Probabil cei care au criticat Yeti se vor bucura să afle că SUV-ul cehilor a scăpat de farurile rotunde şi de faţa puţin ciudată. Acum, blocurile optice frontale sunt dreptunghiulare, grila a fost împrumutată de la Octavia, logo-ul a fost repoziţionat ceva mai sus, pe capotă, iar spoilerul pare a fi mai puţin colţuros decât în cazul vechiului model.
În partea posterioară, deşi forma stopurilor nu se schimbă, luminile din interior, LED odată cu faceliftul, iau forma literei „C”, marcă a filosofiei de design Skoda. Linia hayonului este şi ea modificată, lasând loc unui nou suport pentru numărul de înmatriculare.
DOUĂ VARIANTE DIFERITE DE DESIGN
Facelift-ul lui Yeti aduce o schimbare dramatică în rândul gamei Skoda. Modelul va fi oferit în două variante diferite de design – una concentrată pe eleganţă şi alta orientată spre off-road. Cele două game vor fi diferenţiate prin barele de protecţie, ornamentele montate pe bosajele aripilor, pragurile laterale şi capacele oglinzilor. Versiunea cu valenţe off-road se numeşte Yeti Outdoor şi prezintă, pe lângă barele de protecţie mai agresive, vopsite în culoarea caroseriei sau îmbrăcate în plastic negru, un set de oglinzi laterale vopsite în gri.Ambele versiuni de design ale lui Yeti sunt oferite în compania a patru modele noi de jante din aliaj, iar gama de nuanţe de caroserie are şi ea patru culori metalizate noi: Moon White, Jungle Green, Metal Grey şi Magnetic Brown, ultimul fiind oferit exclusiv alături de versiunea L&K a lui Yeti.
INTERIOR ÎMPROSPĂTAT
Habitaclul lui Skoda Yeti a fost actualizat, fiind oferite materiale noi la bord, noi modele de tapiţerie, ornamente noi pentru bord şi şapte versiuni diferite ale noului volan sport cu trei braţe. Sistemul multimedia al lui Yeti va integra şi un sistem de parcare automat, capabil să efectueze o garare cu spatele sau o parcare paralelă pe un loc liber. Mai mult decât atât, Yeti este oferit şi cu sistemul Kessy de acces şi pornire fără cheie.
O noutate importantă pentru Yeti este disponibilitatea unei camere video pentru marşarier, SUV-ul fiind primul model Skoda oferit cu Aisstentul Optic pentru Parcare. Cel mai probabil, această dotare va fi disponibilă în compania nivelurilor de echipare de top, fiind necesar un sistem multimedia cu un ecran color.
Yeti este oferit în compania unor dotări opţionale precum trapă panoramică, sistem de climatizare cu reglare automată pe două zone, scaune încălzite, tempomat, parbriz încălzit şi scaun şofer reglabil electric. Sistemul de reglare a banchetei din spate a rămas prezent şi pe noul Yeti, cele trei locuri putând fi pliate sau mutate individual, pentru a asigura un nivel unic de versatilitate. Cei de la Skoda spun că noul Yeti are cel mai mare spaţiu din segment destinat capetelor pasagerilor din spate, respectiv 1.027 milimetri. Portbagajul lui Yeti oferă 405 litri în configuraţia cu scaunele din spate împinse la maximum înspre hayon. Mişcarea banchetei înspre scaunele din faţă urcă volumul portbagajului la 510 litri, pe când plierea banchetei aduce un volum maxim de încărcare de 1.760 litri.
MOTORIZĂRI NOI
Gama de motorizări a lui Skoda Yeti include patru diesel-uri şi trei motoare alimentate cu benzină. Acestea livrează între 105 şi 170 CP, iar unele dintre ele sunt oferite şi în compania celei de-a cincea generaţii a sistemului de tracţiune integrală cu diferenţial Haldex. Versiunile cu transmisie automată ale lui Yeti beneficiază de noile DSG-uri folosite de concernul Volkswagen. Versiunea de top din gama Yeti are un motor 2.0 TDI de 170 CP, echipat cu o transmisie DSG cu şase trepte şi cu un sistem de tracţiune integrală.Yeti va avea şi o versiune Greenline, echipată cu un motor 1.6 TDI de 105 CP şi transmisie manuală, care va avea emisii CO2 de numai 119 grame pe kilometru. Consumul mediu al respectivei versiuni va fi de 4.6 litri la sută. Pe lângă această versiune, vor exista şi trei motoare Greetec, optimizate pentru reducerea consumului de carburant. Pachetul Greentec include sistemul Start-Stop, recuperarea energiei cinetice pierdute la frânare şi anvelope cu rezistenţă redusă la rulare.
Via Skoda
Logic, nu?
Arata ca o masina din anii '90, slab design.
Doar ca preturile nu se potrivesc cu designul.
VREAU MAI MULT DE LA SKODA!
Eventual sa nu ma indeparteze de tot si sa nici nu ma mai muit la ele, ca de cumparat nu m-au convins
Facelift reusit? Pe ce planeta?
Acum se pare ca au remediat problema si arata bine.
http://indianautosblog.com/2013/08/fiat-linea-facelift-india-spied-testing-91467