Esential
600 | CP este puterea maximă dezvoltată de motorul 2.0 TSI al acestui exemplar Skoda Octavia vRS. |
320 | km/h vor să depăşească cei de la Skoda pe pista de sare de la Bonneville. |
600 | CP este puterea maximă dezvoltată de motorul 2.0 TSI al acestui exemplar Skoda Octavia vRS. |
320 | km/h vor să depăşească cei de la Skoda pe pista de sare de la Bonneville. |
Echipa Skoda din Milton Keynes (Marea Britanie) a anunţat că va construi o versiune de 600 CP a lui Octavia vRS. Modelul respectiv va fi înscris la Săptămâna Vitezei de la Bonneville şi va încerca să depăşească pragul de 320 km/h. Versiunea de 600 CP a lui Octavia vRS utilizează motorul TSI de 2.0 litri al versiunii standard, dar primeşte o nouă turbină Garrett, proiectată special, iar motorul va fi alimentat cu combustibil de competiţie, cu o cifră octanică mai mare de 100. Pentru reducerea detonaţiilor şi mărirea performanţelor, modelul va utiliza şi un sistem de injecţie de metanol, care are rolul de a răci camera de combustie şi de a ajuta arderea amestecului carburant.
Pe lângă modificările de la motor, Skoda Octavia vRS are o gardă la sol redusă cu 80 de milimetri, un rollcage ramforsat, o paraşută pentru frânare, extinctoare şi un intercooler de competiţie. Presiunea de supraalimentare utilizată de motor va fi situată între 1.79 şi 1.93 bari, semnificativ mai mult decât versiunea standard.
Oficialii Skoda Milton Keyes nu au dezvăluit specificaţiile turbocompresorului şi nici modelul acestuia. Sunt şanse mari ca modelul respectiv să fie echipat cu o turbină hibrid, optimizată special pentru această competiţie.Skoda Octavia vRS va concura la clasa "maşini de producţie cu motoare de 2.0 litri", unde va alerga într-o linie dreaptă de 14.48 kilometri trasată pe celebra pistă de sare. Cei care au modificat această versiune de performanţă a lui Octavia au lucrat în secret până acum şi sunt convinşi că îi vor surprinde pe mulţi cu proiectul lor ambiţios.
Via | Autocar
Trebuia sa se gaseasca unu sa dea cu bota in balta si sa strice momentul...
Din punctul meu de vedere au gasit echilibrul intre cantitate si calitate.
Eu sunt deja surprins.
Off-topic:
Exista vreo umbra de convertibilitate intre bari si atmosfera ?
Adica 1 bar = ? atmosfere .
incepand de la originile si semnifcatiile cuvantului, se poate deduce ca e o treaba de finete, unde ingineria conteaza foarte mult.
spre exemplu motoarele de 2600cmc de pe skyline gtr in regim de fiabilitate sustin puteri de peste 800cp. nu vorbesc ca 1000cp sunt multe si tin, dar cu ingrijiri... de asemenea motorizarile de pe evo-uri sunt prea mutle la 800cp.
de ce un motor de 3200cmc de la vw ar crapa la 450 cp? probabil ca ingineria celui ce a modificat e una defictara, sau mentenanta motorului, adica proprietarul ar trebui sa mai invete, e deficitara
baiete, pune mana de studiaza si apoi intri in vorba