STUDIU: Mercedes va depăşi vânzările Audi în 2015
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Anul trecut, Audi consemna un rezultat istoric în segmentul premium. Cu 1.3 milioane de maşini vândute în 2011, constructorul din Ingolstadt depăşea Mercedes şi se instala pe locul doi în topul celor mai mari producători premium, în spatele BMW.
Mercedes nu a digerat prea bine această înfrângere şi plănuieşte o ofensivă puternică, cu 10 noi modele în următorii trei ani, dintre care o serie dezvoltată pe noua platformă MFA cu tracţiune anterioară.
Ierarhia are toate şansele de a se inversa, cel puţin dacă judecăm după datele publicate de Centrul de Cercetare în Industria Auto al Universităţii din Duisburg-Essen. Germanii au realizat un studiu care urmăreşte evoluţia vânzărilor Audi, BMW şi Mercedes în perioada 2012-2015.
Rezultatul final a indicat o evoluţie surprinzătoare, cel puţin dacă ne aducem aminte de ambiţiile Audi de a deveni liderul pieţei premium. Studiul susţine că Mercedes va vinde în 2015 un total de 1.68 milioane de automobile, cu mult peste cele 1.26 milioane de maşini livrate în 2011.
De cealaltă parte, Audi va ajunge de la 1.3 milioane de maşini vândute în 2011, la doar 1.63 de milioane în 2015, adică insuficient pentru a-şi păstra locul doi pe podium.
BMW îşi va menţine poziţia de lider, cu o creştere de 380.000 de unităţi.
Bavarezii vor consemna 1.78 de milioane de maşini vândute în 2015, asigurându-şi astfel poziţia şi aniversând un deceniu de când au furat prima treaptă chiar de la Mercedes în 2005.via l autoblog
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Economic
-
Constructorul suedez de automobile a raportat o scădere a vânzărilor cu 5% în prima lună din 2025. Există, totuși, și o veste bună: au crescut vânzările de mașini PHEV și pur electrice. (04.02)
-
Cel mai nou raport furnizat de JATO Dynamics dezvăluie faptul că 5% din mașinile noi vândute anul trecut în UE au fost produse în România. Mașinile produse în țara noastră s-au vândut în numere mai mari decât cele produse în China, Japonia și chiar Marea Britanie. (03.02)
-
Hyundai își dorește să-și dubleze vânzările de mașini electrice pe piața europeană în acest an. Motivul principal pentru acest impuls este de a evita amenzile pentru nerespectarea noilor norme cu privire la emisiile de CO2. (30.01)
- Mazda prezintă o siglă nouă: prima actualizare majoră după 28 de ani
- Audi revine la vechiul sistem de denumire a modelelor
- Flexis, noua marcă înființată de Renault și Volvo, prezintă 3 modele utilitare electrice
- Simbioză
- Noul Renault Filante Record 2025: concept creat pentru a stabili noi recorduri de eficiență
Comentarii (3)