"Tesla este un fel de Apple al industriei auto – a reuşit să treacă graniţa dintre domeniul auto şi tehnologie şi a devenit un bun dorit de toţi.
Justificat sau nu, aşteptările pentru această companie sunt foarte ridicate", explică Alan Baum, analist auto independent la Baum & Associates, o companie din Detroit.Tesla vrea să livreze 21.000 de unităţi Model S până la finele anului curent, planul oficial vizând livrarea unui număr dublu de unităţi pentru anul 2014. Dacă judecăm după volumul de producţie şi volumul de vânzări, Tesla se încadrează fără probleme printre cei mai mici producători internaţionali de automobile din lume, însă reuşitele financiare ale companiei nu ne vorbesc despre un constructor de automobile cu volume atât de mici. Spre exemplu, Tesla Motors a reuşit să plătească un împrumut acordat de statul american cu nouă ani în avans, reuşită neegalată de ceilalţi constructori de automobile din Statele Unite ale Americii care au solicitat ajutorul statului.
Elon Musk vrea să crească rapid producţia uzinei sale din Fremont, scopul său fiind atingerea unei capacităţi de 40.000 de unităţi pe an. Compania produce în prezent peste 500 de unităţi Model S pe săptămână. În 2014, Tesla va creşte încă o dată producţia, fiind previzionată o capacitate de 100.000 de unităţi pe an până la finele anului viitor, după cum anunţă datele publicate de compania din Palo Alto.Via AutomotiveNews (înreg.) | Sursa foto
Cu ce sunt ei mai buni decat LG sau Samsung ? Cu nimic , sunt chiar foarte in urma , Iphone 5 este cu mult sub S3 , ce sa mai vorbim de S4...si nici nu este asa rafinat cum vrea el sa para , isi fac imagine pe nimic
pana acum credeam ca BMW si alti se descurca binisor in 'segmentu' eco(hibride/electrice) insa astia de la Tesla sunt la un alt nivel deja....
O inginerie de excelenta care anii de zile a fost handicapata de monopolul petrolist.
Cum vor raspunde cei mari?
Pentru producatori mari precum Daimler, Nissan, Renault, Chevrolet sau alti participanti devotati segmentului vehiculelor ecologice, construirea unitatilor de productie nu sunt o problema. Nissan de exemplu are in SUA, Tennessee, cea mai mare fabrica de baterii li-ion din America de Nord cu o capacitate de productie de 200.000 unitati/an.
Este adevarat ca masinile electrice in general, nu neaparat Tesla, au un avant mai mare comparativ cu perioada de inceput a Prius-ului.
PS:
Litiu-Polimer iti spune ceva? Bateriile de laptop de la Tesla au probleme de fiabilitate. Cauta tesla "brick" problem.
+++
Tesla Motors' website promises that the new Model S sedan is a car "so advanced it sets the new standard for premium performance"
But visiting the Tesla Motors Club forums gives you an idea of what the other side of Tesla ownership is like: doors and rear hatches that open on their own, regular failures of the car's massive touchscreen control panel, persistent problems with the car's trick extending door handles, and powering down randomly.
Poate ca acum lumea va fi hipnotizata de frenezia intretinuta artificial a Teslei, urmand sa se constituie o clientela supradensa, care, isterizata, va cumpara iute, "sarind" peste prezentarea pompoasa, dar plictisitoare, a dealer-ilor, ferm convinsa ca nu poate fi nimic in neregula cand ceva cutremura Globul de admiratie, insa, cand "eroul" Musk si ciracii lui vor observa ca masinile lor se vor vinde de la sine, precum rafalele automatelor, gratie reverberantei cuceritoare a brandului/siglei, o vor "lasa mai moale" cu virtutile calitatii...Cioace postmoderne, dar, totusi, clasice!
Am avut o crestere a cereri de productie de 70% in ultimele 3 luni si implicit o scadere drastica a OTD cu cam toti clienti.
Am trecut la 2 schimburi de 12 ore si 6 zile pe saptamana si ....... tot nu am facut fata cereri mari.
Le-am prezentat clientilor situatia reala si ei ne-au cerut sa le prezentam solutia.
Deschiderea a unei noi locati de productie si costul de $2mil.
Solutia ne-a fost acceptata si finantarea 100% este acoperita de clienti mari si la sfarsitul anului va fi data in functiune o noua linie de procuctie care sa faca fata cerintei de piata.
Tesla ne-a cerut o crestere de 800 de unitati lunar pana la 7000 si normal ca nu am putut refuza.
Mi-a placut ultima afirmatie si iti pon spune ca exista aspiratoare robot care se baga singure in priza cand isi termina treaba sau simt ca mai au putin in rezervor.
Trimete $$$ si cu placere iti pun o Tesla la pachet.
Departe de mine de a lucra la Tesla dar ei au ales o firma de interioare pt avioane sa le faca piesele cromate din interior si exterior si de acea calitatea de la Gulfstream Executive Jet si Learjet se gaseste si la Tesla.
Cat despre masini clasice ...... 5.9 Cummins in Dodge Ram se simte superb la condus.