”Dacă vrem să concurăm de la egal la egal cu Tesla, şi vom face asta într-un final, vrem să o facem cu Cadillac. Noi vom face mai multe Volt-uri şi vom pierde mai puţini bani decât pierde Tesla cu Model S, într-un final vom reuşi. autonomie de 320 kilometri, o valoare bună în esenţă, dar nu va alina temerea persistentă de a rămâne blocat cu maşina în mijlocul drumului după ce aceasta rămâne fără energie. Încă este o problemă pentru public acest aspect. Vom lansa Cadillac ELR în acest an, va fi apropiat de Tesla, dar trebuie să facem ceva mai mult”, explică Dan Akerson.
Nu sunt convins că o maşină 100% electrică este ceea ce doreşte publicul american. Vrem să facem o maşină care să aibă o Până la apariţia vehiculului electric accesibil plănuit de General Motors, concernul american a anunţat deja două lansări importante pe partea de vehicule hibride în serie: viitorul Volt şi Cadillac ELR. Primul hibrid în serie din gama Cadillac va prelua trenul de propulsie Voltec de la Chevrolet şi va beneficia de un interior cu ornamente din fibră de carbon, lemn şi piele, ţinta americanilor fiind de a dezvolta un model premium pe baza lui Volt, existând posibilitatea unor modificări la trenul de propulsie. Abia apoi, GM va trasa direcţia pe care o va urma a doua generaţie a lui Volt şi va pava drumul spre primul lor model 100% electric după revenirea din insolvenţă.Via Detroit News
Bautura in exces dauneaza..
GM are putere financiara si intelectuala pt a crea un rival serios S-ului de la Tesla.
"Dacă vrem să concurăm de la egal la egal cu Tesla (...) vrem să o facem cu Cadillac"
ce manute rosii isi lua daca activa pe site-ul AM si scotea astfel de "perle"...vai, vai, vai! sa vezi cum specialistii lu' peste prajit l-ar fi facut albie de porci.
"Nu sunt convins că o maşină 100% electrică este ceea ce doreşte publicul american. Vrem să facem o maşină ..." asta e chintesenta ignorantului caruia i-a crescut un morcov kilometric in dosul lui de stab dupa ce a realizat ca altii au luat deja startul.
astept cu nerabdare replici bine argumentate ale colegilor de pe AM la "prostiile" insirate de orbetele Dan Akerson caruia Musk i-a ridicat valul de pe ochi.
Atunci inapoi la ingineri scosi la pensie care au creat EV1.
Lucreaza la Tesla?
Offfff,
O colaborare stransa cu Toyota poate da fructe?
Timpul de incarcare si nu autonomia fac aceste calatorii practic imposibile. Pentru Tesla S, acest timp este de 12 h de la o priza normala si de 30 min de la o statie speciala Tesla (care oricum sunt practic inexistente). Chiar si daca acest statii ar fi disponibile oriunde, la fel ca benzinariile actuale, tot ar fi greu de utilizat. Si la benzinarii se formeaza uneori cozi destul de enervante, avand in vedere ca o alimentare dureaza aproximativ 5 min (cu tot cu plata).
Eu consider Tesla un fel de inlocuitor pentru Prius (care in plus arata bine si are performante mult mai bune). Este o masina care va fi cumparate de cei care vor sa arate ca vor sa protejeze natura, genul "vedeta de la Hollywood". Acestia se plimba cu Tesla prin oras sa arate cat de eco sunt, apoi o parcheaza in garaj intre Escalade si Mustang-ul din 70.
- de unde stii tu ce isi doreste publicul american? ai ceva studii de piata sau activezi in domeniu?
- de unde stii ca nu are nevoie de masini electrice? iti cam pierzi vremea pe net inutil, la capacitatea de analiza ai putea face bani nu gluma
- o masina electrica nu este construita "exclusiv" pentru oras. Poate fi folosita si pentru naveta zilnica. Ca o paranteza, tu citesti ceva despre testele facute cu electrice?
- momentan (si poate ca inca ceva vreme de acum in colo) masinile electrice nu sunt pentru calatoriile lungi. Sau ar putea fi cu o infrastructura pe masura.
- alimentarea unei electrice ar fi facuta in alta zona decat cea destinata combustibilului clasic. Ma indoiesc ca la numarul actual s-ar forma cozi de tauri furiosi ca intarzie la mall.
- Tesla nu este un inlocuitor a lui Prius (nu pari sa cunosti diferentele constructive intre cele doua modele). Si nici macar concurent, activand intr-o alta liga de pret, caracteristici dinamice si de imagine. Chiar daca sunt tot din zona eco, Priusul este cu mult mai accesibil publicului (ca pret) decat un Tesla.
Imaginea eco cred ca se estompeaza la Tesla fiind mai mult o declaratie de tipul: "sunt un promotor al noului si daca o pot face eco cu atat mai bine"
ShelbyV8, ce iti mai fac posterele de pe pereti?
Intre Los Angeles si San Francisco un posesor de Tesla poate face "plinul" in 90 de secunde.
Si foarte multi care cumpara Tesla acuma nu o platesc din buzunarul lor ci din cel al firmei deoarece o iau pt servici si au firma lor.