Renault Talisman: imagini și detalii oficiale cu înlocuitorul lui Laguna

de Sebastian Toma
Luni, 06.07.2015
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Renault a prezentat primele imagini și informații oficiale ale noului Talisman. Înlocuitorul lui Laguna va fi lansat pe piață în toamna anului curent, după prezentarea de la Frankfurt.

Esential 5 niveluri de echipare oferă Renault pentru Talisman.
Renault Talisman, înlocuitorul lui Laguna și al lui Latitude, a fost prezentat oficial. Modelul francez segment D este competitorul direct al lui Volkswagen Passat, Ford Mondeo, Opel Insignia, Peugeot 508, Mazda6, Toyota Avensis și altele. În cadrul prezentării de la Paris, francezii au dezvelit doar varianta sedan a lui Talisman, dar debutul public de la Salonul Auto de la Frankfurt va marca și prezentarea variantei break a acestui model. Noul Talisman nu împarte nicio componentă cu predecesorii săi și vine cu un limbaj de design proaspăt, de care este responsabil Laurens van den Acker, șeful departamentului de design de la Renault. În mod interesant, modelul francez a fost deja inclus în lista concurenților eligibili pentru Mașina Anului 2016 în Europa.

Talisman este construit pe noua plaformă CMF-CD de la Renault, care îi asigură un ampatament generos, de 2.81 metri. Caroseria noului model de clasă medie de la Renault are o lungime de 4.85 metri, o lățime de 1.87 metri și o înălțime de 1.46 metri. Noile dimensiuni îi asigură lui Talisman, pe lângă un habitaclu care promite să fie spațios pentru toți ocupanții, un portbagaj la fel de spațios, al cărui volum de încărcare este cotat la 608 litri.

Urmareste Automarket
La nivel tehnologic, modelul se bucură de un ecran multimedia cu diagonala de 4.2 inch în standard.
Al doilea sistem disponibil este un ecran tactil care are diagoanala de șapte inch. Cel de-al treilea sistem multimedia este un Renault R-Link 2 cu ecran de 8.7 inch, cel mai mare din segment. În plus față de acestea, Talisman oferă parcare automată fără mâini și sistem Surround Sound de la Bose. Renault Talisman este oferit în cinci niveluri de echipare, cărora le sunt asociate alte cinci tipuri de ambianță interioară. Acestea sunt (de la entry-level la vârf de gamă): Life, Zen, Business, Intens și Initiale Paris.

Gama de motorizări a lui Renault Talisman aduce un nou propulsor în gama francezilor: 1.6 Tce de 200 CP. Aceasta este completată de un 1.2 TCE de 130 CP și de un alt 1.6 TCE, de 163 CP. Pe partea de diesel, Renault oferă pentru Talisman un 1.5 dCi de 110 CP și două variante de putere ale motorului 1.6 dCi, care asigură 130 sau 160 CP. Francezii au anunțat doar configurații cu tracțiune față pentru Talisman, iar transmisiile au în standard șase trepte. Opțional, sunt oferite transmisii EDC cu două ambreiaje și șapte trepte pentru anumite motorizări. Lista de opționale a lui Talisman va include și sistemul 4Control de direcție activă pe patru roți, care a fost îmbogățit cu un sistem de amortizare activă.

După cum subliniază și francezii în comunicatul lor de presă, vorbim despre singurul model din clasa medie care este oferit cu direcție pe patru roți.

Noul Renault Talisman, privit din toate unghiurile.

Posted by Automarket.ro on 6 Iulie 2015

Comentarii (57)

  • Am așteptat atâta timp lansarea și apoi m-am blocat în acele lumini de zi...
    25 33
  • No stai asa, ca prea arata bine asa dintr-odata....
    Interiorul mi se pare fain... chiar daca pare indigo dupa un XC90 :)
    37 9
  • Banuiesc ca primesti cu atat mai multe stele la EURO Encap cu cat ai mai multe faruri si stopuri mari. In acest sens Talisman va primi, in premiera 9 stele!


