafon panoramic. Astfel, maşina poate acomoda "confortabil" până la 5 pasageri adulţi.

Sistemul multimedia este prezent sub forma unui ecran de mari dimensiuni între scaunele faţă şi este asemănător cu cel de pe Tesla Model S.

Autopilot şi autonomie de minim 350 de kilometri

În versiunea de bază, Tesla Model 3 va avea o autonomie de 350 de kilometri şi va accelera de la 0-100 km/h în mai puţin de 6 secunde. Restul detaliilor tehnice sunt necunoscute, însă ştim că Tesla Model 3 va avea acces gratuit la reţeaua de 3.600 de Superchargere, care se va dubla până la sfârşitul anului viitor, urmând să ajungă inclusiv în România.

În plus, Model 3 va veni cu serviciul Autopilot care include numeroase funcţii autonome, iar Musk este convins că maşina va primi 5 stele la toate testele de siguranţă.

Cel mai ieftin Tesla costă minim 35.000 de dolari

În Statele Unite, Tesla Model 3 va costa 35.000 de dolari în versiunea de bază, iar producătorul a primit peste 115.000 de precomenzi în numai 24 de ore, în ciuda faptului că potenţialii cumpărători nici măcar nu ştiau cum va arăta maşina înainte de prezentarea oficială.

De altfel, aceştia au format cozi la showroom-urile Tesla pentru a achita avansul de 1.000 de dolari care le permite să se înscrie pe lista de aşteptare.

Cifrele sunt impresionante în condiţiile în care, pe tot parcursul anului trecut, Tesla a vândut circa 50.000 de maşini.

Producţia va începe la sfârşitul anului 2017, iar lansarea în Europa este programată pentru 2018 la preţuri care nu au fost încă anunţate. Acesta devine astfel cel mai ieftin model Tesla şi al patrulea din gama producătorului după Roadster, Model S şi Model X.

"Fiecare tehnologie are nevoie de multe încercări pentru a ajunge la un preţ scăzut şi la un volum ridicat. Roadster a avut un volum scăzut şi un preţ ridicat, Model S şi X sunt produse de nivel mediu. Prin urmare, Model 3 este modelul nostru la un preţ accesibil în volum mare. A fost posibil să ajungem aici numai după ce am lansat modele precedente", a explicat Musk.

În plus, Statele Unite acordă bonusuri de până la 7.500 de dolari la achiziţionarea unei maşini electrice, însă acestea sunt valabile numai până când constructorul ajunge la un volum total de 200.000 de unităţi vândute. La lansarea pe piaţă, Tesla Model 3 va avea rivali precum BMW Seria 3, Audi A4 sau Mercedes Clasa C.

Via Tesla

Comentarii (41)

  • Mie nu imi place designul. Ma asteptam la mai mult din partea lor. Model S este frumos, asta seamana cu masinile japoneze.
    19 56
  • Tesla va continua cariera de succes (spre ciuda unor alti producatori mult mai mari, care au pierdut cumva "e-startul") fiindca a inteles combinatia cistigatoare: pret abordabil si autonomie suficienta.

    Designul noii Tesla mai accesibile nu aduce mari surprize comparativ cu Tesla-S (si cu X), dar ramine placut in opinia mea - ca pseudo-coupe cu 5 locuri si portbagaj apreciabil.

    Din pacate, pretul de pornire din SUA (35K USD) se va mari ca-ntotdeauna in drum spre Europa noastra supra-taxata (prevad minimum 40K euro cu TVA), dar niste e-subsidii statale consistente pot face din Tesla-3 o oferta irezistibila si pe la noi.
    46 25
  • Tesla si maturitatea...lipsa
    Pare neterminata.

