Volvo este unul dintre primii constructori auto care a implementat un sistem de abonamente pentru mașinile sale, ca urmare a faptului că tinerii sunt mai degrabă interesați să folosească anumite produse fără să le dețină în proprietate.
Pe piața din Statele Unite, Volvo oferă începând din luna noiembrie a anului treut abonamentul Care by Volvo împreună cu XC40 pentru 650 de dolari pe lună sau cu S60 pentru 850 de dolari pe lună.
Suedezii nu oferă date despre numărul de clienți ai abonamentelor, însă un purtător de cuvânt a dezvăluit că target-ul stabilit pentru primul an de activitate a fost atins după numai patru luni. În plus, în prezent, Volvo a epuizat toate unitățile XC40 alocate pentru serviciul de abonamente, motiv pentru care noii clienți trebuie să aștepte până anul viitor pentru a intra în posesia mașinilor.
Pe de altă parte, Volvo a impus anumite limite și a alocat doar 10% din producția lui XC40 pentru serviciul de abonamente, pentru a nu intra în conflict cu dealerii din SUA.
Unul dintre principalele avantaje ale unui astfel de abonament este că valoarea acestuia include și costurile cu asigurările și reparațiile efectuate în service.
Via Automotive News
Comentarii (0)