    PS: ce-a fost in mintea lor cand au pus creionul pe hartie...
    13 49
  • Scrooge
    pfff....parca arata prea a Passat la exterior
    40 40
  • hai sa asteptam fotografiile oficiale! Aduce a Passat
    29 23
  • Dumitru
    Arata asa cum ar trebui sa arate o masina din aceasta categorie.
    Estetic, mi se pare reusita si, chiar suficient de originala, in ciuda comentariilor care o aseamana cu un Passat.
    Ce nu stim inca e ce motoare vor fi pe aceasta masina.
    La clasa D se impune macar un V6 de 300 CP...
    40 6
  • M-ați umplut de minusuri pentru o chestiune ce ține de gust. Și nu sunt anti-Renault, căci am deținut un model al acestei mărci și am fost pe deplin mulțumit și încântat de el.

    Da, mașina aduce puțin a Passat din față, dar acele lumini de zi care se preling pe bară nu-mi plac deloc. Mașina mi se părea mult mai frumoasă fără ele. Spatele e superb.
    26 22
  • @moldovean
    normal ca ai luat minusuri cu carutza daca zici ca din atata hectar de masina te-ai blocat in doar 2 leduri. Mai da-le-n masa de gusturi, mai taie din ele.
    33 9
  • Scorpionul_negru
    Are influente de A6, Passat la exterior ,si de XC90 la interior. Dar e evident o alta masina. Imi place cum arata. E o evolutie. Dar e totusi un Renault !
    27 17
  • Eu ma asteptam la un design ceva ma emotional ... Masina mi se pare frumoasa, dar parca prea germana ... Pana si oblonul acela care acopera spatiul de depozitare de pe consola centrala, parca seamana cu cele de la masinile grupului VAG de acum cativa ani ...
    20 9
  • Copy- paste-ul asta dupa Passat e facut de Renault sau de chinezi? Francezii astia sunt patetici, dupa ce Peugeot 308 a copiat Golf-ul, acum Renault copiaza Passat.
    13 42
  • Eclipse
    Mda, combinatie de Passat cu Opel Insignia... Renault... du-te dracu.
    14 34
  • Peugeot 308 a copiat golful?pe bune?Cred ca vw ar drepturile la tot designul pe planeta si toti se inspira de la vw, niste nesimtiti.

    P.S. @Eu esti penibil.
    30 18
  • Pentru unu cu meseria de pantofar, nu stiu care e penibil mai Al Bundy! De fapt, cine isi cumpara Peugeot sau Renault in Romania daca nu pantofarii? Nici macar firmele nu folosesc rebuturile astea. Cam toti pe flote au germane sau japoneze, vorba bancului francezii fac masini ca sa le faca de ras.
    12 46
  • Dumitru
    @Eu

    Nici tu nu crezi ce spui.
    Dar e de inteles, cred, rabufnirea ta gratuita de ciuda neputincioasa.
    Cand o sa cresti mare, o sa inveti ca in lume exista si altceva decat VW. Sau poate nu o sa inveti...
    26 9
  • Ivanoff
    Asa cum ma asteptam ca va arata dupa pozele spion. Ca sa fiu ''on topic'', nu sunt fanul Renault, dar ca un adevarat pasionat auto si un om plin de cultura automobilistica, trebuie sa recunosc ca nivelul de calitate interior il cam egalaeaza pe cel al Mazdei 6 si Kia Optima 2015-16. La interior bordul este din piele cusuta, la fel si pe fetele de usi. Pacat ca acest aspect lipseste si deasupra instrumentarelor de bord in zona HUD-ului si pe consola centrala ( cum avem la Mazda 6 ), dar sa zic ca ''lemnul'' mai compenseaza din lipsuri. De remarcat sistemul multimedia ca si la Espace sau mai exact (XC-90) . La exterior partea frontala e OK, si arata destul de modern, insa mult conservator pe langa Mazda 6 ( etalonul segmentului ). Spatele seamana mult prea mult cu Chrysler 200, la fel si zona laterala care porneste de la mijloc , inclusiv geamul custode. Per ansamblu, nu as avea ce sa-i reprosez, motorizarile ma cam lasa lat, in rest cu un discount care va tine pretul sub 20k va avea sanse in fata Toyotei Avensis care va costa 17.600 Euro si asta cu un motor mai potent. Felicitari Renault, cel putin cu Talisman au demonstrat ca un model de aceasta clasa trebuie sa fie la un nivel inalt de calitate interioara, nu ca Passat B8 si Mondeo care au doar cauciuc moale pe bord si plastic.
    30 21
  • someone
    imi place la masina asta stopurile ( sant altceva in clasa asta ), imi plac cele 2 motoare de top ( 200 benzina si 160 diesel ) . dar nu imi place faptul ca din poze pare a nu mai fi in 2 volume si 1/2 ( laguna insemna caroserie in 2 volume si 1/2 ), fata e prea "de passat" ( vechea laguna avea o fata urata, dar era diferita de orice alt model competitor ), nu se poate in clasa asta sa nu ai macar un diesel si o benzina de 2000. si cel mai mult nu imi place ca masina din poze e cu numere de franta :))))
    4 5
  • Dificil de zis cine a copiat pe cine, daca ne uitam la modelele vechi precum Safrane sau Laguna 1 o sa observam asemanari.La fel si la PSA. Francezii au experimentat forme noi cu mult inaintea nemtilor. Nemtii intodeauna au fost rigizi in design mai mult functional decat forma in schimb sunt si au fost buni la ergonomie.
    10 5
  • Nicolae Gutza
    Ce va mai place sa ziceti ca seamna un pic cu aia, un pic cu aialalta.
    Orice masina in ziua de azi seamana cu x sau y.

