S-A LANSAT LOGAN VAN!

De Mircea Meșter
Publicat Marti, 23.01.2007
Automarket a fost prezent astazi la lansarea oficiala a versiunii furgon a lui Logan si va prezinta primele fotografii si detalii legate de noua aparitie in gama.

La putin peste o luna de la fabricarea ultimei Dacii "Papuc", Dacia isi innoieste gama cu a treia versiune a gamei Logan: Van. O masina utilitara care va fi cautata de firmele pentru care cele 800 de kilograme reprezentate de capacitatea maxima de incarcare - cea mai mare in aceasta clasa - si pretul competitiv constituie un mare avantaj in alegerea modelului de lucru.

Derivat din versiunea break MCV a lui Logan, Van apare pe piata cu solutii bine gandite pentru un astfel de automobil, a carui valoare este cu atat mai mare cu cat rezistenta materialelor este mai ridicata. Astfel, conform comunicatului de presa Dacia, materialele precum plansa de bord, panourile usilor sau tapiteria au fost testate cu succes si dovedesc o rezistenta excelenta la uzura in timp. Si pentru ca vorbim de rezistenta, trebuie amintit faptul ca Dacia a luat masuri impotriva uzurii rapide a tablei, astfel ca aplicarea unui kit de etanseitate pe imbinarile caroseriei si protectia ranforsata in partea inferioara a caroseriei sunt principalele atuuri in acest sens. Ramane de vazut cat de utile se vor dovedi acestea.

Principala deosebire exterioara fata de versiunea MCV este aparitia panourilor de tabla care vin in locul geamurilor posterioare si al celor de custoda din spate.

Deoarece un astfel de model are nevoie de mult spatiu de miscare, Logan Van vine cu suspensii ridicate si cu o garda la sol ridicata, pentru a contracara eventualele terenuri de rulare mai putin prietenoase. Un semn de intrebare persista in drepturl alegerii modului de deschidere a usilor. Preluate direct de pe versiunea MCV a lui Logan, acestea nu sunt foarte practice in momentul descarcarii marfii la nivel ridicat din cauza faptului ca, cel putin in partea laterala, masina are nevoie de spatiu pentru deschidere portierelor. Partea posterioara este insa salvata prin posibilitatea deschiderii cu 180 de grade a usilor inegale.

Zona de asezare a incarcaturilor este creata prin aparitia unui planseu specific format din doua parti sudate pe pdeaua originala. Cabina este izolata printr-un perete din material metalic care ofera izolarea totala a habitaclului. Covorul de protectie plastifiat, foarte util pentru prevenirea eventualelor zgarieturi sau avarii ale planseului, este plastifiat si reprezinta un element optional.

Motorizarile disponibile pe Logan Van sunt aceleasi care au facut istorie pe intreaga gama a modelului romano-francez. Exista doua motoare pe benzina, 1.4 si 1.6 MPI (1.6 16 valve lipseste din dotarea lui Van) si motorul diesel dCi de 1.5 litri.

Cutia de viteze a fost gandita astfel incat primele trepte sa fie foarte scurte, facilitand demarajul in cazul incarcaturilor ridicate, ultimele doua viteze privilegiind consumul. Conform declaratiilor Dacia, consumul mixt al motorului de 1.4 litri este de 7.9 litri. In cazul motorului diesel, consumul ajunge chiar la 5.3 litri/100 km.

Una dintre schimbarile cauzate de capacitatea de incarcare a modelului este reprezentata de recalibrarea sistemului de franare. Din punctul de vedere al sigurantei, modelul poate dispune de unul sau doua airbag-uri (in functie de versiunea de echipare), unul pentru sofer iar celalalt pentru pasager.

Capacitatea de productie maxima a uzinei din Mioveni este de 200 de exemplare Logan Van pe zi. Vor fi disponibile doua versiuni de echipare, "Logan" si "Pack Confort", iar preturile vor incepe de la 6.700 de euro (1.4 "Logan") si ajung pana la un maxim de 8.800 de euro pentru 1.5 dCi "Pack Confort".

