SHANGHAI 2011: Iată noul Chevrolet Malibu
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Noul model de clasă medie de la Chevrolet a debutat la Salonul Auto de la Shanghai. Acesta se numeşte Malibu şi este unul dintre cele mai importante creaţii ale mărcii deţinute de General Motors. Noul Malibu este bazat pe o platformă Epsilon II, folosită şi pe Insignia, şi va fi comercializat pe peste 100 de pieţe. Debutul acestui model a fost programat în aceeaşi zi în care Chevrolet a anunţat că a reuşit să vândă 1.1 milioane de unităţi la nivel global în primul sfert al anului, cel mai bun rezultat din istoria mărcii.
Exteriorul îmbină aspectul mai multor modele din gama Chevrolet, în timp ce posteriorul prezintă influenţe de la Camaro. La interior, inspiraţia vine tot de la Camaro, ceasurile de bord fiind stilizate într-o manieră similară, în timp ce consola centrala prezintă o serie de elemente care amintesc atât de Volt, cât şi de Cruze. Piaţa din SUA se va bucura şi de introducerea sistemului infotainment MyLink, care intregrează o serie de elemente de conectivitate prin Bluetooth şi le oferă clienţilor numeroase facilităţi.
Chevrolet Malibu a debutat alături de un motor Ecotec de 2.5 litri, care are patru cilindri în linie, injecţie directă şi vine în compania unei transmisii automate cu şase trepte. Motorul respectiv dezvoltă aproximativ 190 CP şi 245 Nm. Cei de la Chevrolet nu exclud şi o versiune V6, dar motorizările diesel sau de cilindree mai mică nu au fost încă dezvăluite. Sunt şanse ca piaţa din Europa să beneficieze de asemenea motoare, clienţii de pe Bătrânul Continent fiind deja obişnuiţi cu fenomenul numit downsizing şi motoarele diesel eficiente.
Suspensia este de tip MacPherson pe puntea faţă şi multi-link pe puntea spate. Sistemul de frânare al lui Malibu include discuri pe toate cele patru roţi, iar discurile de pe faţă sunt şi ventilate. Etrierii sunt din aluminiu, iar cei de pe puntea faţă au două pistonaşe, în timp ce etrierii spate au un singur pistonaş. Printre sistemele de siguranţă integrate pe Malibu, observăm şi un sistem care avertizează şoferul la părăsirea benzii de mers fără semnalizare şi un sistem de alertă la coliziunea frontală, alături de ESP, ABS, EBD şi numeroase airbag-uri.
Via | Chevrolet
UPDATE: Oficialii GM au confirmat faptul că modelul va fi echipat şi cu un motor 1.6 turbo, care va fi oferit pe toate pieţele pe care va fi disponibil Chevrolet Malibu.
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Modele noi
-
Hyundai a dezvăluit oficial noul său etalon, Ioniq 9. Acesta este un SUV electric cu 3 rânduri de scaune și este cel mai avansat model din actuala gamă a mărcii sud-coreene. (21.11)
-
BMW a anunțat oficial că a produs primele prototipuri de teste ale viitorului Neue Klasse X. Vehiculele destinate testelor au fost produse în Ungaria, la uzina de la Debrecen. (20.11)
-
Viitoarea generație a lui Citroen C4 este pe cale să devină un rival direct pentru modele ca Dacia Duster. Noul model compact va fi inspirat de conceptul Citroen Oli, prezentat în urmă cu 2 ani. (19.11)
- Aceștia sunt finaliștii pentru titlul de Mașina Anului 2025 în Europa: Dacia Duster pe listă
- Noul Audi A5L debutează în China: ampatament lung și formă de sedan clasic
- Prima imagine cu interiorul noului Hyundai Ioniq 9
- Noul Hyundai Elantra N TCR Edition: versiune inspirată de cursele de turisme
- Noul BMW iX3 Neue Klasse, dezvăluit într-o serie de imagini patent
bai bai bai ce oameni ..sper sa fie multi ca voi chiar f multi astfel aia' de nu sunt pe aceeasi linie cu voi sa ''marginalizati''
Clar,arata mai bine decat Insignia. ??? normal / insignia+a4 la un loc
pe langa filmuletul randat 3 d de toata jena designul se vrea spe un insignia insa a iesit putin penal char foarte, iar depre interior ..mai are putin si se apropie de alfa romeo( nu voi argumenta - nu vreau sa ajut la luminarea maselor)
ps: o masina mediocra cu design nu mizerabil insa clar mediocru
ca doar sunteti isteti si va prindeti
Deci acest Chevrolet Malibu are toate sansele sa faca o figura frumoasa spre f frumoasa in europa,mai ales ca e un GM in toata regula ,asa cum e si Insignia,desi nu o spunem nciunul dintre noi.
Important ar fi ca cei ce la GM sa si dea seama ca in europa motoarele mari nu au cautare si sa produca "specialitati"europene,adica litraj mic si consum pe masura.Daca fac asta atunci cheia succesului este garantata!