SEAT a prezentat noul Tarraco. Cel de-al treilea SUV din gama constructorului iberic va fi disponibil și într-o versiune cu 7 locuri și va ajunge pe piață începând cu prima parte a anului viitor.
Noul SUV a primit numele vechi al actualului oraș Tarragona, iar conform oficialilor Seat, modelul va fi produs în cadrul fabricii Grupului Volkswagen din Wolfsburg. Cel mai mare SUV dezvoltat până în acest moment de Seat promite să ofere "sportivitate, confort, tehnologie, calitate și nu în ultimul rând, emoție".
Seat Tarraco: date esențiale
● Noul Seat Tarraco are o lungime de 4.735 de mm și o înălțime de 1.658 de mm. Reprezentanții producătorului spaniol spun că SUV-ul va oferi spațiu suficient pentru toți pasagerii.
● Din punct de vedere estetic, noul Tarraco preia stilul general pe care l-am admirat până acum pe Ateca. Totuși, apar modificări la nivelul grilei și în dreptul blocurilor optice.
● Standard, noul Tarraco va fi oferit cu faruri full-LED, iar caroseria va putea fi comandată în 8 nuanțe: Dark Camouflage, Oryx White, Reflex Silver, Atlantic Blue, Indium Grey, Beige Titanium, Deep Black și Uranus Grey.
Ibericii spun că noul SUV va fi disponibil pentru comandă în versiunile Xcellence și Style.● Noul Seat Tarraco va putea fi comandat atât într-o versiune cu 5 locuri, cât și într-o variantă cu 7 locuri. Pentru moment, reprezentanții Seat nu vin cu informații despre volumul portbagajului oferit în funcție de cele două configurații.
● La interior, șoferul va beneficia de instrumentarul digital de bord (Digital Cockpit) cu diagonala de 10.25 de inch. Consola centrală va fi "dominată" de un ecran de 8 inch. În versiunea Nagiation Plus, sistemul de infotainment oferă și funcții cu control prin gesturi.
● Clienții vor putea alege între două motoare pe benzină și două unități diesel. Fanii propulsoarelor pe benzină vor avea la dispoziție motorul de 1.5 litri TSI de 150 CP sau unitatea de 2.0 litri de 190 CP. Varianta de bază va fi cuplată la o cutie manuală cu șase trepte, în timp ce vârful de gamă va fi oferit cu o transmisie DSG cu 7 trepte și sistemul de tracțiune integrală 4Drive.
● Cei care preferă unitățile diesel vor avea la dispoziție motorul de 2.0 litri TDI în versiunile de 150 CP sau 190 CP.
Varianta de 190 de cai putere va fi oferită exclusiv cu o transmisie DSG cu 7 trepte și sistemul 4Drive. Cei care aleg unitatea diesel de 150 CP vor putea opta pentru o cutie manuală cu 6 trepte sau pentru o cutie DSG cu 7 trepte și sistemul 4Drive. De asemenea, Seat spune că în perioada următoare vom vedea și versiuni cu sisteme hibrid de propulsie.● Standard, Tarraco va integra sistemele Lane Assist și Front Assist. Opțional, clienții vor putea alege următoarele tehnologii: Blind Spot Detection, Traffic Sign Recognition, Traffic Jam Assist, Adaptive Cruise Control, Light Assist și Emergency Assist.
● Pre-comenzile pentru noul Seat Tarraco încep în luna decembrie.
astia de la VAG or avea mai mult de un designer pentru VW,Seat si Skoda? Eu cred ca au unul sigur,cu 2 buletine false :)))
Deși VAG are o armată de designeri, culmea că majoritatea străini, ba chiar latini de origine (v. interviul cu brazilianul de-a conceput noul Touareg, după mine de-o banalitate rară, dar nu mai dezvolt.)
Și mai ciudat e că ex-nemții lor lucră acum pt. mărcile latine (aparent) - v. Mitja Borkert pt Lamborghini (creator Urus.) Cu globalizarea actuală e greu spre imposibil de înțeles strategia mutărilor ăstora, dar și-n domeniul auto par valabile unele teorii ale conspirației - v. recenta anchetare a cartelului VAG-Merc-BMW.
Strict ontopic, bine măcar că Tarraco nu seamănă și el c-un aparat de ras multi-blade (din față, că-n rest e o nouă Mărie cu aceeași pălărie.)
Da, plictisitor
Si da, e TDI :)))
Cumparatorii de SH cu volan pe dreapta abia il asteapta.