Esential
67 | de ani avea pilotul japonez. |
47 | de ani şi-a petrecut Hiromu Naruse în cadrul Toyota ca pilot de teste. |
67 | de ani avea pilotul japonez. |
47 | de ani şi-a petrecut Hiromu Naruse în cadrul Toyota ca pilot de teste. |
Veştile bune şi cele proaste se succed cu repeziciune în lumea auto. După ce ieri admiram împreună primele poze-spion cu ediţia speciala Lexus LF-A Nurburgring Edition testat chiar pe circuitul care i-a dat numele, astăzi aflăm că şeful piloţilor de teste ai japonezilor a murit într-un accident în timp ce se afla chiar la volanul maşinii prezentate de noi.
Accidentul a avut loc pe o şosea deschisă traficului din preajma circuitului de la Nurburgring, în coliziune fiind implicaţi alţi doi piloţi de teste ai celor de la BMW. Deşi cei doi piloţi BMW au supravieţuit impactului frontal cu Lexus LF-A, Hiromu Naruse (67 de ani), şeful piloţilor de teste Toyota, a decedat pe loc.
Conform raportului poliţiei locale, toţi piloţii purtau căşti de protecţie, maşinile fiind înţesate cu sisteme de siguranţă, deşi acestea erau prototipuri de preproducţie. Autorităţile investighează în aceste momente cauzele producerii acestui accident.
Hiromu Naruse a fost angajat ca pilot de Toyota acum 47 de ani, pe parcursul anilor devenind şeful diviziei de Inginerie şi Evaluare a Produselor companiei nipone.
Naruse a fost implicat în majoritatea activităţilor pe care Toyota le-a derulat în motorsport, japonezul fiind principalul responsabil al dezvoltării celui mai puternic model creat vreodată de Toyota, LF-A.
via | Autoblog
Totusi asta poate o sa le dea ceva de gandit si driferilor si pilotilor de pe drumurile publice de la noi. Degeaba ai tu ditamai masina cu toate sistemele pe ea, daca intri cu mai mult de 100 in pom poate oricand sa faca poc ficatu in tine.
Cred ca va fi o mare lovitura de imagine pentru LF-A. Apropo, ala e cumva chiar un Serie 3?
oricum le iei de la peco, stnadul cu brloace si machete..asa ca nu mai conteaza care-i mai sigura..doar vezi sa scrie pe ele intre 1-3 ani :D
Oricum, foarte interesant este ca nu se stabileste vina in reportaj, nu scrie nicaieri cine a fost pe banda 'gresita' a drumului. Curios
Odihneasca-se-n pace!
Totusi, eu ma gndesc ca s-a intamplat ceva cu el. Din poza se pare ca accidentul s-a produs aproape frontal. Asta inseamna ca una dintre masini a iesit de pe banda ei si cred ca Naruse a facut asa (poate i-a venit rau la volan sau a facut un stop cardiac) si nu a putut sa mai fie atent la masina.
Pe de alta parte, probabil nici organismul lui nu a mai putut face fata la impact, care s-ar parea ca nu a fost la viteza tocmai mica.
In afara ca inconstientul a murit, a mai bagat si vreo doi in spital, unul saracul, in stare critica.
Uitati-va si la poza, cine pe banda cui era?
Odihnească-se in pace!
Cu aceasta ocazie a testat in premiera siguranta Lexusului pe pielea lui.
TEstele de la Ncap sunt trucate , eu nu prima data vad cu BMW loveste o VOLVO sau un LEXUS si BMW-ul e mai tare .
Dar la Ncap acolo e altceva intrati si vedeti .
Eu nu laud Dacia sau renault , ci BMW . Merge vorba de constructorul PREMIUM cu cele mai bune motoare din lume si cele mai bune vanzari , oare cum de oameniii aleg aceasta marca destul de scumpa ????
Ca e buna si sau ca e cu Lexus in Fatza sau cu Audi le face praf, .
Dumnezeu sa-l ierte pe japonez nu putem pune in calcul viata unui om cu lumea auto el nu are nici o vina .
Sunt multe smecherii in lumea asta la care oamenii cad prada .
Asta e marketing-ul e facut sa triseze si oamenii sa inghita parjoala.