Talisman este construit pe noua plaformă CMF-CD de la Renault, care îi asigură un ampatament generos, de 2.81 metri. Caroseria noului model de clasă medie de la Renault are o lungime de 4.85 metri, o lățime de 1.87 metri și o înălțime de 1.46 metri. Noile dimensiuni îi asigură lui Talisman, pe lângă un habitaclu care promite să fie spațios pentru toți ocupanții, un portbagaj la fel de spațios, al cărui volum de încărcare este cotat la 608 litri.
La nivel tehnologic, modelul se bucură de un ecran multimedia cu diagonala de 4.2 inch în standard. Al doilea sistem disponibil este un ecran tactil care are diagoanala de șapte inch. Cel de-al treilea sistem multimedia este un Renault R-Link 2 cu ecran de 8.7 inch, cel mai mare din segment. În plus față de acestea, Talisman oferă parcare automată fără mâini și sistem Surround Sound de la Bose. Renault Talisman este oferit în cinci niveluri de echipare, cărora le sunt asociate alte cinci tipuri de ambianță interioară. Acestea sunt (de la entry-level la vârf de gamă): Life, Zen, Business, Intens și Initiale Paris.Gama de motorizări a lui Renault Talisman aduce un nou propulsor în gama francezilor: 1.6 Tce de 200 CP. Aceasta este completată de un 1.2 TCE de 130 CP și de un alt 1.6 TCE, de 163 CP. Pe partea de diesel, Renault oferă pentru Talisman un 1.5 dCi de 110 CP și două variante de putere ale motorului 1.6 dCi, care asigură 130 sau 160 CP. Francezii au anunțat doar configurații cu tracțiune față pentru Talisman, iar transmisiile au în standard șase trepte. Opțional, sunt oferite transmisii EDC cu două ambreiaje și șapte trepte pentru anumite motorizări. Lista de opționale a lui Talisman va include și sistemul 4Control de direcție activă pe patru roți, care a fost îmbogățit cu un sistem de amortizare activă.
După cum subliniază și francezii în comunicatul lor de presă, vorbim despre singurul model din clasa medie care este oferit cu direcție pe patru roți.
Noul Renault Talisman, privit din toate unghiurile.
Posted by Automarket.ro on 6 Iulie 2015
Interiorul mi se pare fain... chiar daca pare indigo dupa un XC90 :)
PS: ce-a fost in mintea lor cand au pus creionul pe hartie...
Estetic, mi se pare reusita si, chiar suficient de originala, in ciuda comentariilor care o aseamana cu un Passat.
Ce nu stim inca e ce motoare vor fi pe aceasta masina.
La clasa D se impune macar un V6 de 300 CP...
Da, mașina aduce puțin a Passat din față, dar acele lumini de zi care se preling pe bară nu-mi plac deloc. Mașina mi se părea mult mai frumoasă fără ele. Spatele e superb.
P.S. @Eu esti penibil.
Nici tu nu crezi ce spui.
Dar e de inteles, cred, rabufnirea ta gratuita de ciuda neputincioasa.
Cand o sa cresti mare, o sa inveti ca in lume exista si altceva decat VW. Sau poate nu o sa inveti...
Orice masina in ziua de azi seamana cu x sau y.
Fata de vechea generatie este un pas imens inainte. Totusi motorizarile mi se par cam nepotrivite. Parca n-as vrea sa am pe aceasta masina 1.5dci ce este si pe dacia/mercedes :)). 1.6dci ar fi alegerea potrivita, dar n-ar strica si o versiune mai performanta, inclusiv pe benzina.
PS: Am observat ca si eu am cauciucuri continental din fabrica pe logan asa ca talismanul
Raman cu parerea ca aduce ca idee cu Passat-ul, dar la clasa asta cred ca asta este reteta.
Daca as da o nota de la 1 la 10, nota ar fi 8, minusul ar fi (pt mine) stopurile spate
ORICUM un pas inainte imens fata de Laguna 3,
PS: Inca odata, nu sunt fanul Renault, dar ce-i drept, e drept.
