Lexus vrea să ajungă să vândă 100.000 de maşini pe piaţa din Europa, dar ţinta pentru anul 2015 este de 60.000 de unităţi.
Pentru a realiza ţinta din acest an, constructorul nipon îşi pune baza în modelul NX, pe care directorul ramurei europene a mărcii îl descrie drept ”cel mai polarizant model din ofertă”. Datorită design-ului, Lexus NX are o rată de cucerire de 80% de la celelalte mărci premium, iar clienţii care aleg acest model spun că aspectul exterior a fost unul dintre motivele principale din spatele alegerii. În trecut, cei de la Lexus s-au concentrat pe păstrarea loialităţii clienţilor, dar singura cale către creştere vânzărilor este atragerea de clienţi de la alte mărci prin diferite mtode. Limbajul de design controversat al mărcii Lexus va fi continuat în anii ce vor urma, promite Uyttenhoven, fără să anunţe ce fel de model urmează să-l poarte. În orice caz, directorul diviziei europene a mărcii Lexus anunţă un aspect exterior care să prezinte aceleaşi elemente polarizante ale lui NX. Deci ne putem aştepta la bosaje ale aripilor musculare, linii ascuţite şi o grilă frontală masivă. Acest aspect continuă filozofia cea nouă a mărcii Lexus, care nu are scopul de a face modele care să fie pe placul tuturor, ci de a fi atractive pentru un anumit grup de clienţi.Via Autocar
Nu te mai da mare cunoscator ca fiecare tara isi are cocalarii ei. Culmea prostiei cred ca este blamarea unui masini pt ca o parte din conducatorii auto sunt necivilizati. Dupa capul tau ar trebui sa aruncam citzitele doar pt ca se mai gaseste cate-un nebun sa le foloseasca la feliat oameni si nu paine.
Acum parca incep sa se maturizeze, incepi sa recunosti masina si fara sa-i vezi sigla