Renault va lansa un nou brand, dedicat modelelor sport: Renaultsport
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Britanicii de la Autocar anunţă astăzi că Renault se pregăteşte să facă o mutare foarte interesantă pe piaţa europeană: lansarea unui nou brand sub care să fie comercializate viitoarele modele sportive ale francezilor. Brandul se va numi Renaultsport, marca-mamă renunţând la ideea de a dezvolta maşinile sportive sub resuscitatul brand Alpine. Motivul: piaţa ştie deja că divizia Renault Sport se ocupă de hot-hatch-urile de succes ale mărcii, deci alăturarea acestui nume lângă modelele sport nu ar fi deloc una dificilă pentru francezi.
Conform informaţiilor publicate de britanici, primul model al noului brand va fi versiunea de serie a apreciatului concept DeZir (foto), lansat în premieră mondială anul trecut, la Salonul Auto de la Paris. Deşi nimic nu este confirmat oficial până în acest moment, planurile de dezvoltare puse la cale de Renault sunt deja avansate.
"Renaultsport este cheia strategiei Renault de viitor. Vorbim de un brand pentru care clienţii dovedesc deja o loialitate remarcabilă şi care este perceput de unii posesori ai modelelor în cauză ca o marcă de sine stătătoare.
Vom continua să lucrăm la versiuni derivate din Megane, de exemplu, pentru că Megane este o maşină superbă şi excelentă pentru noi. Dar vom avea nevoie şi de modele specifice Renaultsport. Am început deja să lucrăm la acestea. Ne gândim la volume reduse de producţie", a declarat Beatrice Foucher, managerul de produs Renault, citată de Autocar.Conform unei surse interne Renault, viitorul model de serie bazat pe DeZir va fi un cabriolet şi va costa în jur de 35.000 de euro. Acesta va avea sub capotă fie motorul de pe Megane RS (2.0 250 CP), fie cel de pe Clio RS (2.0 şi 200 CP), în funcţie de ce vor decide inginerii francezi.
via | Autocar
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Renault in Romania
-
Renault Captur facelift Preţ: 12.950 - 19.350 €
-
Renault Clio Estate facelift Preţ: 10.950 - 16.700 €
-
Renault Clio facelift Preţ: 10.350 - 24.850 €
-
Renault Kadjar (2015-prezent) Preţ: 18.150 - 27.400 €
-
Renault Kadjar facelift Preţ: n/a - 29.150 €
-
Renault Kangoo Express Maxi facelift (2013-prezent) Preţ: 18.972 €
-
Renault Koleos Preţ: n/a - 37.900 €
-
Renault Master facelift Preţ: 19.150 - 20.250 €
-
Renault Megane Preţ: 14.450 - 32.099 €
-
Renault Megane Estate Preţ: 15.850 - 25.800 €
-
Renault Megane Sedan Preţ: 14.400 - 21.200 €
-
Renault Talisman Preţ: n/a - 31.800 €
-
Renault Trafic Preţ: 19.500 - 25.300 €
-
Renault Trafic Van (2014) Preţ: 21.080 - 23.560 €
-
Renault Twizy (2014) Preţ: 6.800 - 7.500 €
-
Renault ZOE facelift Preţ: 31.250 - 34.750 €
Ultimele stiri din Industrie
-
Nio, producătorul chinez de vehicule electrice, plănuiește să lanseze primul său model hibrid în 2026 și îl va vinde exclusiv pe piețele externe, inclusiv în Europa. (04.11)
-
Un nou studiu realizat de germanii de la Prognos arată că fenomenul electrificării industriei auto ar putea duce la pierderi masive de locuri de muncă. Conform noului studiu, peste 186.000 de locuri de muncă ar putea să dispară până în 2035, în Germania. (04.11)
-
O reprezentanță auto din Canada a scos la vânzare modelul limitat Nissan GT-R50. În total au fost construite doar 19 unități, cu un preț de pornire de 1.1 milioane de dolari. (04.11)
Important e sa vrea sa puna know how-ul lor si pe masinile de "Serie"
Vezi Megane RS, care face pe circuit cam orice din clasa hot hatch desi are cu pana la 70-80 cp mai putini si costa mult sub un Scirocco R sau un Ford RS.
Important e sa deschida romanu ochii si sa nu mai vada numai "Jermania"...ca sunt altii la fel de capabili la 70% din pret!
Si abtine-te de la jigniri ...meltene.
Da' ce spun eu aici???....Sa vina SEMTEX!!!!!....Sa ne spuna el cum e treaba cu Renault!
Se pare ca vor aparea inca 2-3 modele in afara de hatchback-uri :)
De abia astept sa le vad in realitate!
Legat de hothatch-uri...
e o chestiune de preferinte: cine se crede desperado si nu pune mult pret pe viata, va alege un Focus RS... vreti sa plecati cu detonatii si s-o luati prin porumb la fiecare curba accentuata? luati-va fratilor o dacie 1300 cu toba sparta si benzina de 91 cifra octanica si va satisfaceti placerea fara sa fiti nevoiti sa dati 40.000 de euro!
Megane RS nu-i pentru categoria asta de oameni. Megane RS e pentru cunoscatori. Megane RS e pentru cumparatori sofisticati care-si asuma riscuri calculate... masa controlata a masinii, tinuta de drum impecabila (se traduce prin sasiu reactiv, suspensie inteligenta, sistem de franare brembo, esp neintruziv, LSD - care da cea mai competenta tractiune) si directia incisiva ce urmeaza trasa cu o acuratete milimetrica, face ca MEGANE RS sa fie referinta hot-hatch-urilor de azi. N-o sa vedeti un comparativ in care sa nu sa fie mentionat cel putin odata Megane RS. E pur si simplu cea mai buna masina din segment.
Faptul ca nu sunt unii de acord, nu schimba cu nimic situatia.
In ce clasa esti?
The handling of this car is just sublime and the power from the turbocharged 2-litre lump is just addictive.
Yes, the Focus RS might sound better and the Scirocco R might be a tad quicker in a straight line but both are not as pin sharp and fluid as the Megane when it comes to outright handling.
In the right hands on a twisty country road, the Megane should be able to keep up with less humble machinery like Porsches, BMW M cars and Audi RS models."
sursa: oneshift.com