Comentarii (61)

  • victor
    tipic romanesc
    Incredibil.....numai noi romanii puteam produce o utilitara cu usi laterale obisnuite ... rusine
    0 0
  • Logan Vai
    Pai si eu ma uit ca in ce directie ar culisa usile dar usi normale deja seamana a masina de morga daca il vopsesti negru
    0 0
  • gabytzu
    van ??!!
    Daca si incrucisarea asta de MCV ,berlina si ce o mai fi poate fi numita VAN...cine o va cumpara chiar va da banii in "VAN".
    0 0
  • nicolae
    Nimic nou la Dacia
    Adica, magarul cu ham, tot magar este.
    0 0
  • bogdan
    autoutilitara cool
    Isi merita mai mult banii decat rahaturile facute de citroen shi renault cares scumpe ca bomba shi nus cu nimic mai bune...singura autoutilitara k lumea e VW Caddy dar incepe la 13000eur...asa k sa traiasca logan van kai mai ieftina shi la fel de buna ca oricare alta...o sa-mi cumpar 5 buc
    0 0
  • Imi place
    Trecand peste faptul ca usile din lateral se deschid ca la o berlina nu ca la o utilitara, mie imi place. Pacat ca nu au suprainaltat plafonul intre montantii B si D pentru obiecte mai voluminoase
    0 0
  • Marian
    Tipic romanesc
    Tot romanu' ... e roman care sta la servici si o freaca cautand subiecte la care sa comenteze ca doar el se pricepe la toate si tot. Daca ati avea un minim de mandrie pentru faptul ca traiti in Romania si ca cei de la Renault au facut si ei ce au crezut ca e mai bine si ca se vinde. Se vinde Loganu de rupe pe afara .... dar la noi cu salariul minim de 380 de RON nu ne convine dizainu' la VAN.......... bleah .....sunte-ti o rusine pentru ceilalti romani.
    0 0
  • Dacia GOLAN
    Mda...alta dacie sau mai bine zis cosciug pe roti.parerea mea ca oricat de noi ar fi ele tot is niste gunoaie,ca-s facute de romani pt romani.Noua ni se da sa cumparam numai prostii...
    0 0
  • victor
    tipic romanesc
    Ok poate am fost prea radical dar aceasta este parerea mea . Nu credeti ca era mai economic (daca tot este punctul forte al Logan-ului )sa nu fi existat deloc acele usi ? Se pare ca nu ne putem decide in crearea imaginii unei marci. ati vazut vre-o data un Passat VAN ? dar o Octavia ? Astept in continuare comentariile voastre (ca tot o frec la servici ) *vezi comentariul lui Marian
    0 0
  • mandrie de 380 RON
    Este o aberatie sa fii indignat de niste oameni ca nu-s mandri sa fie romani sau patrioti din moment ce ei au un salariu de 380ron. Sunt o rusine pt ceilalti romani? Care romani? Milionarii de peste noapte, cei care fura de sparg, sau cei care au salarii uriase pt ca au avut pile sa ocupe niste posturi pe care nu le merita? Sunteti ipocrit dl Marian! Cat despre acest VAN...este o fantoma, nu are identitate, forma si nici o mare versatilitate...in schimb are un pret exagerat pt „marele“ salariu minim pe economie asigurat de bievoitorol stat roman integrat UE
    0 0
  • cyberlark
    logan van
    rusine tuturor celor care inca mai carcotesc la adresa celor de la dacia!!! daca voi sunteti atat de destepti atunci mergeti sa va angajati la uzinele Dacia si faceti voi masini mai bune respectand in acelasi timp targetul de pret impus de caietul de sarcini...
    0 0
  • sa fim solemni!
    domnilor lasati la o parte mentalitatea "tot ce este romanesc este prost". Este Loganul care arata cel mai bine, vorbesc de proportii si design si sa nu uitam ca este o utilitara, nu o masina de lux sau o sportiva.