    Fata de vechea generatie este un pas imens inainte. Totusi motorizarile mi se par cam nepotrivite. Parca n-as vrea sa am pe aceasta masina 1.5dci ce este si pe dacia/mercedes :)). 1.6dci ar fi alegerea potrivita, dar n-ar strica si o versiune mai performanta, inclusiv pe benzina.

    PS: Am observat ca si eu am cauciucuri continental din fabrica pe logan asa ca talismanul
    19 2
  • E ca in muzica, nu mai exista o linie melodica noua, toti se inspira cate putin de la concurenta.
    6 0
  • Ok, pot acum sa-mi dau cu parerea: o masina cu un design curat si exterior si interior, imi place. Ceea ce remarc cel mai mult este atentia deosebita, nu stiu cum sa-i spun mai bine, pentru "calitatea perceputa de client" sunt din ce in ce mai atenti la detalii si este facuta de-o maniera unitara. Am remarcat acest lucru si la Kadjar, la Captur au cam dat-o de gard pentru ca de exemplu pe bord, pt piesele componente, ai impresia ca sunt concepute de constructori diferiti.
    Raman cu parerea ca aduce ca idee cu Passat-ul, dar la clasa asta cred ca asta este reteta.
    Daca as da o nota de la 1 la 10, nota ar fi 8, minusul ar fi (pt mine) stopurile spate
    ORICUM un pas inainte imens fata de Laguna 3,
    13 6
  • Nici Laguna nu mai e ce a fost. Generatiile precedente nu aminteau de nici o alta marca. Era chiar una din esentele masinii. Deocamdata faptul ca nu se ofera tractiune integrala si nici motoare mai puternice de 200 CP demonstreaza niste chestii. Nu spun ce ca unii sunt mai sensibili si se aprind repede. Ii doresc mult succes, pentru ca nu va fi usor sa te pui mai ales cu Passat, Mondeo si noul Avensis. Urmeaza sa vedem raspunsul lui Opel. Va fi foarte interesanta lupta din clasa medie.
    21 4
  • @@Nelu, mai penibil este ca nu iti dai seama ca site-ul asta ajunge din ce in ce mai mul a bascalie cu oameni ca tine, daca tu crezi ca numele asta reprezinta ceva atunci tare, ce sa mai zic, iar la faza cu rebuturile mi-am dat seama cat de frustrat esti si cat habar ai tu de masini, las-o balta esti varza.
    8 4
  • Ivanoff
    @LauCalin, ''Passat si Mondeo''? , ma faci sa rad. Exact ce am zis, Mondeo nu este decat un model aparut acum 3 ani in SUA sub logo Fusion, iar Passat, o masina execrabila cu materiale proste la interior. Iar Avensis, deci o masina ''banala'' pe alocuri, ofera un pret imbatabil in acest segment, iar fiabilitatea este inegalabila. Opel cred ca va juca pe principiul noului Malibu, adica cu materiale interioare de inalta clasa. Totusi, ramane sa vedem urmatorul raspuns al noii generatii Mazda 6, care va aparea peste 2 ani , si evident a Accordului European aka Acura TLX .