    Ii lipseste ceva. Designul ma duce cu gandul la rateurile din anii '80
    52 40
  • Oficial: am pus-o! :)
    Asta e viitorul spre care ne indreptam si ar cam trebui sa ne bucuram de tobele noastre de esapament cat inca le mai avem... :)
    22 37
  • @Kirotractor

    Adica? Si ceilalti n-au inteles combinatia castigatoare? Hai sa fim realisti... cred ca Tesla e ultima care vine in minte cand e vorba de costuri de achizitie reduse la masini electrice.
    Sosirea Model 3 e apa de ploaie. Eu as astepta raspunsul Renault, Nissan, Mitsubishi, Toyota si chiar Daimler cu al lor Smart.
    11 33
  • Sunt curios cum arata interiorul cu televizorul ala pe consola centrala.
    9 20
  • Tesla = Apple.
    A preluat ceva deja existent, l-a ambalat frumos, si a investit emorm in marketing. Au adus si imbunatatiri, ce-i drept. Autonomia ridicata si reteaua statiilor de incarcare merita toata lauda. Si peste toate au plusat cu ceva care gadila orgoliul si snobia umana: ecranul ala mare din consola centrala.
    10 38
  • Si sa nu trecem peste design, care pe langa Prius e opera de arta. Plus ca se evidentiaza in continuare fata de masinile traditionale prin acest aspect special.
    29 23
  • Sa se "evidentieze fata de masinile traditionale"? Suna a snobism.
    Majoritatea sunt pionieri cu coloana vertebrala, nu snobi.
    Sunt multi care n-au nevie sa se evidentieze fata de masinile traditionale. Vor o masina frumoasa si atat. Nu trebuie sa faci o masina ciudata, doar de dragul de a fi diferit. Trebuie sa faci o masina frumoasa. Sunt destule exemple de masini frumoase intre electrice. Concepte si modele de serie asisderea! Mie mi-au placut EMERG-E , Rimac S, i8 (exceptia) sau Zoe
    30 17
  • @ha: Mai nene, in orbirea afuriseniei tale de ha_ter amator :-) nici nu realizezi ca-mi dai de fapt dreptate spunind: "Eu as astepta raspunsul Renault, Nissan, Mitsubishi, Toyota si chiar Daimler cu al lor Smart."

    ...Pai asta ("raspunsul") nu confirma exact concluzia MEA - ca "insignifiantii" de la Tesla le-au luat-o inainte si ei gafaie sa-i prinda din urma?!...
    29 34
  • @Kirotractor

    Tesla le-a luat-o inainte la stangacia cu care lanseaza tehnologii netestate suficient, ce conduc implicit la nenumaratele si scandaloasele probleme de fiabilitate din Statele Unite si mai nou Europa.
    40 34
  • cu tot cu taxele de import din SUA in UE aceasta masina va fi la un pret similar (per dotari) ca o masina din gama BMW seria 3, dar avantajele in tarile cu infrastructura necesara vor fi mult superioare (eu unul in acele conditii as opta pt. o tesla fara griji)
    22 28
  • Autorul a vrut sa scrie BMW seria 3 la rivali, dar a apucat sa scrie doar BMW seria. Anyway, se pare ca autorul nu prea a inteles el ce citeste acolo in engleza. Masina NU va avea access gratuit la reteaua de supercharging. Musk a spus ca va avea capabilitatea de a folosi aceasta retea, nu ca o ca folosi gratuit. Model S a fost alta poveste. Nu-i o masina de volum mare. In schimb, Model 3 este conceputa ca o masina de volum ridicat, si nu-i Musk asa de tampit incat sa incarce regulat masinile a sute de mii de oameni pe gratis, ca nu vrea sa falimenteze compania. Defapt, chiar si in prezent unii proprietari de Model S au primit mesaje sa nu mai abuzeze atat de reteaua de incarcare, deci Model 3 nici o sansa ai aibe incarcare gratuita.

    Serviciul Autopilot, asa cum il numeste articolul, nu este disponibil pe versiunea de baza. Senzorii pentru el da, dar trebuie sa platesti in plus ca sa fie activat.

    Acum ca am trecut de greselile evidente din articol, sa vorbim despre masina. Inainte sa-si ude chiloteii toti tehnosexualii, trebuie sa constientizam ca vorbim de un concept, mai mult in stadiu teoretic. Vom vedea daca Tesla chiar va reusi sa produca atatea baterii de cate au nevoie sa construiasca in masa Model 3. De asemenea, masina va fi mult mai scumpa cu niste optiuni de bun simt. Autonomia oficiala nu va fi posibila in viata reala iar problemele de fiabilitate vor fi enorme, in stil clasic Tesla.