In privinta sanselor de a pune probleme concurentei, vesnicele Passat si Mondeo nu cred ca vor avea probleme, au o oferta mai buna la motorizari in primul rand, cred ca principalul concurent va fi conationalul 508, mai ales ca este " doi in unu", tine loc de Laguna si Latitude, la fel cum 508 tine loc de 407 si 607.
Toyota Avensis? Un model vechi, resuscitat de al doilea face-lift, Opel Insignia este superior in toate privintele. Ivanoff, " pelea" pe bord nu poate tine locul unei oferte competitive, indiferent de model, asta e asa ca un plus, un bonus, nu este un argument la aceasta clasa.
Bravo, Nelule, nu te lăsa, tată; luptă-te pentru integritatea identităţii tale. Numai nu arunca tu primul grenada. Dacă ţi se pare pe AM ceva sau cineva penibil, jenant, jenibil etc., atunci păstrează discreţia...Mai bine alege o tehnică de autoapărare, care justifică chiar şi un "derapaj" verbal. Fii isteţ!
Fiindcă trebuie, totuşi, să existe şi o excepţie de la regulă, numai Mafia merită să fie "luat cu asalt" din proprie iniţiativă, că doar este de factură...aparte (adică "plin de cultură automobilistică"). Cât despre Mazda6, şi eu o apreciez, dar tu prea o ridici în slăvi. Eşti avid de piele cusută şi "lemn" ? Îţi dau numai două exemple, care să-ţi potolească "foamea" :
http://www.nyemplung.co/6626/cadillac-escalade-platinum
http://www.nyemplung.co/6604/buick-verano-2015-interior-2
Sau: deşi Celica şi Corona de altădată erau destul de dotate, mă îndoiesc că Toyota a oferit vreodată vreo combinaţie de piele şi lemn precum aici:
http://www.americanluxurycar.com/Olds98/images/1981/81_RegencyDash.jpg
Dan Grecu, ca deobicei, esti foarte simpatic, ai toate ''aprecierile'' mele mey, doar ca o paranteza, iar ai cazut in butoiul cu vin si acum comentezi pe AM.......stiu stresul e mare. Mai bagi o unghie in gat, si esti un adevarat model pe aici, mai lipseste cireasa dupa tort ''pamflesteanu_de_pe_camp'' si faceti un rol minunat voi doi .
Si acum ''doamnelor si domnilor ( cum zicea @bombardierul), sa trecem la lucruri mai serioase : Pai mai Grecule ( aviz amatorilor ), modelul ala de Avensis ''vechi si resuscitat'', este cu 10 clase peste martzoagele de E3jn oua, asa ca ai grija . A doua problema, este ca la pretul de 17.600 euro , o face cea mai rentabila varianta din clasa medie, deci , asa cum spuneam cred ca te-ai imprietenit bine cu butoiasul din fundul gradinii inainte sa spui baliverne ;). Iar ''pelea'' de pe bord, defineste calitatea finisajelor si atentia la detalii pt produsul finit ( in cazul dat fiind vorba de un autovehicul )`~ ( asta evident pt cunoscatori ) . Cat despre banalul si stersul Passat, este cea mai prosta alegere din acest segment . Mult mai repede as alege noul Superb ( 1.ca e mai ieftin, 2. ca e mai incapator )decat pensionarul Passat Bi eit. Plasticele ''defineste'' adevarat valoare a interiorului, iar platicul dur chiar tine locul ''unei oferte foarte competitive''.
Draga inexorabil, tu tocmiai mi-ai oferit drept referinta niste modele premium :))))
Si acum revenind, la comentariul lui mowgli. Draga mowgli, comparatia ta e la fel de adevarata precum ai compara o caruta pe butuci cu un Maseratii . Sorry, dar cei real, e real.
Cat despre comparatia inutila care se vb in discutia de dinaintea postarii mele, e chiar penibil sa compari o masina invechita din 1900 toamna cum e BMW E39, cu Toyota Avensis 2015 . Nici macar cu Laguna 2, nu poate fi comparat , e mult prea vechi si depasit pt astfel de comparatii. Iar materialele si inovatiile de la interior sunt de anii 90'' , nici decum de secol XXI.