    PS: Inca odata, nu sunt fanul Renault, dar ce-i drept, e drept.
    9 23
  • @Ivanoff, nu are rost sa ma contrazic cu tine ca nu rezoolv nimic. Spui ca interiorul acestei masini e f tare din poze. Dar te lauzi ca ai cultura auto... Bine. Spor la ras in continuare.
    22 5
  • LagunaSeca
    Pacat ca Chevrolet a plecat din Europa. Noul Malibu ar fi dat de pamant cu toate modelele din segmentul asta. Imi place Talisman,acum Mondeo are un concurent serios,ma refer strict la design.
    4 3
  • Sandu al-III-lea
    Francezii au o vorba:cel mai bun Peugeot, e un Renault.
    6 3
  • Arata mult mai bine decat Laguna 3, chiar daca aspectul exterior are influente germanice, nu poate fi confundat cu Passat, poate daca nu apelau la artificiul cu ledurile prelungite pe bara, interiorul este in nota ultimelor modele de la Renault, modern.

    In privinta sanselor de a pune probleme concurentei, vesnicele Passat si Mondeo nu cred ca vor avea probleme, au o oferta mai buna la motorizari in primul rand, cred ca principalul concurent va fi conationalul 508, mai ales ca este " doi in unu", tine loc de Laguna si Latitude, la fel cum 508 tine loc de 407 si 607.

    Toyota Avensis? Un model vechi, resuscitat de al doilea face-lift, Opel Insignia este superior in toate privintele. Ivanoff, " pelea" pe bord nu poate tine locul unei oferte competitive, indiferent de model, asta e asa ca un plus, un bonus, nu este un argument la aceasta clasa.
    19 7
  • Problema cu vechile generatii Laguna cu tot cu designul lor original e ca s-au vandut prost, normal ca au trecut la un design de inspiratie germana. Renault a tot incercat cu modele originale, mai ales Avantime si VelSatis au fost un esec total, acum se pare ca i-a trecut.
    4 3
  • inexorabil
    La o analiză sumară (parcurgând, totuşi, toate pozele), se pare că n-ar fi chiar un...talisman, ci mai degrabă Crucea de Fier. Dar nu mă mir: la design, yankeii încearcă să fie nemţi, japii la fel, de ce n-ar vrea şi franţujii? Ba cred că şi "rebelii" de italieni vor constata, în definitiv, că n-au altă şansă decât să vândă...spirit teuton, dar mai accesibil buzunarelor amărăştene (astfel că o primă etapă a fost realizată: "noua" Alfa Romeo Giulia).

    Bravo, Nelule, nu te lăsa, tată; luptă-te pentru integritatea identităţii tale. Numai nu arunca tu primul grenada. Dacă ţi se pare pe AM ceva sau cineva penibil, jenant, jenibil etc., atunci păstrează discreţia...Mai bine alege o tehnică de autoapărare, care justifică chiar şi un "derapaj" verbal. Fii isteţ!

    Fiindcă trebuie, totuşi, să existe şi o excepţie de la regulă, numai Mafia merită să fie "luat cu asalt" din proprie iniţiativă, că doar este de factură...aparte (adică "plin de cultură automobilistică"). Cât despre Mazda6, şi eu o apreciez, dar tu prea o ridici în slăvi. Eşti avid de piele cusută şi "lemn" ? Îţi dau numai două exemple, care să-ţi potolească "foamea" :
    http://www.nyemplung.co/6626/cadillac-escalade-platinum
    http://www.nyemplung.co/6604/buick-verano-2015-interior-2
    Sau: deşi Celica şi Corona de altădată erau destul de dotate, mă îndoiesc că Toyota a oferit vreodată vreo combinaţie de piele şi lemn precum aici:
    http://www.americanluxurycar.com/Olds98/images/1981/81_RegencyDash.jpg
    14 3
  • Ivanoff
    @LauCalin, mai multe detalii putem discuta stii tu unde. O seara buna!


