Pe măsură ce numărul de puncte de încărcare construite de Tesla s-a înmulțit la nivel mondial, clienții companiei americane au început să se lovească de o problemă reală: mașinile lăsate la încărcat mult peste timpul necesar umplerii bateriei. Altfel spus, există clienți tesla care își "uită" mașinile în priză și profită de locul gratuit de "parcare" în defavoarea celor care au nevoie de încărcarea propriilor electrice.
Tras de mânecă virtual pe Twitter de clienți nemulțumiți, Elon Musk a anunțat acum două săptămâni că va căuta o soluție, iar aceasta a venit la finalul săptămânii care tocmai s-a încheiat. Conform unei postări pe blogul companiei, clienții care își vor lăsa mașinile la încărcat după ce bateriile acestora sunt deja pline vor fi nevoiți să plătească o taxă destul de consistentă care are rolul de a-i descuraja să apeleze la acest tertip: 40 de cenți pentru fiecare minut suplimentar.
Evident, metoda este facilitată de faptul că universul Tesla Motors este unul interconectat. Astfel, clientul va primi o notificare pe aplicația de smartphone dedicată prin care va fi anunțat că mașina sa e aproape de încărcarea completă. În plus, dacă mașina este scoasă de la încărcat la maxim cinci minute de la finalul încărcării, suma adunată va fi ștearsă din oficiu."Ca să fie clar, această taxă este una inventată pur și simplu pentru a îmbunătăți gradul de sastifacție a clienților noștri și sperăm să nu facem niciodată bani astfel", spun cei de la Tesla în comunicarea oficială.
Comentarii (0)