    0 0
  • Cornny
    Profitul conteaza
    Tot ce scoate Dacia pe piata a fost gandit sa aduca profit. De multe ori s-au inselat si au obtinut superprofit. Acest model nu este pentru romani (nu ne forteaza nimeni sa cumparam masina asta), ci pentru alte tari "subdezvoltate".
    0 0
  • Costea
    Cel mai bun produs
    Cel mai bun produs este cel care se vinde. As vrea sa fiu patronul Daciei si sa vand in draci masinile astea pe care multi dintre voi le blamati. Cu asa profit imi voi putea cumpara cate un BMW pe saptamana...
    0 0
  • hahaha!
    mai costele, esti cel mai tare, as face la fel k tine, dar mi-as lua ceva facut in serie limitata in fiecare saptamana, ca sa comenteze lumea si mai mult.ba un morgan ba un tvr, ba un marcos, ba un catherham.ce e la reducere pe la englezoi.hahaha!
    0 0
  • strider
    logan universal
    mama, ma astia kiar nu au minte, toti producatorii de vehicule, mai schimba numele, la Peugeot vanu' asta de tip "logan" se numeste Partner, la WV Caddy, la Citroen Berlingo etc... numai noi o sa avem de la Biciclete pana la Excavatoare toate LOGAN + ceva si toate cu aceleasi faruri ramase de la SuperNova... PACE FRATILOR...
    0 0
  • Numai balmajeli
    Mai oameni buni voi aveti vreo utilitara prin curte sau macar ati condus vreuna? Ma gandeam eu! Daca stam sa gandim din acest punct de vedere, este gandita prost, usile ar trebui sa culiseze, cele laterale, pentru a putea avea un acces usor la habitaclu. Ganditi-va ca trebuie sa descarcati un obiect in locuri stramte fara a folosi usile din spate. Nu prea se va putea!
    Oameni buni nu mai pierdeti vremea cu produse romanesti de kkt .... aceste produse romanesti se vand in UE fara probleme, bine la preturi ceva mai mici dar la acceasi calitate care pot spune ca NU lasa de dorit.
    Da este DACIE si! Nu va obliga nimeni sa o cumparati, cine stie ce vrea de la o masina isi cumpara un super car, nu un second hand din UE doar de dragul de a se da mare ca are o masina straina ....
    Asta este meteahna romanilor sa moara si capra vecinului ca si-a cumparat masina ....
    0 0
  • marius
    logan van
    asa se spunea si de break-ul normal si uite ca multi au facut avere cu el si si-au construit vile pe spatele acelui break.
    0 0
  • sisupower
    simpatica
    Helloo
    Una peste alta e misto utilitara.Mai putin faptul ca nu culiseaza usile laterale.Ca design arata ok.Treaba interesanta e ca se va vinde in draci cum spuneau cei de mai sus si asta e cel mai important aspect.
    In rest....traiasca Daciaaaa!Ca e de pe vremea dacilor:))
    Sanatate dragilor!
    0 0
  • silviu
    hai ca "o dati de gard" !!!
    bai fratilor nu sunt fan Dacia dar trebuie sa recunoastem ca fata de vechile Dacii dinainte de '90 Solenza si Loganul sint net superioare.ca se numesc tot Dacia nu e nici o suparare au tot ce vrei pt romani, singurul impediment fiind PRETUL CARE ESTE FOARTE MARE.atit. in rest sint chiar bune si spun asta ca merg cu o Solenza la munca si le fac mucii cravata la multi cu masini scumpe si bengoase.asa ca lasati-le asa cum sant si comentati despre Lastunul de alta dat'sau despre Tata din India sau intrati sa vedeti ce masini fac chinezii. nu le mai puneti in balanta cu Mercedes sau BMW or Audi.si inca cava foarte important : o masina este buna doar daca sti sa o conduci ! altfel.....
    0 0
  • Tokyo San
    cum asa?
