Daimler AG a anunţat o investiţie de 100 de milioane de euro într-o facilitate de producţie a acumulatorilor litiu-ion. Aceştia vor fi folosiţi de viitoarele versiuni hibride ale modelelor Mercedes-Benz C-Klasse, E-Klasse şi S-Klasse, dar şi de viitoarele modele electrice ale gamei Smart. Vorbim despre Smart ForTwo electric şi Smart ForFour electric, ambele confirmate oficial pentru debut în anul 2016. Subsidiara Deutsche ACCUmotive în care va investi Daimler 100 de milioane de euro este activă din 2009 şi a fabricat deja peste 50.000 de acumulatori litiu-ion pentru modelele electrice şi hibride ale concernului german.
Cei de la Daimler au vândut mai multe vehicule hibride în 2014 decât toţi producătorii germani de automobile la un loc, iar hibridizarea gamei acestui producător este un element fix al strategiei de dezvoltare a propulsoarelor. În prezent, subsidiara Deutsche ACCUmotive fabrică acumulatori electrici pentru generaţia precedentă a lui Smart ForTwo în versiune electrică, precum şi pentru versiunile hibride existente ale lui C-Klasse, E-Klasse şi S-Klasse. Vorbim desre C 300 BlueTEC Hybrid, E300 BlueTEC Hybrid, E 400 Hybrid, S300 BlueTEC Hybrid şi S 400 Hybrid.
Daimler şi-a vândut participaţia la Tesla Motors, dar nu renunţă la colaborare
Investiţia concernului german în subsidiara sa dedicată producţiei de acumulatori are rolul de a mări rapid numărul de modele hibride şi electrice din portofoliu.
Datorită acestora, concernul Daimler va putea să-şi reducă emisiile de CO2 la nivel de grup şi va îndeplini normele europene de emisii care vor intra în vigoare în 2021. Guvernul de la Berlin speră ca Germania să ajungă să aibă un milion de vehicule electrice în circulaţie în anul 2020. Respectivele vehicule nu vor fi construite doar de cei de la Daimler, ci şi de alţi producători care au abordat acest segment, mergând de la Renault-Nissan şi Volkswagen până la Tesla Motors.STUDIU: Germania va avea un milion de vehicule electrice pe şosele în 2020
Via Daimler
Comentarii (0)