Tokuo Fukuichi, şeful departamentului de design al mărcilor Toyota, Lexus şi Scion, a fost numit preşedinte al mărcii Lexus.
Esential
10
la sută este creşterea anuală dorită de cei de la Lexus pentru următorii ani, care ar trebui să aibă loc prin extinderea pe pieţele emergente.
Toyota Motor Corporation a anunţat o schimbare importantă la conducerea mărcii
Lexus.
Modificarea fără precedent îl va muta pe actualul şef al departamentului de design, Tokuo Fukuichi, la conducerea diviziei Lexus, pe lângă funcţia actuală de şef al departamentului global de design Toyota, responsabil şi pentru diviziile Lexus şi Scion. Începând cu prima zi a lui aprilie, Fukuichi va face parte din consiliul de conducere al mărcii Lexus, numirea sa pe postul de preşedinte urmând să fie făcută la întâlnirea generală a acţionarilor, programată de obicei pentru luna iunie.
Lexus a fost înfiinţat în 1989 şi vinde pe piaţa din SUA aproape jumătate din modelele produse într-un an. În 2013, au totalizat 523.000 unităţi vândute.
Pe viitor, japonezii se vor concentra pe pieţele emergente pentru a creşte vânzările.
Actualul şef al Lexus International va părăsi consiliul de conducere al companiei şi va lucra pentru grupul de cercetare şi dezvoltare al Toyota, unde va fi responsabil şef pentru noile modele şi tehnologii ale concernului japonez. Ise Kiyotaka, actualul şef al Lexus, este inginer şi va supraveghea şi dezvoltarea de noi materiale, celule de combustibil şi va manageria implementarea în serie a modelelor sportive la care lucrează inginerii mărcilor Toyota şi Lexus.
Promovarea lui Toku Fukuichi face parte din planul lui Akio Toyoda de a mări importanţa design-ului pentru noile modele ale concernului nipon. Viitoarele modele Toyota promit un design atractiv, iar primul model care va beneficia de acesta este a patra generaţie a lui Prius. Spre deosebire de mărcile premium din Germania, Lexus nu va aborda strategia de extindere a gamei prin lansarea de modele entry-level, compacta CT200h urmând să rămână cel mai mic model din ofertă.
Cei de la Lexus vor să ţintească pieţele din China, Vietnam, Brazilia şi Peru pentru a-şi creşte vânzările în următorii ani.
Via AutomotiveNews (înreg.)
Ca atare despre ce plecare de a "designer-ului" Lexus e vorba?
Si ce treaba are CEO cu un departament de design?
Credeti ca o sa mai 'deseneze' ceva omul? (nu ca ar fi desenat el personal)... plus ca filozofia Toyota e DIFERITA de filozofia Lexus, ca atare designul este impactat de filozifie , de tipul clientelei, etc...
Ce oameni...