După ce ne-a demonstrat cât de simplu va putea fi parcat viitorul E-Klasse cu ajutorul unui telefon mobil, Mercedes continuă să promoveze tehnologiile pe care le va instala pe rivalul lui BMW Seria 5.
Noua Clasă E este așteptată în primăvara anului viitor cu un total de nouă tehnologii oferite în premieră pe un Mercedes, prin urmare, a cincea generație a modelului german va fi unul dintre cele mai avansate vehicule din segmentul premium.
Direcție care evită singură obstacolele
Sistemele de siguranță vor fi concentrate sub denumirea Intelligent Drive Next Level și va include, pe lângă tehnologii cu care deja ne-am obișnuit, și asistarea direcției pentru a evita un obstacol sau chiar un accident. Va exista și o protecție pentru auzul pasagerilor în cazul impactului, dar și un sistem care va deplasa scaunul șoferului sau pasagerului în cazul unei lovituri laterale.
Cum era și normal, noul Mercedes E-Klasse va fi tot mai aproape de ideea unei mașini autonome. Steering Pilot, modelul german va putea să se conducă singur pe autostradă, păstrând banda de rulare, până la o viteză de 130 de km/h. Tehnologia Distance Pilot Distronic va păstra o distanță prestabilită față de vehiculul din față până la o viteză de 200 de km/h.
Mulțumită sistemuluiCheie înlocuită de un telefon mobil
Noua generație Mercedes E-Klasse va fi și un adevărat centru de comunicații, fiind capabil să schimbe informații cu mașini similare aflate în trafic. Funcția se va numi Car-to-X și va afla detalii despre trafic, condiții de drum și amplasarea radarelor de la modele compatibile, adică echipate cu o tehnologie similară de comunicare.Pe lângă aceste sisteme de siguranță, noul Mercedes E-Klasse va beneficia și de tehnologia NFC (Near Field Communication), care va permite proprietarului să deschidă, să pornescă sau să închidă mașina cu ajutorul telefonului mobil, fără a avea nevoie de clasica cheie. Telefonul poate fi folosit pentru deschiderea automobilului chiar și atunci când bateria este epuizată.
Pe timp de noapte, Mercedes va fi capabil să ofere unul dintre cele mai inteligente și mai eficiente sisteme de iluminare. Germanii au pregătit faruri frontale cu 84 de LED-uri pentru a adapta cât mai bine fasciculul luminos la traficul din sens opus.
Aceeasi placa obosita. Ce te asteptati la segmentele pe care le reprezinta? Eu mai degraba as fi fascinat de tehnologiile pe care leincorporeaza.
Cat despre scapat telefonul... vulpea cand nu ajunge la struguri zice ca-s acri :)
Ca aspect, Clasa E, s-a incadrat mereu in gama MB fiind in acelasi timp diferita. Viitoarea versiune o sa arate bine, ca inca nu am vazut un MB care sa nu arate bine, si se va integra in gama conform "viziunii" actuale a grupului Daimler, nu conform dorintelor unor pustani comentatori pe forumuri. nu uitati ca media de varsta a clientilor MB este de peste 40 ani.
Farurile cu cele 20292843848922milioane de leduri sunt ok, dar vin tarziu la MB fata de concurenta. Un lucru este bun - ne mutam usurel de pe becurile halogen/xenon catre LED si LASER.
Am un coleg care a trecut de la acura la Mercedes. Pacat ca nu pot sa-i postez comentariile despre tehnologiile astea "proaste si inutile". Nu mai vorbesc de comparatiile directe ca iar schimbam natura site-ului, din auto in mocirla..