Şeful Opel schimbă politica de marketing: "Vom avea maşini mai accesibile"
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Opel a decis să facă o întoarcere de 180 de grade a politicii de marketing pentru a realiza maşini mai accesibile, anunţă Automotive News. Totul face parte dintr-un plan derulat pe termen lung, care vizează recuperarea clienţilor tradiţionali ai mărcii Opel, pe care marca germană i-a pierdut în ultimii ani pe fondul creşterii preţului de bază al modelelor din portofoliu. Între timp, nemţii vor să ofere modele mai ieftine şi să-şi mărească gama de modele, pentru a avea acces la mai mulţi clienţi. Totodată, Karl-Friedrich Stracke a anunţat că Opel nu va renunţa la investiţiile în noile sale modele, aşa cum au făcut unii constructori, totul în încercarea de a oferi produse noi cu capacităţi superioare.
"Trebuie să ne recâştigăm clienţii. Am crescut preţurile la Opel prea repede. Pe viitor, vom face modificări pentru a face maşinile noastre mai accesibile. Vom face şi o investiţie semnificativă în portofoliul de produse al mărcii Opel. Am observat cu interes faptul că o parte din competitorii cheie ai mărcii Opel au anunţat planuri de a reduce investiţiile în produsele noi.
Produsul este rege şi totodată cheia succesului în viitor.", a declarat Karl-Friedrich Stracke într-un interviu acordat Automotive News.Întrebat despre o eventuală canibalizare cu marca soră a Opel în Europa, Chevrolet, Stracke a declarat că mărcile nu sunt văzute de clienţi ca fiind în competiţie, deci nu va fi o problemă dacă Opel va reduce preţurile. Cei de la Opel vor lansa 23 de noutăţi până în 2016, incluzând modele precum Mokka şi Adam, dar şi 13 propulsoare noi, unele dintre ele formând trei familii noi de motoare. Noua strategie a mărcii Opel vizează recâştigarea vechilor clienţi şi atragerea de clienţi noi, totul în încercarea de a obţine profitabilitate sustenabilă pe termen lung. Măsurile necesare creşterii profitabilităţii la Opel vor implica şi eficientizarea producţiei la uzinele mărcii şi strângerea legăturilor cu PSA Peugeot-Citroen, noul partener General Motors în Europa.
Via | AutomotiveNews (înreg.)
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Opel in Romania
-
Opel Adam (2013-prezent) Preţ: 12.140 - 16.220 €
-
Opel Adam Rocks Preţ: 14.270 - 17.940 €
-
Opel Astra Preţ: 15.010 - 23.400 €
-
Opel Astra OPC (2012-prezent) Preţ: 28.110 €
-
Opel Astra Sports Tourer Preţ: 15.820 - 24.770 €
-
Opel Cascada (2013-prezent) Preţ: 21.750 - 29.865 €
-
Opel Corsa Preţ: 16.410 - 19.410 €
-
Opel Corsa (2014-prezent) Preţ: 11.110 - 18.540 €
-
Opel Corsa (3 usi) Preţ: 11.110 - 18.810 €
-
Opel Corsa Van Preţ: 12.010 - 12.210 €
-
Opel Crossland X Preţ: 13.350 - 20.700 €
-
Opel Grandland X Preţ: n/a - 33.300 €
-
Opel GTC Astra (2011-prezent) Preţ: n/a - 26.955 €
-
Opel Insignia Preţ: 20.400 - 35.400 €
-
Opel Insignia Country Tourer Preţ: 24.500 - 37.430 €
-
Opel Insignia Sports Tourer Preţ: 21.500 - 36.500 €
-
Opel Meriva facelift (2014) Preţ: 13.910 - 20.530 €
-
Opel Mokka X Preţ: 15.690 - 27.355 €
-
Opel Movano (2010-prezent) Preţ: 24.915 €
-
Opel Movano Combi (2010-prezent) Preţ: 28.525 €
-
Opel Vivaro Preţ: 20.955 €
-
Opel Zafira facelift Preţ: 20.720 - 27.680 €
Ultimele stiri din Modele noi
-
DS a publicat primele imagini oficiale cu un viitor SUV coupe electric. Noul model, al cărui nume nu a fost încă dezvăluit, promite o autonomie de 750 de kilometri. (21.11)
-
Hyundai a dezvăluit oficial noul său etalon, Ioniq 9. Acesta este un SUV electric cu 3 rânduri de scaune și este cel mai avansat model din actuala gamă a mărcii sud-coreene. (21.11)
-
BMW a anunțat oficial că a produs primele prototipuri de teste ale viitorului Neue Klasse X. Vehiculele destinate testelor au fost produse în Ungaria, la uzina de la Debrecen. (20.11)
- Aceștia sunt finaliștii pentru titlul de Mașina Anului 2025 în Europa: Dacia Duster pe listă
- Noul Audi A5L debutează în China: ampatament lung și formă de sedan clasic
- Prima imagine cu interiorul noului Hyundai Ioniq 9
- Noul Hyundai Elantra N TCR Edition: versiune inspirată de cursele de turisme
- Noul BMW iX3 Neue Klasse, dezvăluit într-o serie de imagini patent
Cine vrea sa vada calitatea Opel, sa dea o fuga pe la un service Opel si sa intrebe consilierii, mai dupa perdea, cum sunt masinile.
Sau sa se intrebe de ce la un moment dat se dadeau Opel-urile si cu 20%+ discount.
Articolul la care faci referire era despre Renault, nu despre Opel
@PLO - cel mai probabil ei se refera ca vor scoate multe modele mai acesibile , gen mokka, adam , corsa si nu ca vor transforma insignia intr-o masina de 10 mii de euro.
VW o face masini la indigo, dar Opel nici macar la sfert nu se apropie ca tehnologie si robusutete, si asta o recunosc fara sa-mi placa nici macar o marca nemteasca, pe care le consider toate mincinoase la raportul pret-calitate, in special cele de top. Hai sa lasam treaba cu designul, ca nu designul face o masina buna, si oricum e de gust treaba cu e frumoasa sau e urata. Mergi pana la nemti si o sa afli o vorba veche despre cine isi cumpara in general Opel. Nici macar ei ca natie n-o mai fac. Pun pariu ca in cativa ani Opel se va afla exact in situatia lui Saab, de altfel pe ce a pus mana GM a transformat in scrum. Pacat, faceau niste masini exceptionale odata.