Șeful Audi a fost arestat în Germania: procurorii se tem că oficialul suspectat de fraudă ar vrea să ascundă dovezi în legătură cu scandalul Dieselgate

de Paul Cosma
Luni, 18.06.2018
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Șeful Audi a fost arestat în Germania în dosarul trucării emisiilor diesel, informație confirmată oficial de Volkswagen. Procurorii susțin că Rupert Stadler a fost reținut de teamă că acesta ar vrea să ascundă dovezi în legătură cu scandalul Dieselgate.

Începutul de săptămână vine cu vești cât se poate de proaste pentru grupul Volkswagen. Șeful brandului Audi a fost arestat în Germania, după ce acesta fusese investigat pentru fraudă și publicitate falsă în scandalul trucării emisiilor.

Informația a fost confirmată oficial de Volkswagen, care susține că lui Stadler i-a fost acordată prezumția de nevinovăție. Procurorii germani l-au arestat pe șeful Audi de teamă că acesta ar vrea să ascundă dovezi în legătură cu scandalul Dieselgate. Pe lângă Stadler, un alt oficial de rang înalt de la Audi este suspect în același dosar.

Autoritățile germane l-au acuzat pe șeful Audi că nu a luat măsuri să oprească livrarea în Europa a modelelor cu emisii trucate, începând cu sfârșitul lui 2015.

Actualizare: Conducerea grupului Volkswagen va numi un șef interimar pentru Audi, potrivit presei germane.

Via Reuters (înreg.)

Comentarii (13)

  • Statul parallel l-a lucrat si pe asta. Tot scandalul a pornit de la mine ca m-am plans la telefon ca haudiul meu e cam afumatoare si de aici au inceput suspiciunile de frauda la alegeri in reducerea democratiei si aplaudacii #rezist care este si huiduie pe duamna Firea
    19 6
  • @eu Pe Halep au huiduit-o cica, nu pe Firea :))
    12 3
  • ooooooo, nu se poate, nemtii coprupti ? Nu cred, este pixelul albastru.
    21 5
  • Da' oare nu ieftinește și ei haudiurile acuma? Să ne dea o reducere ceva.
    8 3
  • Edikkk
    Îmi aduc aminte cum minţeau că nişte ingineri singuri de capul lor au făcut maimuţa de fraudat noxele, sau că doar VW sunt cu probleme şi Audi şi Porsche nu.

    Uite că după ce i-au prins pe Porsche cu cioara vopsită, acum i-au prins şi pe Audi.

    Bine că în China, VAG vrea să producă electrice dar în Europa nu, decât declaraţii sterile.
    11 3
  • clinchet vesel de catuse....

    cum, deja avem arestati? cum, deja noutati despre Audi (sa imi mai caut dorinta scrisa mai deunazi?) Pai care are ala de pe AM care ne tot critica ca ne grabim, ca vrem spectacol cu mascati de tip DNA. Iote pozna, a ajuns lantu' la par in mai putin de doua saptamani!

    aveti cuvantul domnilor....iesea fum fara foc, n'asa?

    PS VJ, und esti puiule? ca pe al aluilalt tiitor de manute la posteriorul arian i-am uitat nick-ul dar imi aduc aminte ce frumos spunea "nu suntem in Romania sa te ia cu catuse si apoi sa fi achitat " Deci io cred ca il papa mucegaiu pe domnu shef de tura de la Audi. Sau ii da drumul in tre'j de zile pentru colaborare...?

    PS2 astept "provincia"...Skoda, pentru cei nedumeriti
    10 3
  • Este clar că statul paralel există si-n Germania, după o simplă cercetare se poate descoperi că procurorii au vile, mașini șmechere, dacă intră și pe la Mercedes, organizează Merkel miting împotriva abuzurilor.
    10 2
  • Rupert Stadler a chiulit de la cursurile lui Dragnea. Acum, Daddy nici nu-l mai bagă în seamă. Să se descurce singur!
    4 2
  • baseacu
    ii clar posesori de logan au prins curaj , daca ar verifica la sange toate marcile nu stiu daca se incadreaza vreun constructor la noxe legal , uni constructructori au noroc pt motorizarile cu capacitate cilindrica mica .!!!!!
    3 7
  • Am obosit de cand aud prostia asta ca "toate masinile consuma/afuma mai mult decat limita legala" de la sustinatorii hotilor.
    Oameni buni testarea se face in niste conditii si masinile trebuie sa indeplineasca baremul in conditiile alea. In urma investigatiilor s-a considerat ca respectivele conditii nu simuleaza corect realitatea si s-a schimbat modul de testare.
    Problema cu hotii prinsi (aka VAG si Daimler) este ca nu reuseau sa indeplineasca baremul de noxe pe bune nici macar in conditiile alea date si atunci au apelat la softuri.

    Acum ca unii producatori fac masinile sa fie economice/ecologice doar in conditiile testului in cauza se poate vedea si din necesitatea de a opri linia de productie cand se schimba sistemul de evaluare, dar aia e alta poveste...supozitii.
    6 1
  • pai nu'i mai usor sa generalizezi furtul pentru a diminua din vinovatia unuia? Se distribuie la toti si fiecare devine vinovat, in felul asta marcile preferate (aka astea nemtestile) se pierd in multime.

    dovezi nu sunt sa bagi in aceeasi oala toata industria...dar "stim noi" ;)

    pai n'asha?
    3 1
  • @vianu
    Aici sunt vianule! Tot ceea ce am de spus este ca, dupa ce cei de la Volkswagen au fost amendati cu 1 miliard de euro, iar seful lui Audi a fost arestat... inca cei de la Daimler stau bine mersi, fara sa fi primit vreo amenda, fara sa fie Dieter Zetsche arestat, atata timp cat ei nici macar nu si-au recunoscut vinovatia.
    Asta se numeste partialitate!
    Sper sa vina si randul celor de la Mercedes, si sa plateasca si ei pt vinovatia lor...
    1 0
  • dan dacu
    eu trec pe cele mai pasnice, nu bat asa tare la ochi , cele frantuze ca citroen, renault, peugeot , ceva mai ieftinute si mai de calitate mult mai indoielnica.........
    cine o mai trisa in tara lui notre pul en votre ....
    0 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru