Chevrolet aniversează 100 de ani de la introducerea celebrei sale sigle în formă de papion. Deşi există mai multe poveşti despre originea efectivă a siglei, toate spun că prima versiune a fost desenată de William Durant, co-fondatorul mărcii americane.
Esential
10
versiuni a avut papionul Chevrolet în cei 100 de ani de existenţă.
Chevrolet aniversează un secol de când a lansat celebra sa siglă în formă de papion.
Papionul Chevrolet, aşa cum este numit de reprezentanţii mărcii, a fost desenat de William C. Durant, co-fondatorul mărcii americane, în 1902, iar primul model de serie care l-a afişat a fost Chevrolet H-2 Royal Mail, urmat de H-4 Baby Grand. Ambele modele prezentau sigla în centrul grilei faţă, trăsătură păstrată pe toate modelele Chevrolet lansate în ultimii 100 de ani. De atunci şi până acum, Chevrolet a produs 215 milioane de vehicule cu această siglă, dintre care aproximativ 60 de milioane încă mai circuă pe şosea.
Statisticile Chevrolet spun că, la fiecare 6.39 secunde, un model Chevrolet este vândut undeva pe glob. Marca americană activează pe 140 de pieţe la nivel mondial şi sigla sa este unul dintre simbolurile celebre ale ţării. În cei 100 de ani de carieră, ”papionul” Chevrolet a fost schimbat de 10 ori, primind un design actualizat pentr a-l adapta la aspectul exterior al modelelor pe care este montat.
Ultima actualizare a avut loc în 2011, când sigla lansată în 2004 a primit un set de muchii cromate,. Design-ul din 2004 a marcat o schimbare semnificativă faţă de cel lansat în 2005, prezentând un amestec între versiunile din 1974 şi 1982 ale siglei.
Sigla din 2004 a mărcii Chevrolet a fost schimbată pentru a marca întoarcerea pe piaţa din Europa. Chevrolet renunţase la această piaţă în anii '30, când Al Doilea Război Mondial era iminent şi constructorul american a preferat să se retragă de pe Bătrânul Continent.
Via Chevrolet
Daca pana acum ma gandeam sa schimb toata sigla (de pe Captiva) acum vazand celelalte sigle a mea imi pare retro asa ca nu o mai schimb :)))
Cat depre "specialistii" auto, inainte de a vorbi incercati. Eu mi-am schimbat multe pareri in mod obiectiv dupa ce am condus ceva vreme masina respectiva. Iar pentru un 4x4 fara pretentii, Captiva mea este super.
A ajuns una dintre cele mai bune marci de volum din lume.Vanzarile spun totul.