Se opreste dezvoltarea tehnologica auto?
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
300 de furnizori si directori care lucreaza pentru diversi producatori din industria auto au declarat intr-un studiu realizat de compania Ernst&Young ca producatorii auto germani ar trebui sa accelereze lucrarile in ceea ce priveste dezvoltarea unor tehnologii noi si, totodata, sa produca un numar mai mare de masini din segmentul mic.
Jumatate dintre acestia au declarat ca vad anul 2010 ca pe o renastere a industriei constructoare de automobile. Directorii constructorilor europeni au indicat ca ar dori sa opreasca cheltuielile din domeniul cercetarii. Producatori precum Volkswagen, BMW si Continental si-au redus productia, in timp ce General Motors si Ford au decis sa vanda produse europene pentru a-si reorganiza pierderile.
“Dezvoltarea unei noi tehnologii in ceea ce priveste producerea motoarelor va deveni atat de costisitoare, incat vom asista la un numar tot mai mare de fuziuni si aliante intre constructori”, a declarat Peter Fuss, partener Ernst&Young. Conform aceluiasi sondaj, producatorii de automobile de lux din Germania ar trebui sa puna accentul mai mult pe reducerea consumului de combustibil, dar mai ales pe investitii in masinile din segmentul mic.
Doar asa isi pot recastiga clientii, a completat Peter Fuss.Circa 70 de procente din numarul managerilor care au luat parte la sondaj au spus ca prevad o crestere a vanzarilor in segmentul mic pana in anul 2014, in timp ce 19% vad schimbari semnificative in clasa masinilor de lux. De asemenea, 45 de procente din persoanele intervievate au spus ca se asteapta in continuare la o scadere a vanzarilor in perioada urmatoare.
via | gasgoo
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Industrie
-
Ford Motor Company a anunțat o investiție de 4.4 miliarde de euro pentru a-și transforma operațiunile europene. Principalul scop este cel de a reduce costurile și de a-și crește competitivitatea pe continent. (11.03)
-
Porsche Automobil Holding SE este cel mai mare acționar din cadrul Grupului Volkswagen. Compania se așteaptă la pierderi de 20 de miliarde de euro pentru anul fiscal 2024. (10.03)
-
Competiția de design YouClip, în care 3 școli de design concurează pentru dezvoltarea unui nou accesoriu Dacia, se apropie de final. În competiție au rămas 4 proiecte, câștigătorul urmând să fie anunțat pe parcursul lunii martie. (10.03)
-
Adio, Ford Focus: producția va ajunge la final în luna noiembrie
-
Noul Subaru Forester a ajuns în România: start de la 40.850 de euro
-
Echilibru
-
Acesta este noul Volvo ES90: 700 km autonomie și versiune cu 680 CP
-
Șeful de design de la Volkswagen confirmă întoarcerea butoanelor fizice: "Este o mașină, nu un telefon"
Comentarii (3)