    Din punct de vedere al designului, masina este un afront adus simtului vederii. Botul masinii arata oribil iar look-ul general este de masina Chinezeasca ce copie fara success masinile vestice. Interiorul va fii cel mai probabil oribil pentru pretul cerut, tipic Tesla. Spatele curbat al masinii inseamna ca o sa te dai cu capul de acoperit de fiecare data cand vrei sa intri inauntru.

    Cat despre precomenzi si cine cumpara Tesla, lucrurile sunt hilare. Tesla este un simbol in SUA. Un simbol al snobului care vrea sa arate ca-i mai bun decat restul pentru ca-i pasa de mediu. Un simbol al tehnosexualului care campeaza in fata magazinului Apple inainte de lansarea noului Iphone si care este obsedat de electronicele considerate cool. Acesta este clientul Tesla. Elon Musk are statului unui lider de secta. O secta obsedata cu snobismul tehnologic. Mai mult ca sigur o mare majoritatea de miile de precomenzi nu vor fi finalizate niciodata pentru ca cei care le-au facut sunt niste wannabe mai saraci al snobismului tehnologic. Tesla este un simbol perfect al snobismului de turma tipic fanilor Apple. Daca cititi cateva comentarii ale fanilor Tesla, o sa va scarbiti de ce mentalitate de secta obsedata au. Din pacate asta este natura umana. Musk este un urmas a lui Steve Jobs. Acelasi tip de sarlatan. All hail the new techno-Jesus Elon Musk!
    8 31
  • Ok, bun - autonomie si alte bla bla!
    Care este garantia masinii? Garantia acumulatorului?
    Cate cicluri de incarcare suporta pana da chix ?
    Cate puncte de incarcare Tesla avem in Ro? (zero)
    Cate vor fi ?
    + alte intrebari la care nu am gasit raspuns si care ma determina sa nu cumpar aceasta masina sau orice alta electrica. ( sa initiez o precomanda), desi sunt ferm convins ca viitorul il reprezinta eco+electric.
    10 25
  • Apoi sincer design-ul este unul deciocru.....arata fresh insa e clar ca e undeva intre Model S si Model X ca 'format'
    Arata bine masina simplu lini elegante...
    Interioru ....doar cu tableta aia nu ma atrage deloc.......ai alta senzatie cand te uiti 'prin volan' sa vezi ceasurile, indicatiile, luminitele....
    Uitativa la clip intr minutele 1;10 si 1;25 pe intuneric nu se vede in masina nimik....doar tableta aia.......ceea ce e o senzarie putin ciudata.....
    Oricum daca vrei sa-ti iei o masina in segmentu mediu premium nu conteaza ca e electrica sau pe combustie.....tot seria 3 ramane regele.....ai spatiu,confort,sportivitate,lux(cat de cat) si tot ce vrei.....
    Sincer daca iti cumperi o Tesla no cumperi ca-ti place o cumperi ca e doar o fitza......sa te vada alti ca ai Tesla....atat
    Insa daca cumperi un BMW sau un Mercedes.....o cumperi pt. ca esti fan.....pt. ca iubesti brandu......
    4 31
  • @Alex, daca ai fi deschis site-ul Tesla Motors, ai fi aflat toate raspunsurile la intrebarile tale.
    - 4 ani garantie in limita a 50000km
    - 8 ani garantie baterie fara limita de km
    - 800 de cicluri de incarcare
    - vor fi 3 puncte de incarcare (superchargers) in Romania pana la finalul anului
    - sunt deja puncte de incarcare private in marile orase din tara