    Dan Grecu, ca deobicei, esti foarte simpatic, ai toate ''aprecierile'' mele mey, doar ca o paranteza, iar ai cazut in butoiul cu vin si acum comentezi pe AM.......stiu stresul e mare. Mai bagi o unghie in gat, si esti un adevarat model pe aici, mai lipseste cireasa dupa tort ''pamflesteanu_de_pe_camp'' si faceti un rol minunat voi doi .

    Si acum ''doamnelor si domnilor ( cum zicea @bombardierul), sa trecem la lucruri mai serioase : Pai mai Grecule ( aviz amatorilor ), modelul ala de Avensis ''vechi si resuscitat'', este cu 10 clase peste martzoagele de E3jn oua, asa ca ai grija . A doua problema, este ca la pretul de 17.600 euro , o face cea mai rentabila varianta din clasa medie, deci , asa cum spuneam cred ca te-ai imprietenit bine cu butoiasul din fundul gradinii inainte sa spui baliverne ;). Iar ''pelea'' de pe bord, defineste calitatea finisajelor si atentia la detalii pt produsul finit ( in cazul dat fiind vorba de un autovehicul )`~ ( asta evident pt cunoscatori ) . Cat despre banalul si stersul Passat, este cea mai prosta alegere din acest segment . Mult mai repede as alege noul Superb ( 1.ca e mai ieftin, 2. ca e mai incapator )decat pensionarul Passat Bi eit. Plasticele ''defineste'' adevarat valoare a interiorului, iar platicul dur chiar tine locul ''unei oferte foarte competitive''.

    Draga inexorabil, tu tocmiai mi-ai oferit drept referinta niste modele premium :))))
    6 19
  • Tot Ford Mondeo arat cel mai bine....
    6 11
  • Avensisul actual o sa fie peste E39 cand Arsenie Boca o sa cante cu Toni Poptamas in deschidere la Elvis Presley
    14 10
  • @inexorabil, bine punctat, insa nu ai cum sa nu te ia gura pe dinainte cand vezi cate ineptii se discuta, cele mai multe pe langa subiect. Cei mai tari fiind aia care cred din toata fiinta lor ca VAG e in tot si in toate, e zeul zeilor, e tot ceea ce conteaza. Nu este asa, am mai spus-o, eu conduc VW si am condus multe alte masini, nu cred ca exista pe planeta asta o masina care sa ofere toate chestile si toate nevoile, fiecare ofera ceva aparte, ceva separat. Cat pentru cei care in continuare cred ca VW the best si e ceva deasupra zeilor, da aveti dreptate!
    9 1
  • Ivanoff
    A-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA.Ce ma amuza maimutoiul asta .... pardon , tipul asta mowgli. Eu zic ca ar trebui sa scrie cariera. Revenind la Ejn(oua), e o masina fabuloasa pe cuvantul meu, si chiar ( acum ma voi folosii de termeni specifici romanesti ) ''ii da clasa Avensisului 2015'' . In ce sens ? Alt Bemve, alte obiceiuri, proaste. In general soferii de Bemve sunt "mai speciali", indiferent de model si motoare , au impresia ca sigla bavareza vine la pachet cu 5537372112 de cai putere si inca 4 perechi de coaie. Nu toti, doar majoritatea, dar parca mai penibili sunt cei cu E3jn(oua) rupte-n 14. Isi cumpara masina la pret de scooter, cel mai probabil cu volan pe dreapta, ca nah asa e si mai ieftina, pai cred si eu, la cat sunt de praf ce om cu capul pe umeri si cu cultura autombilistica adecvata, ar vrea sa conduca asa ceva ? Oricum se gasesc multi "Schumi" care arunca toba sport pe ele si alearga de parca s-ar fi nascut piloti de F1. Prima oara auzi de la departare sunetul "agresiv" al tobelor, si zici : mama, stai sa vezi ce ''Ferrari'' apare, si cand colo vezi ca vine unul din pasajul Obor cu BMW E3jn(oua) obosit, cu un bec ars, mancat de rugina , care polueaza 5 hectare de padure si care lasa o dara de fum in urma lui.....motorul urla turat in limitare, dar tot acolo sta ca doar are 9j de cai , si aia lesinati. Ar insemna sa ma laud, daca as spune la cate ''tentative'' de turuit cu Bemvee E3jn(oua) am avut. Prima data a fost cu masina de serviciu, o masina care si acum dupa mult timp face proprietarul ( care ulterior i-am vandut-o) foarte fericit ~ anume, o Honda Civic din 98'' Fastback VI de 1.5 16V VTEC-E (114 Hp), o masina foarte usoara, care facea de coco multe E3jn(oua), mai ales celebrul model ''miau miau'' . Intre timp, ajunsesem sa detin Corolla pe care si azi o mai am , e generatia inainte de 98', are 560.000 KM reali in regim propriu, si se simte ca in prima zi cand a iesit de pe linia de asamblare, nu troncane nu bate. De fapt, bate un singur lucru ~ Bemvee,. Mertzane la greu d;'astea submotorizare ''moderne''...trist dar adevarat .