    Mai... Cum naiba sa faci o utilitara cu usi normale in spate?? Nici macar nu se pot monta scaune in spate, asa ca pentru ce sint usile alea, ca sa coboare doamna Marfa? Sau ca sa fie mai ieftina? Pai atunci de ce nu i-at pus si motor de Mobra, ca ajungeai la destinatie cum-necum, si era si foarte ieftin. Hahaha, exista vreun premiu pentru prostie in industria auto? Loganul asta (ca tot Logan se numeste, ca si berlina - ca la prosti iarasi) s-ar califica cu brio. Hahahaha... Or sa apara si bancuri.
    0 0
  • alexino
    ce chestie...............
    nu prea am mai vazut utilitare cu usi laterale, dar romanui ffff inventiv..,.najpa.
    0 0
  • numa van nu se poate numi kestia asta
    nush ce va atatcati unii k tre sa fim patrioti si sa ne placa dacia.kestia e k is prea scumpe si designul nu tre sa fie de lux da ceva mai k lumea si in plus nu exista profesionalism aici ... toate is logan , un van e mai mare decat kestia asta si sa nu uitam usile astea is kiar de kkt.asa in general e ok da totusi se poate si mai bine si sa nu uit k unii ziceti k dincolo se vinde de rupe, unde?
    in maroc? si dak acolo se vinde atunci si noi tre sa cumparam la fel de mult?si astea is bune sa le ti vreo 5 ani si atat nus pt viitor
    0 0
  • am uitat ceva
    astia nu prea is originali....e aproape la fel k mcv ul numa k in loc de sticla e tabla si ceva solidarizata
    0 0
  • logan cacat
    NU ISI FACE BANII!!!! ESTE O MASINA BUNA DACA O CUMPERI PE LA 5000 EURO MAX .

    RUSINE - cica calitate / pret pai care pret bai loganistilor ????10.000 euro????cat e salariu minim pe economie ma ????? pai asta e ieftin ???cat ii ia unui om de rand sa stranga banii astia?cate sunt vandute in rate????va spun eu peste 30 % din ele sunt vandute in rate si il duce pe om dublu .DE AIA SE VINDE DATORITA RECLAMEI SI A IDIOTILOR CARE CRED CA ASTA E O MASINA IEFTINA IN CONDITIILE IN CARE SE MOARE DE FOMAE IN TARA ASTA!

    SI ASA NU E ROMANEASCA!!
    0 0
  • Cortegii funerare...
    Cei care demareaza afaceri in domeniul funerar se pot bucura mai mult! Asazisul VAN (nu prea vad ce tangenta are cu un VAN) putin prelucrat iese un DRIC foarte bun! Sa nu mai zicem de actualul MCV de la Dacia...deja DRICul e gata:D
    0 0
  • ROMANICA
    STAU DE 30 MIN SI MA UIT LA FOTO DE SUS, SI MA INTREB DAK ESTE 1 APRILIE!SINGURA EXPLICATIE ESTE , CRED K IN LABORATOARELE RENAULT S-AU INFILTRAT SPIONI SOMALEZI SI LE-AU FURAT PROIECTUL DE VAN!ASA K AU SUDAT NISTE TABLE IN LOC DE GEAMURI SI MINUNEEEE!!!! LOGAN VANN!!!!
    0 0
  • SUPER TAREEE!!!!!!! si ieftina ..decat alte rahaturi straine!!!
    Dacia van este foarte buna pt romania
    0 0
  • un cetatean
    NO COMMENT
    Nu va mai laudati si nu mai fiti mandri de super Dacia logan ca nu e masina romaneasca....nu peste multi ani o sa fie renault...Poate abia acum au descoperit adevaratul segment de piata pentru Logan si anume utilitarele, pentru ca nu e deloc spectaculoasa la design, calitati tehnice deloc si comfort nu mai zic mai bine spus : "tine la tavaleala"....cat despre restul loganurilor....break si berlina.....un dezastru....macar pt utilitara sa ii fi schimbat putin infatisarea cand defapt e un break cu tabla in loc de geamuri si are 2 locuri.....Cei de la Dacia pentru a intra in ridicol ar trebui sa scoata acum Dacia Logan GT.....Dacia Logan Cabrio....Dacia Logan SUV.....si toate sa semene daca nu, sa fie exact ca actula Dacia Logan berlina care este atat de "grozava" si care face "furori" in toata lumea....
    0 0
  • van?
    van cu 5 usi?
    primul clienr notabil va fi Ambulanta ,k sa schimbe Dacia Break 1400 din dotare. Sigur o targa intra acolo!!
    0 0
  • gabytzu
    van
    am facut greseala de a-mi cumpara logan cind a aparut si pot spune ca motorul de 1.4 nu da randament,nu are cuplu,abia ducea 5 pasageri.ce va face cu incarcatura si ce consum va avea ?!nu mai vorbesc de multiplele defectiuni aparute imediat dupa cumparare.este prost construita!
    0 0
  • ovidiu
    logan van
    nu este rau,sa speram ca va face o figura buna,mai ales in strainatate ca aici da-l dracului In Romania bagam porcii,cartoafele,inorce masina ca-i logan,passat,orce.revenind la subiectul nostru mi-se pare ieftin,pacat ca seamana prea mult cu mcv mai ales ca portierele din spate se deschid normal era mai bine daca nu existau cat despre fiabilitate o sa fie mai ca toate celelalte dube frantuzesti:un gunoi.daca vreti o duba est europeana mai asteptati oleaca ca apare in curand SKODA PRAKTIK aka skoda roomster van. in rest bafta
    0 0
  • Ghita cu VANITALOGANITA
    Nu sunt sigur ca romanii sunt de vina pentru usile spate nepractice... Dar daca piata nu cere ceva mai bun...asta e. Am avu un Fiat Doblo din 2001 care se strica o data pe luna,(macara geam,debitmetru,etc)si as vrea sa cred ca van-ul e mai bun,dar spatiul din spate putea fi putin mai inalt,iar despre usii...nu convinge. Oricum,cine ne poate lamuri,banii de la DACIA unde ajung,la FRANCEZI,sau la ROMANI?
    0 0
  • Bogdan
    Logan peste tot
    Ar fi bine sa cumperi cat mai repede un VAN. Astfel te poti lauda luna asta ca esti singurul din curtea blocului cu asa masina. Luna viitoare il vor avea si cei de la Salvare, Politie (rurala, comunitara si de proximitate), primarii, servicii funerare, diferiti distribuitori, companii de asigurari... Asa ca atunci cand te vei plimba cu masina vei simti ca esti in rand cu lumea..... ha ha
    0 0
  • usi
    ce naibaa..era asa de greu sa faca niste usi culisante ..
    0 0
  • van
    in primul rand, cei de la renault nu avau cum a produca o masina noua mai buna decat loganu, nici mai frumoasa, nici mai bine finisata ,pt ca ar fi costat mult mai mult, si n-o mai lua nimeni. Asta e o perioada de tranzitie, poate peste vreo 10 ani, o sa fie la dacie mai multe modele, mai bune, mai frumoase,dar ca sa te dezvolti acum trebuie mai ieftin si sa se vanda in draci, si apoi se incepe cu pretentiile.Daca nu aparea loganu, nu mai aveati voi pe ce va certa acum, probabil vb de vechea dacie, care era....nu mai zic cum era, si cu toate asta romanu a facut treaba cu ea zeci de ani, si nu mai erau discutii pe "chat", iar daca nu venea renault, dacia acum era moarta, sau venea alta firma si producea acolo alta marca, in nici un caz Dacia, asa ca...fiti mai cinstiti cu dacia noastra,e un inceput bun.
    0 0
  • ovidiu
    asa e
    domnul grecu are dreptate poate nu e cea mai buna masina dar cred ca e un inceput bun
    0 0
  • dani lehaceanu
    logan van
    in sfarsit are si romanul o dubita buna.speram bine
    0 0
  • un roman din italia
    logan van
    hai sa ne trezim oameni buni ca nu putem fi mandri de nimic din ce face ROMANUL
    0 0
  • columbianul
    logan van
    bravo dacia, bravo avem si noi o autoutilitara la bani buni
    0 0
  • Cristi Andrei
    subiectul articolului
    in primul rand trebuie sa gandesti pragmatic (economic si specific ptr fiecare piata in parte) si asta au facut cei de la dacia-renault! Toate loganurile sunt produse pentru piete specifice unui nivel de trai mai redus fata de cel vest-european, asa ca nu mai incape alta discutie aici! De altfel, atunci cand au cumparat uzinele dacia, francezii au spus ca vor produce (ptr inceput) masini ptr piete mai putin dezvoltate economic, nu?! si s-au tinut de cuvant, asa k toti cei care postati aiureli de genul "ce e asta, e un dric?!", etc, etc, nu aveti nici pic de idee ce inseamna un produs cat mai economic si fiabil in acelasi timp! Nu poti produce super masini la banii astia si in acelasi timp, cu respectivul produs sa te adresezi unor piete f dezvoltate! Dar sunt convins ca aceste "dricuri", vor fi cumparate si de catre cei care fac parte si traiesc in tari (mai) dezvoltate dpdv economic, ptr ca ptr ei primeaza raportul produs/pret! So, ciocu' mic, voi, cei care nu sunteti in stare sa ganditi (si) dpdv al pragmatismului despre care am facut referire!
    0 0
  • Cristi Andrei
    usile culisante
    din cate am putut eu sa-mi dau seama vazand pozele, usile culisante nu-si prea aveau locul pe van, ptr ca dimensional vorbind, nu aveau loc ptr a culisa! tehnic si inginereste vorbind, cred ca francezii au ales cea mai buna optiune ptr aceste dimensiuni ale masinii! si mai cred ca spatiul destinat pasagerilor este mai lung fata de cel al unei masini din aceeasi categorie, gen doblo, kangoo, etc! auguri! :)
    0 0
  • daniel
    despre logan van
    Super se astepta de mult asa o masina si pe piata romaneasca .Eu unul m-am saturat de vechile dacii papuc(pick-up).Din cate se vede din imaginile dvs ar cam incurca usile laterale din spate in momentul in care ai parca intr-un loc ingust(intre doua masini).Dar cred ca cei de la renault au folosit costuri mai mici deoarece au optat pentru varianta aceasta constructiva.Felicitari inca o data este un inceput .Eu sunt detinator de logan 1,5 dci si sunt ff multumit de ea cred ca in curand voi cumpara si un van ca este folositor.
    0 0
  • TRECUT SUMBRU
    Pot sa faca cei de la dacia super van logan .... rahat , multi din cei care crtica dacia o fac datorita problemelor avute cu masinile dacia .
    Eu nu imi mai cumpar dacie cat voi trai poate sa fie si logan cu aripi la un euro am avut probleme multe si sunt satul de o marca de 2 lei care nu are pic de respect pentru clienti si mai ales de serviceurile lor comuniste unde primeaaza pilele si spagile.
    Am avut break si am schimbat de 2 ori cutia de viteze ... am avut supernova = ploua in ea , imi cadea plafonul in cap , am cautat 1 an soluti sa nu imi mai scarratie haionul ..... plus cei de la service dadeau din umeri.
    Pai dupa cele patite imi iau vw caddy cu 1 milion de km la bord sau car cu spinarea dar nu mai dau un leu pe niste jeguri de masini bune doar sa te tina in service si sa iti toace banii si nervii.
    Iar daca cineva imi zice ca nu sunt patriot ii doresc sa isi cumpere logan
    0 0
  • feriti-va
    trebuie sa ne ferim pentru ca au aparut din ce in ce mai multi care isi dau cu parerea pe acest site ! ...cine are prea multi bani sa cumpere Citroen sau Peugeot sau Fiat (desi sunt si astea varza ! ...mai ales Fiat)... sunt unii oameni care se tem de schimbare; probabil ca preferau sa vada in continuare pe sosele vechile papucuri ! ...poate ca voi astia cu "harfe" in cap care va credeti soferi de soferi sunteti adevaratii comunisti si vreti sa apareti cu piele de occidentali!
    0 0
  • Cat de bun poate fi LOGANUL?
    Indiferent de forma pe care i-au dat-o francezii, Dacia de la noi a suferit schimbari radicale adica totale, daca ne gandim la faptul ca dupa asa zisa revolutie romanul nostru a ramas sa se bizuie pe vechiul lui magarus "Dacia 1000 si ceva" fiind foarte mandru de aceasta relicva si totodata visand la o "masina straina". Bineinteles ca vocea carcotasului roman a fost auzita permanent infierand produsele romanesti, critici aduse calitatii produselor si in special autoturismelor care erau ba prea late ba prea patratoase ba ca ne facem de ras cu ele etc. Intr-un fel aveau dreptate, dar hai sa ne gandim la ceva interesant. Am sa pun o intrebare simpla: De ce oamenii care gasesc defecte la ceva sau ar trebui dupa opinia lor sa se schimbe ceva (si ma refer la modul general) demonstreaza ca sunt romani asteptand sa faca altii ceva in sensul gandit de ei? De ce nu vin cu solutii si arata numai problemele; unde este acel voluntariat care duce la progres pe care ar fi trebuit sa-l mostenim de la stramosii nostri? Acum sa ne intoarcem la subiect. Loganul, fata de ce am mostenit putem spune ca este un pas inainte. In primul rand este o masina spatioasa comparativ cu vechea Dacie. In al doilea rand motorul este bun si cu un consum mult mai mic. Al treilea punct de vedere este pretul. Pentru banii care ii dai asta e masina. Nu toata lumea isi permite masina visurilor. Spre exemplu imi doresc foarte mult un Hummer dar veniturile pe care le am nu imi permit decat sa visez ca intr-o viata viitoare voi avea unul, pana atunci, mi-am luat un Logan obisnuit la care platesc rate si sincer nu am avut intr-un an de zile nici o problema de tipul celor aratate de altii. Am mers cu Loganul si pe zapada si pe mazga si pe umezeala, ziua si noaptea. Porneste la sfert de cheie indiferent de conditii, are cutia de viteze foarte buna, reactioneaza destul de rapid si se preteaza la drumurile noastre (am cazut asta vara cu masina intr-o ruptura de drum de 1.5 m inaltime si cu 5 persoane in ea si nu a avut nici o problema nici masina nici pasagerii). Admiratia romanului fata de marcile straine este una obisnuita si ar trebui sa ne gandim ca marea majoritate a producatorilor straini au un istoric si o traditie in fabricarea autoturismelor spre deosebire de noi romanii. Loganul este dovada faptului ca romanul in procentaj foarte mare este un fel de Natafleata care asteapta sa-i pice para si mai face si galagie ca vrea sa fie o para de lux. Vorba cantecului "nu mai sta, fa ceva". Daca fiecare roman ar face ceva sau ar avea initiativa probabil ca multe produse fabricate la noi ar fi mult mai bune decat in exterior.
    0 0
  • tataee
    comentarii
    ti-ai luat renault,ti-ai luat belea,reviziile si piesele te costa cam ca la vw,dar masina e tot ca la noi
    0 0
  • logan van
    wa mai taceti ca peste tot pe toate forumurile si la bmw si la mertz sunt criticate dapai la dacie ce mai vreti e mai buna oricum decat un papuc care trancane ca dracu
    0 0
  • ce masina noua vreti la 8300 euro
    vreti masina noua si eftina
    0 0
  • george
    tare!
    imi place.la pretul asta e cel mai tare van de pe piata.chiar imi place,e foarte util!