    Dar tu nu trebuie sa cumperi masina asta, nu e pentru tine.
    26 23
  • @Alex: "Care este garantia masinii ?" Raspunsul la intrebarea ta se regaseste pe site-ul Tesla: garantia este de 8 ani, atat la baterii cat si la "drive unit", numar nelimitat de km, indiferent de nr de proprietari.
    Crezi ca veun producator "traditional" poate oferi mai mult ?
    26 27
  • Cu televizorul ala in bord n-o sa ma impac niciodata. Daca as avea banii as merge pe model S care este mai ok din punctul asta de vedere. In rest, designul exterior e chiar ok.
    8 14
  • qwerty
    @tzenu_bmw, fara suparare dar bmw e cu 10 ani in urma. Nici nu se compara. BMW i3 are o treime din putere, din autonomie si arata si ca un matiz obez. Daca nu era suficient, mai are si acelasi pret ca un Model 3.
    27 21
  • @tzenu-bmw: Pai hai sa luam un Seria 3 comparabil, care ar fi 330i (5,9 s pt. 0-100 km/h si fara tractiune integrala, ca nici Tesla-3 n-are, spre deosebire de mai puternicele S sau X.)

    Din start, pretul BMW-ului fara absolut nicio optiune e un minus (+41.000 euro) daca luam in calcul e-subsidiile statale majorate si-n Romania, cum ne piseaza :-) si AM de-o vreme.
    De costurile intretinerii nu mai vorbim, Tesla avind 1001 subansamble... lipsa comparativ cu motoarele cu ardere interna si transmisiile / esapamentele / catalizatoarele etc. aferente.

    Unii ar carcoti apropo de fiabilitatea bateriilor, dar, din cite se stie (sau mai exact NU se stie :-)), Tesla da o garantie de 8 ani fara vreo limita de km. - https://www.teslamotors.com/blog/infinite-mile-warranty

    Ce-i drept, in cazul particular al Romaniei ramin valabile rezervele privind extinderea statiilor de incarcare (si nu doar pt. Tesla.)

    In schimb, nu inteleg de ce ti se pare asa... SF ideea ca Tesla n-ar putea avea admiratori sau chiar fani la fel de inraiti (in sensul bun) ca BMW-istii?
    31 26
  • razvanis
    Ha ha ha ha, razbunarea lui mester de 1 aprilie.
    4 17
  • Eu pe bune ca nu inteleg... ce aduce Testa nou? Ce e inovativ in masina asta? Nu are nici macar un HUD, iar monitorul din centru e durerea mintii... in era ecranelor curbate si transparente.
    Comapania asta este o gluma de 1 Aprilie.
    32 24
  • @Kirotractor.....sa te dai fan e una si sa fi cu adevarat fan e alta.....
    Bmw e constructorul cu cei mai multi fani din lume....oare de ce??/
    Poi probabil marca asta merita....are o istorie in spate curse de motosport....recorduri care mai decare......
    Fiecare defineste o masina diferit......Tesla e o companie care a recrutat cei mai buni ingineri din lume si gata hai sa construim masini.......banii au,piese garla......ei doar asambleaza vand si incaseaza:))))
    Si sa-ti spun cum vad io o masina Tesla........o papusa robotizata pe care sa o fuTi :))))) pe cand un BMW e o fata/femeie adevarata........si papusa si fata/femeia duc la acelasi rezultat depinde de drumul pe care il urmezi.......
    Tesla sa zicem ca fac masini comparabile cu grei industriei......insa motorul.....care e sufletul unei masini....care lipseste cu adevarat......
    6 27
  • Realitatea Zilei
    Cu un hectar jumate' de platforma (si aia imprumutata de la altii) si baterii de laptop (litiu-polimer) inghesuite pe toata suprafata, ce te asteptai? Unii numesc asta inovatie, altii il numesc marketing de la Unchiul Sam.
    De ce credeti ca unii tind spre paralela Apple-Tesla? Pentru ca intoxicarea a functionat. Elon Musk si Steve Jobs sunt doar niste produse de marketing americane.
    30 14
  • @Obbie
    Citez: "Crezi ca veun producator "traditional" poate oferi mai mult ?"

    Da, cred !

