CRIZA VW: Tot ce trebuie să știi despre cazul Dieselgate
Dacă oficialii germani ai celor de la Volkswagen Group au scăpat deocamdată de explicaţii publice în urma scandalului Dieselgate iscat în Statele Unite, conducătorii diviziei americane a constructorului german s-au aflat ieri într-o situaţie pe alocuri stânjenitoare, fiind nevoiţi să stea faţă în faţă cu toţi dealerii şi cu jurnaliştii în cadrul evenimentului de lansare a noii generaţii Passat în SUA. Acesta a fost programat pentru seara zilei de 21 septembrie la New York şi a inclus un concert Lenny Kravitz, iar primul cuvânt în deschiderea evenimentului i-a aparţinut lui Michael Horn, preşedinte şi CEO al Volkswagen of America.
"Compania noastră nu a fost corectă cu EPA, cu cei de la California Air Resources, cu voi toţi şi, aşa cum spunem noi în Germania, am sfeclit-o", şi-a început Michael Horn discursul. Este pentru prima dată când un oficial Volkswagen recunoaşte deschis şi în mod direct faptul că rezultatele anchetei Agenţiei de Protecţie a Mediului din SUA (EPA) sunt reale şi conforme cu realitatea.
"Va trebui să reparăm lucrurile, să punem totul în ordine cu guvernul SUA, cu publicul, cu clienţii noştri, cu angajaţii şi, de asemenea foarte important, cu dealerii noştri. Trebuie să reparăm maşinile pentru a preveni ca aceste lucruri să se întâmple din nou şi trebuie s-o facem bine de data asta. Acest mod de lucru este total în neconcordanţă cu setul de calităţi pe care le deţine Volkswagen", a continuat oficialul german care conduce destinele diviziei americane a grupului VW Group.
"Suntem decişi să facem ceea ce trebuie făcut şi trebuie să reîncepem să câştigăm încrederea dumneavoastră. Vom plăti ce avem de plătit", a încheiat Michael Horn.
După această introducere, oficialul german şi Herbert Diess, directorul de brand Volkswagen la nivel mondial, au părăsit evenimentul fără a acorda jurnaliştilor interviurile programate anterior.
Sper pentru binele lor sa nu aiba probleme asemanatoare in Europa
ar fi o lovitura ca constructori francezi(rivali ai Vw)sa se uneasca macar acuma si sa se ridice pe spinarea nemtiilor.....
pb nu e de poluare(se accepta) pb este MINCIUNAAAAA
sincer doarun faliment ar salva situatia.....sau inchiderea benevola a grupului vw...un fel de demisie de onoare
Toyota cand ascundea voit defecte de fabricatie , nu o facea pentru vanzari .. nu domne. Dupa acel scandal o ard ca nu-i intereseaza vanzarile , numai satisfactia clientilor.
Mi se pare normal dupa ce ti-o iei si te faci de kko sa te intreseze recastigarea increderii. Ce e asa greu de descifrat ?
Limitate creiere au unii, oare se vor trezi .. sau sunt deja dauna totala?