Opel Insignia va rămâne cea mai mare berlină din gama producătorului german, spune Karl-Thomas Neumann, șeful mărcii din Ruesselsheim. În cadrul unui interviu, președintele GM Europe și șeful Opel a infirmat posibilitatea lansării unui sedan mai mare decât Insignia care să fie nava amiral a constructorului. Neumann declară că are alte idei de produs ”mai urgente” decât o berlină mai mare decât Insignia, în ciuda faptului că unele voci afirmă că Opel ar trebui să construiască o variantă de serie a lui Monza sau un model similar.
Karl-Friedrich Stracke, unul dintre foștii șefi ai mărcii Opel, declara în 2011 că dorește un vârf de gamă mai mare decât Insignia care să folosească o variantă cu ampatament mărit a acestei platforme și să beneficieze de un sistem de propulsie hibrid plug-in. Singurele modele create de GM în baza versiunii cu ampatament mărit a platformei Epsilon II lansate în 2008 sunt Buick LaCrosse (fratele mai mare al lui Insignia), defunctul Saab 9-5, Chevrolet Malibu, Cadillac XTS, Chevrolet Impala și Roewe 950. Cu excepția lui Saab 9-5 și a lui Chevrolet Malibu, niciunul dintre modelele de mai sus nu a fost oferit vreodată pe piața din Europa.
Noul șef al mărcii Opel a infirmat posibilitatea dezvoltării unui model care să folosească această platformă în viitorul apropiat. Viitoarea navă amiral de la Opel este așteptată să aibă o caroserie de tip crossover, care să îmbine trăsăturile mai multor categorii de vehicule. Modelul va fi inspirat de conceptul Monza prezentat în 2013 la Frankfurt și va beneficia de toate tehnologiile oferite în prezent în portofoliu. O versiune hibridă plug-in nu este exclusă, fiind așteptată o variantă de serie a sistemului de propulsie care echipa conceptul Monza, care avea un propulsor 1.0 Turbo asistat de un motor electric.Via Car
urez colectivului AM si simpatizantilor un an nou cu bucurii ,sanatate, noroc, si masini bengoase.
LA MULTI ANI!