Ford continuă să exulte după ce a reuşit să îşi adjudece titlul pentru Motorul Internaţional al Anului. Merituos este şi în acest an micul propulsor de un litru Ecoboost, regăsit deja pe majoritatea modelelor Ford de clasă mică şi compactă şi produs la Uzina din Craiova.
Motorul Anului 2014: Ford 1.0 EcoBoost câştigă premiul cel mare pentru a treia oară la rând
Este al treilea an consecutiv în care Ford 1.0 Ecoboost pleacă acasă cu premiul cel mare, motiv suficient pentru Barb Samardzich, şefa Ford Europa, să susţină că noul motor a ajutat Ovalul Albastru să se afirme, aşa cum au făcut-o şi alţi constructori în segmentul vehiculelor hibride sau electrice.
„Pentru a deveni cei mai buni şi a dovedi ce putem, am investit peste cinci milioane de ore de inginerie. Roadele acestei munci nu au întârziat să apară: pentru al treilea an consecutiv micul dar puternicul nostru motor a fost premiat”, a declarat Samardzich.
Aceeaşi Barb Samardzich a descris motorul 1.0 Ecoboost, inspirată de afirmaţia unui angajat: „Cea mai bună comparaţie este aceea cu un Godzilla ascuns într-o cutie de pantofi”.
Motorul 1.0 Ecoboost îşi va continua cariera şi pe viitoarea generaţie Fiesta, pregătit să fie produs tot la fabrica din Koln, Germania.
Samardzich susţine că eficienţa forţei de muncă a înclinat balanţa în favoarea fabricii germane.
interesant ar fi de stiut cam ce motoare prefera europenii (pe capacitati, pe putere, etc)
Scuze
Mie asa mi se pare, ca in ziua de azi nu prea mai ai probleme cu o masina noua, indiferent ce cumperi. Poate cativa au avut ghinion, dar dintre cunostintele mele, lumea are din toate marcile tot felul de modele, si nimeni nu s-a plans ca s-ar fi stricat ceva.