    Nissan Leaf ofera garantie 8 ani inca din 2010, cand Elon Musk privea ca spectator lumea automobilistica. Iar garantia a fost transmisibila intodeauna indiferent de producator. Ai descoperit si tu apa calda...
    19 12
  • Kirotractor, nu esti foarte bine informat. O avea o masina electrica mai putine componente in miscare, dar masinile Tesla pana acum au avut o fiabilitate deplorabila. Probleme sunt deja faimoase pe internet si bine cunoscute.
    20 17
  • Cele mai multe comentarii reflectă fidel starea nației. Aceleași clișee ca în "Vax Populi". Tot aici găsim și explicația faptului că suntem o piață de desfacere pentru cei mai ageri ca noi. Lehamitea determină migrarea creirelor către mediile celor deschiși la minte. Dezamăgirile lui Brâncuși, Țuțea etc. vizavi de poporul român sunt la fel de actuale. Aici a rămas doar clubul celor care cred, amplifică și propagă teoria conspirației: pământul e plat și stă în mijlocul Universului, aselenizarea e o farsă, energia se obține prin metodele de pe Youtube, din nimic. Când totul e atât de evident, de palpabil, ei o țin una și bună: "Așa ceva nu există!"
    15 23
  • Ar fi fain dacă toți "savanții" care susțin că nu există alternativă la mașinile actuale, ar migra pentru un an în Cuba. Să conducă zilnic rablele din Havana, să se "îmbucure" de un Moskvici, de o Pobedă, de o Volgă sau de un Chevy din '51. Să se bucure și ei de o viață liniștită, în care progresul stă pe loc și de fiabilitatea parcului auto de acolo.
    14 18
  • Andrei
    1 Designul e discutabil , pare spatele cocosat . Fata fara grila e ciudata ....
    2 televizorul acela sunt curios cum se vede cand bate soarele pe el si eventual cum functioneaza daca o lasi 4 ore in soare in parcare .

    3 temperatura : tot plafonul e din sticla .....
    20 3
  • @Kirotractor
    Toate masinile electrice au garantie 8 ani, dar Tesla face cele mai proaste masini din toata industria cand vine vorba de fiabilitate.

    Si NU-i vorba numai de baterii la Tesla.
    Motoarele electrice, softul, ergonomia, materialele folosite (stergatoare, manere, chedere etc) greierasii etc. etc. etc. toate sunt de proasta calitate.

    http://www.automarket.ro/stiri/in-sfarsit-avem-o-explicatie-incendiul-suferit-de-un-tesla-model-s-in-70059.html

    http://www.automarket.ro/stiri/tesla-model-s-o-mai-ia-si-razna-unii-posesori-acuza-electrica-americana-ca-66919.html

    http://www.automarket.ro/tv/funny/cele-dou-scaune-din-portbagajul-lui-tesla-model-s-i-pot-aduce-probleme-cu-poliia-5385.html

    http://www.automarket.ro/stiri/dragostea-dureaza-trei-luni-consumer-reports-depuncteaza-tesla-model-s-66885.html

    http://wattsupwiththat.com/2012/02/22/teslas-electric-brick-problem/

    http://jalopnik.com/5887265/tesla-motors-devastating-design-problem

    Tesla Model S problem with the police
    https://www.youtube.com/watch?v=9I5WylWtkaE
    18 10
  • @"geniu pustiu":
    Dacă tot ești atât de harnic și de dăștept, pune și niște liste mai lungi cu problemele de fiabilitate ale constructorilor consacrați. Dar ai grijă, marii corporatiști te vor căuta și te vor deconspira!
    11 16
  • A! Și ai grijă să nu te urci vreodată în avioane, că astea au probleme de fiabilitate și se prăbușesc! Nu-i de joacă!
    10 14
  • @LR astazi ai mai castigat un fan !!! :):):) De mult timp n-am mai ras cu lacrimi pe Automarket.ro. Intrebarea e cati din cei care citesc chiar au inteles ce-ai vrut sa zici. Iar comment-ul cu masinile din Cuba e la fix!

    Le-as dori tuturor celor care suspina inca dupa communism sa petreaca acolo o bucata de vreme, ca om de rand, si pe urma cand le iese pe nas si vor sa se intoarca acasa la libertatea asta pe care o dispretuiesc, sa nu mai poata pentru ca guvernul cubanez nu le da viza. Ce vorbesc de viza, nu le da nici macar pasaport.
    8 14
  • Da, poate că fiecare din noi ar trebui să stea un an în Cuba sau o lună în Coreea de Nord, ca să își amintească (sau ca să vadă cu ochii lor, dacă n-au habar) cum e într-un regim totalitar. Doar așa poți cântări cât de importantă e libertatea, inclusiv cea de exprimare și dreptul la liberă inițiativă. Poate că Elon Musk are și părțile lui mai rele, nu contest, nimeni nu-i perfect. Nici Steve Jobs n-o fi fost ușă de biserică. Dar important e ce lași în urma ta și câți oameni fericiți ai făcut. Și să nu credeți că ei nu fac sacrificii. Produse precum Tesla sau Apple pot avea părți bune și părți slabe. Nimeni și nimic nu e perfect. Dar avem un privilegiu imens: suntem liberi să gândim și avem dreptul de a alege. Cei care hulesc atât de mult aceste produse suferă, probabil, de un complex al inferiorității. Bățul din fund le dă dreptul să îi eticheteze ca snobi pe cei care sunt mai deschiși la minte și la pungă.
    16 20
  • Sunt greseli de neiertat si cu atat mai penibile pentru un producator care-si striga sus si tare in public calitatea de marca "premium".

    Cu atat mai amuzant mi se pare cand vad cate un "fanboy" ce compara siguranta unei aeronave cu problemele grave raportate de Consumer Reports, la un start-up tepar gen "Enron".

    https://www.reddit.com/r/investing/comments/3g1sc0/tesla_smells_like_the_next_enron/
    18 9
  • Amice, ai ochelari de cal. Tu vezi probleme grave doar la Tesla. Unicul tau scop e să demonstrezi că schema nu funcționează. Dacă te inițiezi un pic in tehnici voodoo, poate iți iese. Ia un ac lung și înfige-l într-o machetă Tesla (ce model vrei tu). Ai grijă să nu te înțepi!
    10 14
  • In lipsa de argumente, merge si asta pentru un fanboy ca tine...
    Era de asteptat !

    PS: problemele grave se vad acolo unde sunt... sa nascocim ceva doar pentru a-ti face tie pe plac? nu se va intampla asta.
    12 9
  • OK. Să nu uiți să stingi lumina.
    7 0
  • Designul exterior este ok, din pacate cel interior nu exista. Nu inteleg la ce s-a gandit d-l Musk, ca va fi condusa cu ochi de cal, sa nu vezi ce ai in jur? Asta e. Teapa celor care au dat comenzile inainte de a vedea interiorul.
    4 5
  • Cei care scot in fata avantajele unei masini ipotetice comparativ cu una care-i exploatata in viata reala si circula efectiv pe strazi, sunt prea prosti pentru secolul asta. Va jucati cu pielea ursului din padure.
    Asteptati fratilor sa vedeti ce oferta va fi atunci. Mai e destul !
    Cu siguranta ce a anuntat azi Tesla cu surle si trambite va fi depasit la anul. Pai numai Leaf a anuntat autonomie dubla pentru 2017. Si mai urmeaza altii.
    11 9
  • am dat avansul de 1000 euro.am platit prin virament la sediul din olanda. sunt nr 12.048 in asteptare pentru europa.cei din olanda nu au inca un prototip ptr testare - test . in luna august se preconizeaza acest lucru.dupa informatiile lor masina vine cu 4 tipuri de cabluri alimentare retea inclusiv portabil si o baza fixa ptr garaj. optional poti cumpara stalp. comenzile se fac direct pe site-ul oficial tesla.com dar nu primesti informatii pana nu pui in cont cei 1000 euro.varianta cea mai ieftina de 35 mi euro nu este finala.mai apar costuri suplimentare.despre asigurare obligatori sau casco nimeni nu poate da inca un raspuns deoarece nu au vazut modelul.ATENTIE: cei de la rar ( registru auto roman) nu pot da inca unda verde masinii daca nu sunt mai mult de 3-5 modele identice in tara.....CIUDAT!!!! ieri am vorbit cu un sef de la rar i-am explicat ce vreau sa cumpar si mi-a spus ca o sa am probleme....vom vedea.
    0 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru