Tesla Model 3 continuă să genereze probleme pentru constructorul american de mașini electrice. De data aceasta, situația a fost declanșată de prestigioasa publicație Consumer Reports, care i-a acordat lui Model 3 doar un nivel mediu la capitolul fiabilitate.
Oficialii publicației și-au bazat calificativul pe cel obținut anterior de Model S, în condițiile în care jurnaliștii nu au avut încă oportunitatea să conducă noul Model 3.
"Tesla realizează că este important să facă totul bine cu această mașină. Nu am fi prezis un nivel mediu pentru Model 3 dacă nu am fi avut un nivel peste medie pentru Model S. Dacă Model S ar fi fost tot de nivel mediu, nu am fi făcut această predicție", afirmă Jake Fisher, directorul departamentului de teste auto din cadrul Consumer Reports.
Reacția celor de la Tesla nu a întârziat să apară. Constructorul susține că publicația își înșeală cititorii și scot în evidență faptul că jurnaliștii nu au condus încă mașina.
"Cei de la Consumer Reports nu au condus încă Model 3 și nu știu nimic despre designul și ingineria lui Model 3.
Încă o dată, datele noastre arată că testele auto făcute de Consumer Reports inexacte și își înșeală cititorii", afirmă un purtător de cuvânt al Tesla.Nu este pentru prima oară când Consumer Reports atacă fiabilitatea mașinilor Tesla. Anul trecut, publicația menționa că Tesla ar trebui să retragă de pe piață sistemul Autopilot, care le permite mașinilor să se conducă singure. Mai mult, americanii susțineau că Tesla ar trebui să redenumească pachetul tehnologic pentru că actualul nume "este derutant și periculos".
Tesla se confruntă și cu o producție sub așteptări pentru Model 3, pentru care a dat vina pe furnizorii de componente, deși a concediat și 400 de angajați din același motiv.
Publicația Consumer Reports a apărut pentru prima dată în 1936 și este una dintre cele mai respectate reviste de teste ale produselor din toate domeniile în Statele Unite. Conforme regulilor casei, autorii testelor achiziționează produsele la prețul pieței, de cele mai multe ori în mod anonim. Consumer Reports nu acceptă publicitate în revista la care sunt abonați peste 6 milioane de americani. Abonamentele anuale costă 35 de dolari, iar revista apare pe piață lunar.
Via Carscoops
Dacă Tesla S are o fiabilitate peste medie, dar nu mai fiabilă ca unele modele clasice cu ardere internă, cei de la CR au dedus că model 3 este mai slăbuț, pentru că este mai low cost.
În privința inducerii în eroare, Tesla să vadă cum livrează sutele de mii de comenzi pentru model 3.
Cate astfel de masini au fost vandute pana acum si cati km au parcurs ele, in medie, pentru a se realiza cu adevarat O ANALIZA PERTINENTA ?!
Sunt cam multe lucruri de discutat pentru a categorisi o masina FOARTE NOUA, vanduta in doar cateva mii de exemplare drept una avand un nivel mediu de calitate...
Cred ca era mult mai bine daca trecea o perioada de 1-1,5 ani pana la aceasta analiza - era mult mai reala si concreta...
In ziua de azi si probabil din totdeauna, opinia publica este manipulata pe toate fronturile. De fapt in America de Nord sunt 6 corporatii care au in mana absolut tot ce tine de mass media. TV, internet, radio, presa scrisa, etc. Din astea 6 daca sunt 2 care sunt de fapt in spatele lor. Dar noi, punem boticul imediat ce CR ne indica directia in care trebuie sa mirosim :):):)
Problemele tehnologice sunt cel putin teoretic rezolvate pentru masina electrica. Mai ramane doar ca bosul mare sa-si mute fondurile din petrol in energie regenerabila. Dar asta implica efort si curajul de a pasi in afara cercului de siguranta. Iar cand ai anual venituri de miliarde si poti invarti inca politica si economia dupa bunul plac, de ce nu? Automobilistic, totul depinde de urmatorii 5 ani, cand marii producatori vor incepe sa scoata masini electrice pentru omul de rand.
Tesla a inceput. Sa vedem ceilalti cum ridica manusa.