Sergio Marchionne a fost reales preşedintele Asociaţiei Europene a Producătorilor de Automobile

de Mircea Meșter
Vineri, 07.12.2012
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Şeful Fiat-Chrysler a primit un nou mandat în fruntea celei mai importante asociaţii europene auto. Marchionne a fost reales în ciuda unor dispute pe care le-a avut cu Volkswagen AG în cursul acestui an.

Esential 16 producători fac parte din ACEA: BMW Group, DAF Trucks, Daimler AG, Fiat, Hyundai, Iveco, Jaguar Land Rover, Porsche, PSA Peugeot-Citroen, Renault, Toyota, Volkswagen, Volvo şi AB Volvo.
Sergio Marchionne, directorul companiilor Fiat şi Chrysler, a fost reales pentru un al doilea mandat în fruntea Asociaţiei Europene a Producătorilor de Automobile (ACEA). Mandatul lui Marchionne va fi unul de un an şi vine pe fondul unor probleme economice adânci care au lovit unele pieţe în 2012 şi care se anunţă şi mai acute în cursul anului viitor.

Realegerea italianului Sergio Marchionne a fost una aşteptată, deşi acesta a avut o serie de divergenţe cu şefii Grupul Volkswagen în cursul acestei veri, după ce o serie de declaraţii ale lui Marchionne atacau strategia de preţuri adoptată de germani. După ce părţile au stins diferendul în urma unei întâlniri avute la Salonul Auto de la Paris, italianul a avut implicit suportul celui mai mare grup auto european în cadrul întâlnirii ACEA care a avut loc la Bruxelles în cursul acestei săptămâni.

Cel mai important punct de pe programul de lucru al noului şi, în acelaşi timp, vechiului preşedinte ACEA este legat de negocierile cu statele europene pentru stabilirea unor "politici industriale semnificative şi de susţinere la nivelul Uniunii Europene", după ce mai mulţi producători de pe Bătrânul Continent au început să resimtă probleme acute la nivelul supraproducţiei din cauze scăderii cererii de pe principalele pieţe în cursul anului care tocmai se încheie.

via Automotive News (înreg.)

Comentarii (3)

  • Dar nu mai vrei Opel, maestre? Parca asa iti propusesesi......
    1 9
  • Ajunge si Opel la ei, ai putina rabdare :)
    8 2
  • @ztele

    da, fiat si opel ar face o simbioza privind platformele, motorizarile si tehnologiile in general! dar pacat de LANCIA si ALFA ROMEO! daca la lancia se pare ca (non) viitorul consta in modele khrysler europenizate, alfa romeo inca poate fi salvata! problema este ca fiat dispune de tehnologii competitive in segmentele A si B! iar alfa ar trebui sa fie implicata in clasele B, C si D! desigur, fiat poate face tehnologiile pt aceste segmente dar la costuri care nu s-ar justifica prin vanzari si nu ar aduce profit! poate ar fi mai bine ca ALFA ROMEO sa fie lasata sa respire in cadrul AUDI... acolo totul exista deja... iar daca ne uitam ce a facut bun audi la Lamborghini cred ca ar fi de preferatsa fie fabricate multe exemplare Alfa cu tehnologie Audi decat putine cu tehnologie Fiat...
    0 1

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru