Revenirea la Rabbit
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Una dintre marile surprize ale Salonului de la New York este reprezentata de VW Golf V. Nu pare nimic special la prima vedere, insa daca vorbim de modul in care Volkswagen a ales sa isi prezinte modelul, calculele se schimba. Intr-un moment de inspiratie (o mostra de marketing si comunicare eficiente), germanii au revenit la denumirea sub care Golf a fost cunoscut in State intre 1975 si 1984. VW Golf devine astfel, peste ocean, Golf Rabbit, schimbarea determinand aparitia, dupa 20 de ani, a celebrului logo care reprezinta un iepure in plin fuleu.
Acest mod de a “americaniza” modelul produs la Wolfsburg este de fapt un apel la nostalgici, care isi aduc aminte cu placere de succesul pe care Golf Rabbit l-a avut in Statele Unite in anii ’70-’80 (1.3 milioane de exemplare vandute in 10 ani).
“Rabbit a fost intotdeauna un nume ales exclusiv pentru pietele din Statele Unite si Canada. In timp ce restul lumii a avut de-a face cu Golf, americanii au condus iconicul Rabbit", afirma directorul de brand al celor de la Volkswagen, Kerri Martin.
“Clientii Volkswagen vor sa simta relatia care se formeaza intrei ei si masina. Nume ca Beetle, Fox si Rabbit sunt suportul acestei afirmatii”, adauga Martin.Adauga un comentariu
Cele mai recente stiri
-
Un purtător de cuvânt al Grupului Volkswagen a confirmat că au existat discuții cu mai mulți producători chinezi privind vânzarea a două uzine din Germania. Grupul german vrea să închidă aceste uzine ca măsură de reducere a costurilor. (29.01)
-
Volvo a anunțat o serie de noutăți în gamă, ce urmează să fie disponibile din acest an. Printre noutăți se numără noul sistem de încărcare Plug & Charge, care va fi prezent la toate modelele electrice ale mărcii. (29.01)
-
Următoarea generație Alfa Romeo Giulia ar putea fi transformată într-un SUV, potrivit unor declarații făcute de CEO-ul mărcii. Noua generație Giulia va fi lansată în 2026. (29.01)
- Puterea ursului
- Skoda Elroq a intrat în producția de serie: cea mai accesibilă electrică a mărcii
- Mazda prezintă o siglă nouă: prima actualizare majoră după 28 de ani
- Renault demarează producția de motoare electrice în Portugalia
- Cancelarul Germaniei: UE pregătește subvenții pentru achiziția de mașini electrice
Comentarii (0)