După ce a revizuit cele mai importante modele ale sale pe piața din Europa, adică Auris și fratele mai mare Avensis, Toyota a păstrat ceva și pentru Corolla. Berlina este cel mai popular model Toyota la nivel mondial, fiind disponibil pe 150 de piețe și totalizând 20% din totalul vânzărilor companiei japoneze într-un an.
Poate de aceea constructorul asiatic a păstrat ce era mai bun pentru sedanul compact: liniile adoptate de noua Corolla fac din berlină mai degrabă un concept, decât o mașină de serie.
Partea frontală a fost complet redesenată și dispune acum de o nouă grilă a radiatorului, extrem de discretă, care se prelungește până la nivelul farurilor, și ele mult alungite. Spoilerul a primit o priză de aer mai generoasă, mânerele ușilor au devenit cromate iar jantele de 16 sau 17 inch au acum un design nou.
Blocurile optice posterioare au primit lumini LED, iar linia portbagajului s-a ales și ea cu un element cromat. Clienții vor putea alege între nouă culori de caroserie, printre care Earth Bronze, Tokyo Red și Platinum Bronze.
Odată cu faceliftul, noul Corolla va adopta și lista de sisteme de siguranță reunite sub titulatura Toyota Safety Sense, precum și multe alte funcții regăsite în lista de opționale: recunoașterea semnelor de circulație, avertizare la depășirea benzii de rulare și Pre-Collision System.
Noul Toyota Corolla va ajunge în Europa la mijlocul acestei veri.
Toyota e practica si ofera fiabilitate ridicata. Aici jos palaria. Nu toti vor insa sa iasa in evidenta prin trafic. Asta s-a vazut si in vanzarile lor si ale VW.
Cat despre cel turbo este vorba de 1.2 nu 1.4 si o sa-l gasesti numai pe auris;oricum este un motor reusit , nefortat desi e turbo, totul in stil japonez!! :))
corectati-va titlul
VW este mult peste , si ca businiss?
Este corecta observatia ta, dar explica-i autorului si de ce este gresit, ca altfel o sa-ti spuna ca se subintelege ca era vorba de un autoturism Toyota. Iar data viitoare o sa scrie ca un Dacia este ieftin sau o (masina) Mercedes este scumpa!
Revenind la tema articolului, desi in poze arata bine, in realitate s-ar putea sa nu fie la fel de placuta. Ca si la precedentele generatii. Parca este un deal terasat. Din loc in loc au lasat spatiu sa plantezi un ghiveci, iar pe bara din spate poti pune chiar o jardinièra:) In acelasi timp, portbagajul are o deschidere meschina iar fata imi adduce aminte de primele generatii Fiat Bravo.
Altfel masini bune si solide, pacat ca nu au aplicat aceasta filozofie si designului.
cat despre articol "spoilerul a primit o priza de aer mai generoasa" .priza nu pare a fi mai mare.cat priveste generozitatea ...
Ce titlu bombastic... bleah
O fi frumoasa pentru japonezi, ca aia au ochii mici si nu vad prea bine :))