    Si acum revenind, la comentariul lui mowgli. Draga mowgli, comparatia ta e la fel de adevarata precum ai compara o caruta pe butuci cu un Maseratii . Sorry, dar cei real, e real.
    1 14
  • Ca fan Renault si totodata ca proprietar de Laguna 3, pot spune ca Talisman va crea mari batai de cap concurentei direct, atat prin prisma ofertelor interpretate, cat si din motive de calitate imbatabile. Mie imi place cum arata masina, iar faptul ca e la nivel de Mazda 6 sau Mondeo cum s-a zis mai sus, asta e un compromis.

    Cat despre comparatia inutila care se vb in discutia de dinaintea postarii mele, e chiar penibil sa compari o masina invechita din 1900 toamna cum e BMW E39, cu Toyota Avensis 2015 . Nici macar cu Laguna 2, nu poate fi comparat , e mult prea vechi si depasit pt astfel de comparatii. Iar materialele si inovatiile de la interior sunt de anii 90'' , nici decum de secol XXI.
    8 7
  • Ivanoff
    Oo, mowgli, a fost ''pustiu'' fara lipsa unui ''expert'' pe aici prin zona. Bembeu E3jn(oua), nici cu Logan 16 valve nu se compara, ca si aia il bate de-i sar capacele in slitzuri :)))) , cum sa-ti spun mai pe intelesul tau, la E3jn(oua) in ''redline'' , motorul urla turat in limitare, dar tot acolo sta ca doar are 13j de cai , si aia lesinati. Understand ? Cat despre Avensis, roaga-te sa nu dai de unul la semafor, ca-ti cad pistoanele la cazan pe jos :)))))
    3 15
  • Ivanoff
    Si acum, sa te mai ''delectez'' cu cateva idei poate mai rumegi si tu niste cultura automobilistica. VVT-i-ul de la Toyota este unul dintre cele mai geniale motoare , printre I-VTEC si mai nou SkyActive.

    Functioneaza cam asa ;

    Sistemul Variable Valve Timing – intelligence foloseste o tehnologie computerizata avansata pentru a varia admisia aerului in functie de conditiile de drum si gradul de solicitare al motorului. Prin reglarea perioadei de timp in care supapa de evacuare se inchide si supapa de admisie se deschide, motorul poate fi reglat instantaneu pentru a produce cuplu motor in toata plaja de turatii.
    VVT-i aduce avantaje substantiale in 3 directii principale: permite performante sportive, reduce consumul de carburant, si, ca o completare, arderile mai bune la temperaturi mai inalte asigura mai putine emisii de noxe.

    Orice om normal la cap si cu un dram de cultura cunoaste acest aspect important. In cusca !
    2 14
  • inexorabil
    Mafioff, degeaba te străduieşti...Indiferent în care "japană" m-am urcat, în mod sigur aceasta nu m-a frapat, lipsindu-i acel inefabil "vino-ncoa' ". Probabil că mă consideri un cretin. Ei bine, recunosc jenat că sunt şi încă unul sadea, dar tot neimpresionat de "dumnezeii" ingenioşi şi fiabili de la Răsăritul lumii rămân. Poftim!
    9 2
  • @Ivanoane E39 avea motoare cu puteri cuprinse intre 136 si 400 de cai. Motor Trend a ales-o ca masina anului in 97, What a car a desemnat-o "executive car of the year" pentru 6 ani consecutivi si a fost pe lista Top 10 Car and Driver tot pentru 6 ani.
    Multa lume inca considera modelul drept o referinta in industrie chiar si astazi si una dintre cele mai bune masini facute vreodata.
    Poti sa-l intrebi si pe Clarkson, Tiff sau Chris Harris, cei 2 din urma detinand cate un exemplar. A fost lider de clasa pe toata durata productiei de 8 ani.