Functioneaza cam asa ;
Sistemul Variable Valve Timing – intelligence foloseste o tehnologie computerizata avansata pentru a varia admisia aerului in functie de conditiile de drum si gradul de solicitare al motorului. Prin reglarea perioadei de timp in care supapa de evacuare se inchide si supapa de admisie se deschide, motorul poate fi reglat instantaneu pentru a produce cuplu motor in toata plaja de turatii.
VVT-i aduce avantaje substantiale in 3 directii principale: permite performante sportive, reduce consumul de carburant, si, ca o completare, arderile mai bune la temperaturi mai inalte asigura mai putine emisii de noxe.
Orice om normal la cap si cu un dram de cultura cunoaste acest aspect important. In cusca !
Multa lume inca considera modelul drept o referinta in industrie chiar si astazi si una dintre cele mai bune masini facute vreodata.
Poti sa-l intrebi si pe Clarkson, Tiff sau Chris Harris, cei 2 din urma detinand cate un exemplar. A fost lider de clasa pe toata durata productiei de 8 ani.
VVT-i-ul tau, aceasta tehnologie extraterestra de care vorbesti tu, nu este altceva decat distributie variabila controlata electronic.
Stii de ce zic "decat" ? Pentru ca BMW au fost primii care au introdus-o atat pe axa de admisie cat si pe cea de evacuare. Stii cand ? in 1996. Toyota s-au trezit cativa ani mai tarziu. Sigur, imprumutand tehnologia intai de la italieni, cei care au patentat si pus in productie primele motoare cu distributie variabila, apoi de la nemti, care le-au perfectionat.
Apropo, E39 avea din 1998 distributie varibabila, controlata electro-hidraulic pe 528i.
Canta la alta masa, una care asculta manelele tale.
Intre timp a intrat si amicul ''mowgli'' : Mai omule, eu te sfatuiesc sa-ti bagi un betzishor in dos ( sa nu specific unde ). Tu stiai ca vb aia ''a fost '', nu mai are nici o valoare in prezent ? In prezent, E39, E38 si respectiv E36 ( jafuri ) sunt niste masina fade, imbatranite si invechite, care sunt rupte in 14 de multe masini moderne chiar mai ieftine ( un exemplu fostul meu Civic ), iar fiabilitatea era execrabila, multe probleme cu arborele cotit, transmisii, etc, numai nenorociri.
Cat despre ''axa de admisie'', tot dus ai ramas, mai informeaza-te :)))))
PS: Eu nu ascult manele, e destul cat va suport pe voi astia ''jmekerii'' cu Bembeee .
Deci eu nu cred ca are vreo legatura cu ce spui tu.
In alta ordine de idei... arata mai aparte. Insa nu este o masina pe gustul meu. Nu pot sa spun ca imi place in mod deosebit. Ii doresc succes si mi-ar parea rau sa se vanda slab, la fel ca fosta generatie. Renault a investit multi bani si multa munca in masina asta.
Ma uit ce si cum se comenteza prin Franta si UK, extreme de multe comentarii (pro si contra ca pe aici, la fel de "rautacioase" intre fanii anumitui brand), masina a creat un interes eu zic periculos de gestionat, cred ca in primele luni se va vinde bine, dar daca dezamageste va fi rau de tot, Renault va iesi de tot din clasa asta
In alta ordine de idei, masina arata precum una americana cu mult crom, nu-i rau, chiar modest. De remarcat sistemul 4control , SINGURUL din segment cu directie activa pe patru roti, un mare avantaj tinand cont ca acele ''consacrate'' modele din aceasta clasa de la marci premium nu dispun de acest sistem, cu toate car ar trebui, deoarece daca tot faci ceva premium, si partea tehnica trebuie sa fie tot premium. Pai nu ? Dar TURBOO, nu mersi, imi pute a prea MULT MARKETING si prea putina PERFORMANTA.
PS; Talisman, nu prea seamana cu Passat, nici pe departe.