Sfârşitul anul 2013 a adus celor de la Mercedes-Benz titlul de cel mai vândut brand al anului. La şase luni după acest succes, BMW reaprinde disputa, reuşind să revină din nou pe prima poziţie.
Mai exact, în intervalul ianuarie-iunie, constructorul bavarez a reuşit să vândă americanilor 157.382 de maşini, depăşind astfel Mercedes, care nu a reuşit să convingă decât 151.624 de clienţi.
Uşor de intuit, aceste şase luni au fost cele mai bune din istoria diviziei americane BMW, cele peste 157.000 de maşini reprezentând un record absolut. Comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut, vânzările brandului BMW au crescut cu 12.1%.
Totuşi, victoria constructorului din Munchen s-ar putea să fie de scurtă durată. Ofensiva Mercedes pe Tărâmul Făgăduinţei abia se pregăteşte să înceapă. În Stuttgart se fac ultimele pregătiri pentru ca noile generaţii C-Klasse şi S-Klasse să ajungă în showroom-urile din Statele Unite. Modelele ar urma să aducă un plus de clienţi pentru germani în a doua jumătate a anului.
Revenind la performanţa celor de la BMW trebuie să precizăm că brandul din Munchen nu a fost ajutat mai deloc de către Mini.
Britanicii nu reuşesc să intre pe sub pielea americanilor, vânzările fiind în scădere cu 25.4%. Din fericire, modele noi precum Seria 2 şi seria 4 ajută Grupul BMW să aibă o creştere de 5.1 procente pe piaţa din SUA.„Suntem foarte mulţumiţi de rezultatele modelelor noastre Seria 2 şi Seria 4, pentru că sunt motorul creşterii noastre şi stâlpii pe care se bazează brandul BMW”, a declarat Ludwig Willisch, preşedintele BMW America de Nord.
plus de asta sedanul CLA deabea sa lansat ....probabil va fi urmat de GLA care si acesta va aduna destule comenzi...
BMW are ca jucatori principali seria 2,seria 3,seria 4.....si va urma si seria 4 Grac Coupe....
oricum lupta va fi stransa.........
Cam grea limba românească băiete!