    VVT-i-ul tau, aceasta tehnologie extraterestra de care vorbesti tu, nu este altceva decat distributie variabila controlata electronic.
    Stii de ce zic "decat" ? Pentru ca BMW au fost primii care au introdus-o atat pe axa de admisie cat si pe cea de evacuare. Stii cand ? in 1996. Toyota s-au trezit cativa ani mai tarziu. Sigur, imprumutand tehnologia intai de la italieni, cei care au patentat si pus in productie primele motoare cu distributie variabila, apoi de la nemti, care le-au perfectionat.

    Apropo, E39 avea din 1998 distributie varibabila, controlata electro-hidraulic pe 528i.

    Canta la alta masa, una care asculta manelele tale.
    17 2
  • Cum sa zici ca nu are o oferta buna pentru motorizari, 1.2, 1.6 TCe si 1.6dci sunt tot ce iti trebuie pt masina asta pentru un om normal care nu vrea sportivitate. au tot ce iti trebuie in ceea ce priveste cai si cuplu. dra ma rog pt unii trebuie 1.4, 1.8, 2.0 TSI si un obosit de 1.6 TDI de max 120 cai si 2.0 TDI in mai multe variante de putere ca sa poata cumpara tot 2.0TDI cu aceeasi putere ca un 1.6 dci sau i-dtec. pe scut au pus ce trebuie pt un om normal, obtinand costuri minime, ca na nu isi permit sa puna 7 motoare carora sa li se rupa distributia eventual dar sa vand ca au un nume care nu mai e ce a fost
    10 1
  • Jake Sully
    Nu este decât un Samsung SM7, a doua generație, care se comercializează pe piața asiatica încă din 2011.
    5 10
  • Ivanoff
    @inexorabil, iti apreciez feedback-ul, si chiar ti-l respect mai ales cand acesta vine de la cv abil in domeniul auto. Ar fi ireal sa te consider cretin, pt opinia ta personala si concluzia pe care ai tras-o. Referitor la acel ''voino-ncua'', cand traiesti atatia ani sub ''dominatie'' GM, e greu sa te orientezi si spre o alta marca auto. Pun pariu ca nici ''ghermancele'' nu au acel ''vino-ncoa'' cum au masinile din grupul american nu ? Acum ma intelegi ? :D . In acelasi timp, trebuie sa recunosc ca Malibu nu m-a frapat nici pe mine, nu in sensul de rau : per ansamblu masina e ''desenata'' frumos, dar acea rama din plastic de la interior ma lasa cam rece.

    Intre timp a intrat si amicul ''mowgli'' : Mai omule, eu te sfatuiesc sa-ti bagi un betzishor in dos ( sa nu specific unde ). Tu stiai ca vb aia ''a fost '', nu mai are nici o valoare in prezent ? In prezent, E39, E38 si respectiv E36 ( jafuri ) sunt niste masina fade, imbatranite si invechite, care sunt rupte in 14 de multe masini moderne chiar mai ieftine ( un exemplu fostul meu Civic ), iar fiabilitatea era execrabila, multe probleme cu arborele cotit, transmisii, etc, numai nenorociri.


    Cat despre ''axa de admisie'', tot dus ai ramas, mai informeaza-te :)))))

    PS: Eu nu ascult manele, e destul cat va suport pe voi astia ''jmekerii'' cu Bembeee .
    2 7
  • "Talisman este construit pe NOUA plaformă CMF-CD de la Renault, care îi asigură un ampatament generos, de 2.81 metri."
    Deci eu nu cred ca are vreo legatura cu ce spui tu.
    In alta ordine de idei... arata mai aparte. Insa nu este o masina pe gustul meu. Nu pot sa spun ca imi place in mod deosebit. Ii doresc succes si mi-ar parea rau sa se vanda slab, la fel ca fosta generatie. Renault a investit multi bani si multa munca in masina asta.
    17 1
  • Sigla marcii putea fi si mai mare ptr. a arata ceva... ,,deosebit,,.
    1 0
  • @Jake Sully, nu este aceeasi masina, Renault a vandut pana prin februarie aproape un an jumatate vreo 1000 de masini SM7 cu sigla Renault sub acelasi nume Talisman, daca au facut bine sau nu pastrand numele, este problema lor, dar poate crea confuzii

