Şeful Tesla: "Cererea pentru Model S depăşeşte capacităţile noastre de producţie"
Altfel spus, Tesla Motors nu va iniţia nicio acţiune juridică împotriva companiilor care îi vor folosi patentele şi tehnologia în scopuri favorabile dezvoltării de vehicule electrice.
Elon Musk şi echipa sa se bazează pe buna voinţă a celorlaltor companii din industria auto pentru a le folosi tehnologia dezvoltată în ultimii 10 ani în scopul dezvoltării mai multor vehicule cu zero emisii de carbon, care să fie mai sigure decât actualele modele din ofertă şi să facă transportul personal cu zero emisii sustenabil şi accesibil. Fondatorul Tesla Motors nu a ratat ocazia să critice programele de dezvoltare de vehicule electrice ale altor constructori, spunând că acestea sunt dezamăgitoare şi că vehiculele cu zero emisii reprezintă, în medie, doar 1% din vânzările totale ale acestora, iar cele existente au o autonomie prea mică.GM se teme de Tesla Motors: "Poate produce deranj dacă nu suntem atenţi"
Centura de siguranta la 50 de ani: de ce e atat de importanta?
Americanii de la Tesla au reuşit să rupă o barieră a industriei, puţine tehnologii fiind oferite în acest regim de alte companii pentru oricine doreşte să le folosească în sprijinul progresului umanităţii. Din fericire, cei de la Tesla nu sunt singulari în această privinţă, existând două exemple notabile în domeniu, chiar din industria auto. Amintim cazul centurii de siguranţă, folosită cel puţin o dată de fiecare om care s-a urcat vreodată într-o maşină. După cum unii dintre voi ştiu deja, centura de siguranţă a fost patentată de suedezii de la Volvo, dar aceştia au decis să lase ceilalţi producători de automobile să folosească această tehnologie în mod gratuit, în spiritul siguranţei rutiere. Recent, din aceleaşi considerente, reprezentanţii Ford au anunţat că vor oferi tehnologia airbag-ului din centura de siguranţă oricărui producător de automobile interesat de aceasta.
Ford: "Oferim oricărei mărci interesate patentul de utilizare a centurii de siguranţă gonflabile"
Via Tesla
- uite vedeti toti folosesc tehnologia mea
- le-am dat tehnologia si nu sunt capabili sa o foloseasca
Mai are un avantaj, poate sa se foloseasca de ei ca sa se dezvolte in continuare, economizand astfel bani pentru cercetare
Nu stiu ce va face cu chinezi!
Exact ! Are el alte avantaje....nu ne-am nascut ieri ! Cu totii stim ca in ziua de azi si o privire mai frumoasa ascunde un interes ceva. Dar apoi un
,, PATENT ''
http://en.wikipedia.org/wiki/Detroit_Electric
Asa cum la modelele actuale sistemul de alimentare este standardizat si la electromobile va fi la fel.
Se naste o noua generatie auto care ne va uimi !
Restul producatoriilor nu vor sa lanseze masini electrice si punct. Nu va dati seama care este impactul social! Este IMENS - atatea locuri de munca vor disparea, piata nu o sa mai aiba nevoie de atatea modele de la un singur producator, profit mai mic si implicit venituri mai mici.
Are totusi dreptate cand spune ca fabrica lui nu mai face fata cu productia, dar asta nu inseamna ca trebuie sa dea la toti ceea ce el a muncit. Sa fim seriosi, BMW, WV, Renault, Toyota - toti vor profit si multi bani in cont. Asa este la multinationalelele astea depasite.
Oricum tipul a zis ca nu mai e interesat de EV si are acum un proiect spatial cu NASA a trimis deja 3 rachete Dragon pe SSI , mai vin bani si de la paypal etc
E vreme urata in Caraibe?
Nu dispar locuri de munca ,se modifica munca propriu-zisa
Tehnologia pt automobile electrice ieftine si cu atonomie mare exista deja ,lafel si tehnologia sa producem hrana si apa potabila pt 10 miliarde de sclavi
Dar daca au toti bipezii acestei planete ar avea apa ,hrana si o viata decenta nu ar putea fi controlati si dresati atat de usor