    0 0
  • bunicel
    nu stiu de ce o injura romanul ...dar un lucru e clar.SE VINDE DOMNE!!!!!!!!!!!!!!BUNA REA DAI K MERGE...!MIEMI PLAC CUM MERG ASADAR........NU VA MAI PLINGETI ATAT NU VRETI NU LUATI.OMUL OFERA CUMPARATORUL CUMPARA NU ISE BAGA PE GAT.ASTAI COMERTUL.!ASADAR NU MAI CRITICATI ATAT!!!!!!!!!!!
    0 0
  • logan versus pick-up
    e mai incapatoare [ ca volum ] decat pick-up-ul ? Apropos am un pick-up de vanzare.
    0 0
  • gogulet
    intrebare..
    sal tuturror!aveti idee cand va aparea un nou model de dacie???ca de logan mam saturat :D..?
    0 0
  • jon secada
    logan
    mai bine un W golf 2 cu motor 1800 injectie benina ..... sa vezi cel faci pe lungan
    0 0
  • logan van
    doar cei fraieri nu recunosc calitatile van-ului
    0 0
  • emilian
    nacrem
    ...loganul VAN e fffoarte utilitara omului de rand,intradevar are o forma c-am ciudata dar e foarte spatioasa,adica incapatoare k marfa si in comparatie k alte masini utilitare as clasao pe locul 1...bravo logan...
    1 0
  • iulian
    logan van
    De ce nu fabricati o dubita gen van cu capacitate de 3,5-4 mCUBI ?. Sa vedeti ca va fii coada la ele ca pe timpuri. Numai eu cumpar 20 bucati daca au 4 m c
    0 0
  • xerxes
    logan van
    bai fratilor hai ca va lamuresc eu cum e cu van-ul.mi-am cumparat unul pe motorina 1.5dci full option,a costat 400 mil,in 2 ani de zile am carat aproape zilnic marfa cu ea puneam si cate 1200kg .pana acum si-a scos banii de zece (10)ori.
    in astia 2 ani nu i-am schimbat decat uleiul si placutele de frana,motorul merge impecabil,nu mai vorbesc de consum,cu un plin de 50l merg 1000km fara probleme.
    1 0
  • sztufi
    logan van
    Fac pariu ca cei cu gura mare nu au masina sau eventual au un opel sau
    vw de 120 de ani ,si le doare gindul ca in sfirsit se fabrica ceva bun si in Romania. Eu am 4 buc. Logan Van in firma 3buc de 1,6 MPI si una 1,4 MPI.umbla prin toate colturile Europei sint din 2007 -2008 si pina acum in afara de benzina si ulei , si alte maruntisuri de consumabile la una
    trebuia schimbati niste pivoti [ era cel care circula mai mult in Romania]
    Sint super la pretul care au fost cumparate!!!!!!!!! Cui nui place sa umble
    cu Mercedes,sau VW sau ce stiu Eu? Pe pret triplu
    0 0
  • Prima intrebare : Nu m-am saarutt frate..!! sunt mort sa pun vata peste tampon.. sunt lesinat dupa vata peste tampon.. e un fel de sandvis.. cu ketchup.. nu pot trai fara sa pun vata peste tampon.. sunt un inadaptat al timpurilor de azi.. si o pandesc pe nevasta-mea cum o vad cu tamponul fara vata cum sar pe el.. ce intrebare e asta bobo eu am auzit femei care intreaba auzi fata tu mai pui tamponul peste VATA fata???2. De ce sa o inchidem pe Sara? Pt ca daaaa Sara se bese prafff!! )) pe jumatate de masa.. dar nu stiu cum dracu ii iese asta ca e la linie praful ala. Jumatate de masa luceste jumatate s-a basit sara pune rigla si se bese.. nu stiu ce dracu . bine 7 zile are si timp sa se bese la linie.. ! Multumesc pt invitatiiii!!! )))))))
    0 0
  • cioban
    foarte buna , iti faci treaba cu ea chiar foarte bine, cine nu stie sa taca
    0 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru