Spyker a pierdut 139 de milioane de euro în prima jumătate a anului
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Olandezii de la Spyker au anunţat pierderi de 139 de milioane de euro în primele şase luni ale lui 2010. Rezultatele financiare ale companiei le includ şi pe cele ale mărcii Saab, lucru care ar explica pierderile dezastruoase ale Spyker Cars. Astfel, în primele şase luni ale anului, vânzările Saab au scăzut de la 24.300 de unităţi în 2009 la 10.500 unităţi în 2010. Şeful Spyker a anunţat în urmă cu două luni că speră ca vânzările Saab să atingă 100.000 unităţi în 2010 şi 125.000 unităţi în 2012, în ciuda estimărilor analiştilor care au pus sub semnul întrebării viabilitatea mărcii Saab.
"Până la sfârşitul anului 2012, cea mai veche maşină din showroom-urile Saab va fi actualul 9-5. Toate celelalte produsele vor fi schimbate complet.", a declarat Victor Muller în urmă cu două luni într-un interviu pentru Just Auto.
Victor Muller, deţinătorul Spyker Cars şi Saab este convins că marca suedeză va avea succes până la urmă. Acesta se bazează pe loialitatea puternică de care dau dovadă clienţii Saab şi de interesul manifestat de aceştia pentru modelele mărcii din Trollhattan.
Totodată, entuziasmul existenţei acestei mărci şi colaborarea cu noii parteneri ar trebui să facă lucrurile să meargă "ca pe roate" pentru Saab, consideră Victor Muller.Oladezii de la Spyker Cars au anunţat că vor crea şi alte modele pe platforma viitorului 9-3. Totodată, Victor Muller a confirmat că viitorul 9-3 va fi lansat în 2012 şi că 9-4x intră în producţie în aprilie 2011 la fabrica Saab din Mexic. Până atunci, însă, constructorul suedez de automobile se va axa pe producţia lui 9-5 şi dezvoltarea celor două modele. Jan Ake Jonsson, preşedintele şi şeful consiliului de administraţie al mărcii Saab, a declarat că este încrezător în şansele companiei de a aduce balanţa cheltuieli/profit la zero în 2012. Pentru a realiza acest lucru, Saab trebuie să vândă circa 85.000 de unităţi pe an, iar profitabilitatea va fi realizată în momentul în care va fi depăşită această valoare. Planul lui Jan Ake Jonsson este de a creşte vânzările la 125.000 de unităţi pe an în următorii ani.
Via | JustAuto (înreg.)
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Industrie
-
Conceptul Italdesign Quintessenza este un pick-up coupe electric. Acesta are 4 motoare electrice, fiecare motor fiind integrat în roată. În total, mașina dezvoltă 2.000 de cai putere. (21.01)
-
Constructorul britanic de automobile anunță că, în 2026, va lua startul la celebrul Raliu Dakar și în Campionatul Mondial de Rally-Raid, cu un prototip bazat pe modelul Defender OCTA. (21.01)
-
Alfa Romeo adaugă o nouă serie specială în gama sa de 3 modele pentru anul 2025. După anunțarea seriei speciale Tributo Italiano la sfârșitul anului 2023, Alfa Romeo a prezentat seria următoare, denumită Intensa, la Salonul Auto de la Bruxelles. (20.01)
- Noua Skoda Superb Hatch, acum și în versiune PHEV: autonomie electrică de peste 120 km
- Euro NCAP: Cele mai sigure mașini testate în 2024
- Volkswagen ID.7 a parcurs 941 de kilometri cu o singură încărcare
- Primele imagini neoficiale cu noul Volkswagen T-Roc
- FOTOSPION: Primele imagini cu Skoda Space, un crossover electric cu 7 locuri
Comentarii (2)