    Ma uit ce si cum se comenteza prin Franta si UK, extreme de multe comentarii (pro si contra ca pe aici, la fel de "rautacioase" intre fanii anumitui brand), masina a creat un interes eu zic periculos de gestionat, cred ca in primele luni se va vinde bine, dar daca dezamageste va fi rau de tot, Renault va iesi de tot din clasa asta
    4 1
  • Bombardierul
    1.6 Tce de 200 CP, 1.2 TCE de 130 CP și 1.6 TCE, de 163 CP. Ma doar capul si mintea , cat MARKETING poate fi inglobat .

    In alta ordine de idei, masina arata precum una americana cu mult crom, nu-i rau, chiar modest. De remarcat sistemul 4control , SINGURUL din segment cu directie activa pe patru roti, un mare avantaj tinand cont ca acele ''consacrate'' modele din aceasta clasa de la marci premium nu dispun de acest sistem, cu toate car ar trebui, deoarece daca tot faci ceva premium, si partea tehnica trebuie sa fie tot premium. Pai nu ? Dar TURBOO, nu mersi, imi pute a prea MULT MARKETING si prea putina PERFORMANTA.
    1 8
  • botul seamana izbitor ca al Passatului CC
    1 3
  • Interesant cum s-a ajuns la E39, n-a pomenit nimeni de Bmw. E38 fad? Unul de 17 ani, abandonat de câțiva ani, tot arată mai bine decât Avensis 2015, știi și tu asta.
    9 4
  • @dan_grc
    Azi dimineata tocmai am trecut pe langa un E38, si sincer sa spun iti dau dreptate. Arata chiar bine, pus acolo pe doua Dacii 1300 la cimitirul de masini. Era si un E39 deasupra, probabil era mai superior decat E38 de era pus peste el :))))
    5 10
  • Ce coincidenta la cimitirul ala de masini... Era de la caldura din dormitor probabil.
    5 2
  • Anonnim
    Ivanoff inca nu a invatat sa nu mai foloseasca grade de comparatie pentru superior si vrea sa ne dea lectii despre masini.
    7 3
  • ....nimic nou sub soare. Asa cum toate van-urile de 3,5 to mtma se confunda intre ele, asa o sa ajunga si turismele. Pacat...mare pacat. Nu mai exista personalitate de marca, acelë elemente caracteristice care sa scoata o marca in evidenta. Cu 20 de ani in urma nu puteai confunda o masina cu alta, pe cand acum, daca unul isi scoate sigla de Renault si pune Vw, zici ca Vw este.......
    0 3
  • Haideti sa fim seriosi si sa nu ne mai certam. BMW e39, E38 si care or mai fii ele, sunt masini vechi si iesite din uz, nu cred ca e cazul sa le comparam cu masini noi din secol 21.

    PS; Talisman, nu prea seamana cu Passat, nici pe departe.
    7 8
  • Ce bord de baba din Oklahoma are, frate!!!!!! Renault, care era tatal provocarilor la design, i-a facut o plansa de zici ca si-a pus in gand sa nu vanda niciuna clientilor sub 50 ani!
    9 8
  • look it up!
    "Botul" a pornit de la conceptul Dezir . Pentru cine nu stie.
    3 1
  • lucian
    In sfarsit francezii au iesit din '' LUNGA NOAPTE POLARA A MOTORIZARII AUTO '' si imi fac cruci cu 2 maini ! Spun asta pentru ca am un PUTUROS de renault megane 1,6 16 v 110 cp expression din 2007[ SUBMOTORIZATA ] !!!!!!! in sfarsit am ajuns dupa 8 ani sa vad si asta !!!!!!!! Da , mi-ar place sa am acum un renault talisman !!!!!!!!
    1 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru