Şeful de design Renault: Viitorul Logan va avea un interior evoluat
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Prezent la Salonul Auto de la Geneva pentru a dezvălui două noi creaţii dezvoltate de departamentul său, Laurens van den Acker, designerul Renault, a stat de vorbă cu delegaţia jurnaliştilor români prezentă la eveniment.
Omul de creaţie al francezilor, sosit în urmă cu un an şi jumătate după un stagiu încheiat cu succes la Mazda, îşi propune să schimbe radical filosofia de design a brandului. Nici Dacia nu va fi ocolită de influenţa noului designer, acesta propunându-şi să individualizeze cât mai mult brandul mamă şi subsidiarul său low-cost.
"Renault va accede spre o latură mai latină, mai sentimentală, în timp ce Dacia va rămâne un brand robust şi raţional, mult mai nordic, chiar germanic, axat pe corectitudine. Obţinem astfel două mărci care nu se află în pericol de a se canibaliza", a declarat designerul.
Referindu-se la prima generaţie Logan, Van den Acker a declarat: "Modelul a fost unul cu o latură preponderent utilitară, iar oamenii l-au cumpărat în primul rând pentru preţ şi pentru spaţiul oferit.
Pe viitor am putea să-i oferim însă ceva mai multă atractivitate modelului. Nu vrem ca oamenii să se simtă ruşinaţi cu maşina lor."Van den Acker a vorbit şi despre viitoarea generaţie a celui mai important model Dacia: "Nu demult, când am oferit spre testare un număr redus de prototipuri ale viitoarei generaţii Logan, oamenii au spus că modelul nu mai este unul low-cost. Dovada clară că noi nu ne mai raportăm la urmaşul lui Logan ca la un model low-cost. Am schimbat până şi numele platformei pentru a ne feri de confuzii. Maşina oferă o percepţie a calităţii. Chiar şi interiorul va fi unul mai bun. Cred că proporţiile se vor îmbunătăţi, suprafeţele folosite la fel şi chiar tema de design. Dacă în cazul Renault este nevoie de ceva spectaculos, la Dacia e nevoie doar de o evoluţie, pentru că reţeta funcţionează."
Designerul olandez s-a raportat la Duster atunci când a venit vorba despre designul viitorul sedan românesc. "În prezent, Duster este într-adevăr cea mai evoluată formă a designului Dacia.
Este o maşină care se cumpără nu doar datorită preţului. Oamenii apreciază designul său, deci pentru mine este un bun punct de plecare. Aşadar, viitorul Logan va fi inspirat de linia lui Duster şi nu de cea a vechiului model", a concluzionat van den Acker.Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Interviu
-
În cadrul unui eveniment găzduit de Centrul de Design Dacia din București, constructorul de la Mioveni și-a prezentat piloții și mașina cu care este gata să cucerească Raliul Dakar din 2025. Echipajul Dacia Sandrider este format din Cristina Gutierrez, Nasser Al-Attiyah (câștigător de 5 ori al Raliului Dakar) și Sebastien Loeb (câștigător de 9 ori al Campionatului Mondial de Raliuri) cu care am avut ocazia să realizăm și un interviu. Dacia deja a înregistrat o victorie la evenimentul Rally Raid din Maroc. (14.11)
-
În cadrul evenimentului organizat de Nissan la Le Mans, în cadrul căruia am văzut noul monopost de Formula E, am avut ocazia să îi luăm și un interviu lui Lucian Gheorghe, românul care antrenează creierul piloților Nissan din competiția electrică. (18.10)
-
Automarket a avut ocazia de a sta de vorbă cu celebrul pilot Ken Block la standul Ford, în cadrul Salonului Auto de la Geneva. (03.01)
- Skoda Kylaq a intrat în producția de serie în India. Preț de pornire, 8.700 de euro
- STUDIU: Doar 1% din proprietarii de mașini electrice ar reveni la termice
- Primul exemplar Alfa Romeo 33 Stradale a fost livrat
- Dacia: 10.000 de comenzi înregistrate, în 2024, pe platforma de vânzări online
- Honda Prelude se întoarce. Din 2026 și în Europa
Eu unul sper sa il faca un competitor pentru segmentul unde mai exista Cruze, Civic, Corolla, Laguna etc.