"Sindromul Toyota" continua: recall-uri Hyundai si BMW in State
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Efectul pe care recall-ul masiv de peste 8 milioane de unitati in toata lumea pe care Toyota a anuntat ca il opereaza ii pune in garda pe ceilalti producatori auto prezenti peste Ocean. Astfel, dupa ce Volkswagen a anuntat acum doua saptamani ca recheama in service in Brazilia aproape 200.000 de masini, iar Chrysler va repara senzorul de airbag a peste 300.000 de monovolume americane, alte doua marci importante intra in jocul recall-urilor preventive. Este vorba de Hyundai si BMW, modelele in cauza fiind Sonata, respectiv Seria 5 GT si Seria 7.
In cazul Hyundai, problemele se refera la circa 50.000 de exemplare Sonata produse in SUA si in Coreea de Sud. Conform comunicatului oficial al producatorul asiatic, problema care afecteaza unul dintre cele mai vandute modele ale singurului producator ale carui vanzari au crescut in SUA anul trecut se refera la o potentiala problema la mecanismul de inchidere a usilor, recall-ul urmand sa aiba loc in luna martie.
In ceea ce priveste problemele BMW, acestea sunt mult mai putin importante, vizand un standard federal american.
Nu vorbim practic de o defectiune, ci de afisarea incorecta a numarului de locuri ale lui Seria 5 GT si Seria 7 pe eticheta cu valorile normale ale presiunii in pneuri. Desi pe respectiva eticheta BMW indica presiunea pentru pneuri in conditiile in care in masina sunt cinci persoane, capacitatea maxima a lui Seria 5 GT este de doar patru persoane. In cazul lui Seria 7, recall-ul va fi activat exclusiv pentru masinile vandute impreuna cu optiunea "scaune confort spate", aceasta modificand practic numarul de locuri ale modelului BMW de la 5 la 4.Desi problemele care au dus la cele doua rechemari din SUA par un foc de paie pe langa problemele Toyota, expertii auto de peste Ocean sustin ca recall-urile Hyundai si BMW reprezinta dovada faptului ca producatorii auto iau in serios orice neconcordanta intre ceea ce vand si ceea ce anunta ca vand. "Recall-urile au devenit o chestiune foarte sensibila de cand am avut de-a face cu recall-ul Toyota. Hyundai a decis sa rezolve posibilele probleme cat de repede se poate, pentru a evita sa intre intr-o spirala fara fund, asa cum s-a intamplat cu Toyota", crede Yim Eun-young, analist al Dongbu Securities.
via | reuters | egmcartech
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Siguranta
-
Euro NCAP a făcut un nou raport cu cele mai sigure mașini testate în 2024. Modelul care a fost desemnat cel mai bun performer a fost noua generație Mercedes-Benz Clasa E. (16.01)
-
Lamborghini a inițiat o campanie de rechemare pentru Revuelto. Campania vizează două exemplare ale modelului exotic care prezintă un risc de incendiu. (03.01)
-
Kia a fost nevoită să inițieze o campanie de rechemare pentru SUV-ul EV9 în Statele Unite. Aproape 23.000 de exemplare sunt vizate de o problemă cu prinderea scaunelor din spate, ale căror șuruburi de prindere lipsesc. (31.12)
- Noua Skoda Superb Hatch, acum și în versiune PHEV: autonomie electrică de peste 120 km
- Euro NCAP: Cele mai sigure mașini testate în 2024
- Volkswagen ID.7 a parcurs 941 de kilometri cu o singură încărcare
- Primele imagini neoficiale cu noul Volkswagen T-Roc
- FOTOSPION: Primele imagini cu Skoda Space, un crossover electric cu 7 locuri
Au vreo relevanta articolele sau vreo farama de adevar sau sunt puse doat pt a fi puse?
Astept un raspuns.
Faptul ca Toyota a crescut in vanzari in ianuarie se datoreaza mai ales unui ianuarie 2009 foarte slab pentru toata lumea.
Daca aveai rabdarea sa citesti si comentariile aferente stirii respective, ti-ai fi dat seama care este explicatia...cred.
In alta ordine de idei, daca yahoo.com a avut in ultimile saptamani cateva zile in care recall-urile Toyota au fost "top-story" si a creat un topic distinct cu problemele Toyota in care gasesti PAGINI INTREGI DE TITLURI http://news.yahoo.com/topics/toyota;_ylt=AsBfD7uvwX1OiMYKjvAk6Phv24cA;_ylu=X3oDMTE2NDQ0OG1lBHBvcwMyBHNlYwN5bl9mZWF0dXJlZARzbGsDdG9waWNzdG95b3Rh FARA SA FIE UN SITE DE STIRI AUTO, nu vad de ce un site dedicat nu poate sa dea mai multe stiri de acest fel.
Comparativ cu yahoo, automarket a avut oricum mult mai putine stiri pe acest subiect. Prin urmare, daca vrei sa le reprosezi ceva, ar trebui sa le atragi atentia ca nu au acoperit suficient subiectul nicidecum ca au dat prea multe astfel de stiri...
Si inca ceva: automarket-ul nu inventeaza stiri ci le preia de pe diverse surse. In cazul de fata, REUTERS care e in top 3 agentii de presa din lumea asta...