
SUV-ul Urus reprezintă una dintre puţinele excepţii pe care le vor face italienii de la Lamborghini în viitorul apropiat, atunci când vine vorba de încălcat tradiţia.
Winkelmann consideră că nu este fezabilă soluţia hibridă pentru modelele de performanţă aparţinând segmentului de lux deoarece acestea nu au nici un preţ "normal" şi nici acumulatori uşori.
Tocmai de aceea, explică Winkelmann, Lamborghini va păstra ADN-ul mărcii până când va exista o tehnologie suficient de avansată încât să asigure performanţe conforme cu cerinţele sale. Printre paşii legaţi de păstrarea ADN-ului Lamborghini se numără şi motoarele aspirate, lucru pe care puţine mărci orientate spre performanţă îl mai păstrează cu sfinţenie. Vehiculele electrice de performanţă, introduse de mărci precum Mercedes-Benz şi Audi, nu sunt o prioritate pentru Lamborghini în viitorul apropiat, explică şeful mărcii din Sant'Agata. Soluţia Lamborghini pentru creşterea performanţelor în anii ce vor urma este strâns legată de perfecţionarea motorizărilor actuale şi reducerea masei vehiculelor. Printre exemplele în această direcţie se numără şi Sesto Elemento, un studiu de design al mărcii italiene transformat în model de serie. Modelul a fost cel mai uşor Lamborghini, cântărind doar 999 de kilograme şi fiind echipat cu motorul V10 de 5.2 litri şi 570 CP, asigurând un sprint de la 0 la 100 de km/h în doar 2.5 secunde.Via CarAdvice
Comentarii (5)